AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Jeg er typens første seksuell partner og vi har vært sammen i 1 år. Alt er fint, og sexlivet er bra… bare at det er så lite av det. Fordi han kommer så fort. Det varer bare i 1 minutt. Jeg har bedt han prøve øve seg med å holde igjen ved onani, men problemet er at når han er med meg, så blir han helt vill. Selv om vi roer ned, tar pauser ect, så kan han fortsatt komme i pausen. Han kommer av de minste ting 😅 Spurt han hvor lenge han har pleid å onanere, og han sier at det tar lenger tid, alt fra 2-10 minutter. Spørs litt på formen den dagen. Man tenker først roe ned, men det føler jeg ikke fungerer. Og da tenkte jeg, hva om vi drar den andre veien? Hva hvis jeg finner noe som er enda mer intenst for han enn min kropp? Rett og slett onani sex leketøy. Om han blir vandt til litt mer intens stimulering, så kanskje han holder lenger med meg? Søkt på nett, og det finner mange fler spennende alternativer enn bare lommefitte. Penis vibrator, mastrobator med trykkbølger (som en womanizer for menn) ect Eller ville jeg skytet meg selv i foten med denne fremgangsmåten? Er jo litt omvendt enn hva rådene pleier å være 😅 Anonymkode: 33744...b56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Et par tips kan være (1) kondom for å redusere følsomheten eller (2) be han onanere ferdig én gang cirka en times tid før dere skal ha samleie. De gangene jeg ønsker å holde igjen når jeg kjenner at det er like før jeg kommer så prøver jeg å tenke på mennesker jeg har sett døde, så det kan du evt foreslå 😅 Anonymkode: 836bf...d0a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Et par tips kan være (1) kondom for å redusere følsomheten eller (2) be han onanere ferdig én gang cirka en times tid før dere skal ha samleie. De gangene jeg ønsker å holde igjen når jeg kjenner at det er like før jeg kommer så prøver jeg å tenke på mennesker jeg har sett døde, så det kan du evt foreslå 😅 Anonymkode: 836bf...d0a Takk for råd 😊 Kondom har vi prøvd, veldig mange forskjellige også, før vi skjønte at det var oss selv som var fryktelig dårlige på det 😂 Vi prøvde i flere måneder, men det var også pga noe medisinsk med meg. Da vi endelig kunne ha vanlig sex igjen, var vi lykkelige for å kunne kaste kondomen i søpla, for for et styyyyr! Så tviler vi vil tilbake til det 🙈 men godt råd, gir mening 😊 Dessverre så kom han nesten like fort med kondom. Og for meg så ga det negativ effekt ift følsomhet, så det ga oss mer minus enn pluss 🤷🏼♀️ Jeg ble på en måte enda lenger unna klimax Skal prøve få han til å tenke på noe annet 😂 Men det gjør vell ikke sex opplevelsen for han noe veldig hyggelig…? Eller tenker ikke menn over det senere, når de har fått hengitt seg i sex øyeblikket etter det?😂 hadde jeg tenkt på døde mennesker under sex, så tror jeg at jeg hadde vært betenkt i en uke etterpå 😂 selv om det var med vilje ts Anonymkode: 33744...b56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Og noen her med erfaring med onani / runke tilbehør til menn? Evt om du er mann selv eller kvinne som har hørt en mann omtale om det var noe for seg? fant også denne, ballestrekker! Typen har sagt noe om at det kan hjelpe å dra ballene fysisk ned, siden de går lenger opp for avløsning. Vil en sånn her hindre at det skjer i det hele tatt? https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/boners-ballestrekker/ tar også hjertelig i mot andre tips og triks også, trenger ikke være sexleketøy heller altså! ts Anonymkode: 33744...b56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Støtter det med å onanere først, bruker å vare litt lenger, hvis han nettopp har tømt seg. Anonymkode: 7cbb9...878
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Støtter det med å onanere først, bruker å vare litt lenger, hvis han nettopp har tømt seg. Anonymkode: 7cbb9...878 Godt tips, men det har ikke hjulpet 😫 i det hele tatt 🙈 Han blir så oppslukt i sexen, selv med pauser. Han kan være klar for runde nr 2 etter en halvtime, og den varer like lenge (kort) ts Anonymkode: 33744...b56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Hva med bedøvende middel? Eller blir det for ekstremt? https://www.nytelse.no/potens-og-sexlyst/promax/menn/?gclid=Cj0KCQjwl7qSBhD-ARIsACvV1X1CgwkBlQQO735gbtNd6jPNaU-7Viarzj9NLwTOiQDIVJa0SborRegaAj5NEALw_wcB Kanskje ikke hver dag, men kanskje en gang i blant, så jeg også kan få mer ut av sexen 🤷🏼♀️ ts Anonymkode: 33744...b56
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Alkohol er en grei løsning, men ikke daglig selvsagt Anonymkode: 41755...508
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Godt tips, men det har ikke hjulpet 😫 i det hele tatt 🙈 Han blir så oppslukt i sexen, selv med pauser. Han kan være klar for runde nr 2 etter en halvtime, og den varer like lenge (kort) ts Anonymkode: 33744...b56 Håper han gir deg nok av oppmerksomhet underveis, da (?) Hvis det er selve samleiet som alltid varer for kort, håper jeg han/dere sørger for at du får "ditt" før dere kommer så langt og at dere gjør litt forskjellig? Anonymkode: 09b02...2b3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Dette kan være psykisk. Han blir så tent på deg at han kan få utløsning før han fører den inn i musa di…? Da er dette et vanskelig case. Jeg hadde det litt slik i ungdommen. Men så møtte jeg ei skikkelig knulledukke. Hun hadde imidlertid en litt underlig kroppslukt. Jeg likte ikke denne lukten. Men resultatet ble at jeg kunne knulle henne sammenhengende så lenge som helst, uten at det gikk for meg. Det var ganske greit å oppleve. Hun fikk både 10 og 12 orgasmer av min penetrering mens jeg mått spenne meg skikkelig for å komme til slutt. Anonymkode: 5b63a...6e9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Anbefaler å prøve en penis sleeve. De reduserer følsomheten hans drastisk, i tillegg til at størrelsen øker. F.eks. denne: https://www.sinful.no/perfect-fit-fat-boy-penis-sleeve Anonymkode: 293d6...a3d 1
Doktor Dyregod Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Gjetter på at det er psykisk. Beklager å si det, men han elsker deg og elsker å se deg ha det godt. 😉Og det tenner ham voldsomt. Dette vil nok bedre seg over tid, når han får vendt seg til det. Men kan ta en stund. Lykke til🤞
Bamseklemmer Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 Jeg sliter litt med det samme fremdeles, alt fra 3-5min alt ettersom hvor langt forspillet varer. Kvinner og menn trenger også forspill for å bli kåt nok og mere utholdende. Det gir meg tid til å varme henne opp.. for kvinner liker kos og kyss, men også at de blir skikkelig terget opp uten berøring av klitten. De blir som regel vokulær i frustrasjon over å være så kåt, da vet jeg at forspillet er over. Forspillet får oss også til å slappe av og stresse ned , men det er sinnsykt pirrende å være ventende og tålmodig før sexen starter. De fleste glemmer den opphisselsestiden, som gjør at sexen blir så mye bedre.. Altså jeg blir ikke mere utholdende av å holde igjen.. men mere utholdende med å ha lyst til å fortsette etter utløsningen. Men at jeg kommer fort, er også fordi jeg reagerer så kraftig på lyd, av kvinnen som stønner av nytelse.. sier hun: "Åååh jaah guud, guud så deilig du gjør det for meg... jeg kommer snart!" med høy pusting, da spruter jeg nesten momentant🤐..men fortsatte helt til hun fikk orgasme. Det var også årsaken til at jeg trente på å komme flere ganger, jeg ville oppleve at den deilige sexen skulle vare lengre.. Ømhet i pikken etter utløsningen er ofte årsaken, til at menn ikke fortsetter til dama er ferdig.. det er jo litt forståelig. Men at noen menn ikke gidder mere sex etterpå er bare latskap... Jeg gjentar LATSKAP! for den ømheten varer ikke stort lengre enn 3-5 minutter... La det heller gå deilig sport i å overvinne dama, at det er du som er mest utholdende.. En deilig vinnerskalle som dama di vil elske deg for.. hun må få slippe å onanerer etter at du har begynt å snorke.. Jeg skrev meg litt bort her nå TS, men jeg håper virkelig du tester ut litt lengre forspill. Om du ikke lykkes de 2-3 første gangene er du på rett vei.. For du liker vel å bli kost og kysset på.. og pirret til det maksimale du klarer under et forspill? 1
Gorgonzola Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Støtter det med å onanere først, bruker å vare litt lenger, hvis han nettopp har tømt seg. Anonymkode: 7cbb9...878 Er det et menneske eller en maskin vi snakker om her? Vanskelig å gi gode tips, sleeve kan kanskje fungere? En mer spennende og givende øvelse (for begge) er å leke med ending, altså stimulere han nesten helt fram for så å stoppe, gjentatte ganger. Det er både nytelse og god trening i å mestre egen nytelse men forlenge den. Litt teasing kan kanskje også fungere (om du liker å leke med han da). Stimulere han fram til "ingen vei tilbake", stoppe all berøring sekunder før han kommer, så kommer han (utløsning) uten sammentrekninger og er mer eller mindre umiddelbart klar for mer moro, fremdeles hard og gira men neste orgasme er litt lenger unna. Kanskje ?
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 Hvor gammel er han? Siden du er første sexpartner,så kan det være at alt er nytt å spennende og derfor han kommer for fort. Min mann var også sånn fra 17 årsalder til i midten av 20 årene. En gang inn så kom han,ellers så var det max 2 minutter før han kom. Men det har bedret seg med alderen. Anonymkode: ded9e...b7f
Sphere Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 Menn har jo platåer, akkurat som kvinner. Det er som om det er trapper som leder opp til orgasmen. Problemet er jo at disse platåene ofte er langt kortere og mindre bratte for menn, noe som tilsier at vi naturlig bruker kortere tid fram til klimaks. Men disse platåene varierer stort hos menn også. Så er det jo den evinnelige diskusjonen om at det virkelig er et problem at han tenner såpass på deg. Om det å få rask orgasme nesten skal sykeliggjøres når såpass mange sliter med å få orgasme i det hele tatt. Om det er han som må holde igjen, eller du som må lære deg å komme raskere. Men jeg føler dette ofte blir en avsporing. Han ønsker sikkert å holde lenger han også. Min første kjæreste mente at jeg godt kunne holde litt lengre, så jeg leste en hel masse magasiner, bøker osv for å øke utholdenheten. Det handlet mye om å bli bevisst på disse platåene. Hvilket steg befinner jeg meg på nå? Det høres skikkelig lite lidenskapelig ut, og det var det også en god stund, før dette begynte å gå helt automatisk. Jeg brukte noen start/stopp-teknikker. Jeg vil ikke anbefale den med å klemme hardt rundt når man føler orgasmen er på vei. Etterhvert klagde hun på at jeg brukte for lang tid, så det gjelder nok å finne den gyldne middelvei her. Vi hadde en litt sånn artig greie der jeg merket at jeg feks hadde kommet på trinn 7 av 10, og da trakk jeg meg ut og gikk ned på henne en liten stund. Da var fokuset helt på henne, og jeg roet meg ned. Slik fortsatte vi til jeg fikk mye bedre kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er typens første seksuell partner og vi har vært sammen i 1 år. Alt er fint, og sexlivet er bra… bare at det er så lite av det. Fordi han kommer så fort. Det varer bare i 1 minutt. Jeg har bedt han prøve øve seg med å holde igjen ved onani, men problemet er at når han er med meg, så blir han helt vill. Selv om vi roer ned, tar pauser ect, så kan han fortsatt komme i pausen. Han kommer av de minste ting 😅 Spurt han hvor lenge han har pleid å onanere, og han sier at det tar lenger tid, alt fra 2-10 minutter. Spørs litt på formen den dagen. Man tenker først roe ned, men det føler jeg ikke fungerer. Og da tenkte jeg, hva om vi drar den andre veien? Hva hvis jeg finner noe som er enda mer intenst for han enn min kropp? Rett og slett onani sex leketøy. Om han blir vandt til litt mer intens stimulering, så kanskje han holder lenger med meg? Søkt på nett, og det finner mange fler spennende alternativer enn bare lommefitte. Penis vibrator, mastrobator med trykkbølger (som en womanizer for menn) ect Eller ville jeg skytet meg selv i foten med denne fremgangsmåten? Er jo litt omvendt enn hva rådene pleier å være 😅 Anonymkode: 33744...b56 Penis sleeve fungerer veldig bra for meg for å redusere følsomhete i penis. De er mye tykkere enn en kondom. Bruker det hvis det er lenge siden forrige utløsning eller hvis jeg er ekstremt kåt. Anonymkode: 70aa1...e31 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Penis sleeve fungerer veldig bra for meg for å redusere følsomhete i penis. De er mye tykkere enn en kondom. Bruker det hvis det er lenge siden forrige utløsning eller hvis jeg er ekstremt kåt. Anonymkode: 70aa1...e31 Sett på han en sleeve hvis du vil ha en full runde der du kommer. Skal dere bare ha en kjapp lar du han kjøre på. Da vet han hva som gjelder. Et mer direkte signal enn å tre på han en sleeve kan du ikke gi. Dine behov først. Utholdenhet, size matter, size helps, han må gjøre en bedre jobb osv. Pakk hans egoisme inn i en sleeve, du trenger mer. Gi han litt dannelse. Tenk på sleeven som en skuddsikker vest. Den beskytter og gjør han mer stridsdyktig. Fatboy er en prisvinner. Finnes i kort og lenger varianter, med ulik tykkelse. Tipper din type trenger den tykkeste, og du sier vell ikke nei til litt omkrets. Alle vegger skal få. Anonymkode: 63c7a...06d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #19 Skrevet 8. april 2022 Gå på apoteket og kjøp en krem som heter xylocain og smør den på pensjonen før penetrering, så vil han holde lenger. Anonymkode: c3c9f...844
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gå på apoteket og kjøp en krem som heter xylocain og smør den på pensjonen før penetrering, så vil han holde lenger. Anonymkode: c3c9f...844 Det skal stå penishode 😁😁😁 Anonymkode: c3c9f...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå