AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Her går det fort 2-3 sjokoladeplater i uken 🙈 er det veldig mye? Spiser ellers sunt og variert og har en aktiv hverdag. Sliter ikke med vekt eller helsa, jeg er bare nysgjerrig på hvor mye det er i forhold til andre... Anonymkode: 1c563...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Spiser lett 100 g sjokolade om dagen. Noen ganger mer. Kutter ut andre ting for ikke å gå opp i vekt. Kanskje ikke det sunneste, men jeg koser meg. Orker ikke leve helt asketisk. Anonymkode: aa404...9dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 Nei, ikke mye i forhold til mange andre☺️ Spiser man ellers sunt og variert, og har en aktiv livsstil ser jeg ikke problemet. Selv har jeg kutta alt av snacks og søtsaker. Ikke fordi jeg ikke liker det, men det gir meg ikke noe mer enn hva annen og mer næringsrik mat gir meg. Spiser også kanskje litt for store porsjoner hele tiden, så om jeg skulle spist godteri og snacks i tillegg ville jeg nok vært ganske mye større enn jeg er nå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7. april 2022 #4 Del Skrevet 7. april 2022 Spiser smågodt og potetgull fredager, ellers ikke. Men da spiser jeg mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Del Skrevet 7. april 2022 Ekstremt sjeldent. Kjøper aldri til meg selv. Men har nå for eksempel fått påskeegg fra jobben, ta tar jeg nok 1-3 biter her og der, men vil være igjen på slutten av påsken. Hender også jeg tar en neve chips om mannen kjøper inn. Jeg kuttet helt i slutten av 20-årene. Var slank og sprek. Men fikk et slags avhengighetsforhold til det. Og ble så lei av å tenke på sjokolade, se om jeg hadde noe i skuffene, vurdere å kjøpe inn. Og ikke minst - det å ikke kunne sitte foran en skjerm uten å putten noe i munnen. Er fortsatt en enorm befrielse å slippe alt dette, for suget er helt borte når jeg begrenser inntak såpass. Anonymkode: 84736...3be 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 7. april 2022 #6 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her går det fort 2-3 sjokoladeplater i uken 🙈 er det veldig mye? Spiser ellers sunt og variert og har en aktiv hverdag. Sliter ikke med vekt eller helsa, jeg er bare nysgjerrig på hvor mye det er i forhold til andre... Anonymkode: 1c563...bc7 2-3 200 grams plater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yonah Skrevet 7. april 2022 #7 Del Skrevet 7. april 2022 Går som regel noen uker mellom hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Del Skrevet 7. april 2022 Mannen min liker ikke potegull og chips så det har jeg helt kuttet ut. Vi spiser middag veldig sent i helgene så det er som regel helgekosen - pizza, pasta, taco og lignende som vi ikke spiser i ukedagene. Vi kan feks kjøpe inn en pose med sjokolademiks som vi spiser halvparten av på lørdag og halvparten søndag. Eller vi kan dele en stor plate sjokolade. Av og til lager vi heller en dessert, sjokolademousse(uten sukker), sjokoladefondant eller liknende eller spiser noen kuler is hver. Spiste myyyyye mer godteri før i tiden, sånn stor pose med smågodt,potegull og dipp, hele pakka, så jeg alltid endte opp syk(kvalm,uvel,vondt i magen osv). Ser ikke poenget med å spise så mye. Anonymkode: 5ccdd...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Del Skrevet 7. april 2022 Spiser godteri/snacks daglig har, så alt for mye. Anonymkode: c81e9...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Del Skrevet 7. april 2022 Spiser 3-4 ruter mørk sjokolade hver kveld, og et par lakrisdrops. Samt en liten skål popcorn, ca 30 g kanskje? Slik får jeg helgefølelsen hver kveld, uten at det blir altfor mange kalorier😁 Anonymkode: da92a...432 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovis Fenja Skrevet 8. april 2022 #11 Del Skrevet 8. april 2022 Jeg spiser ofte en rute eller to minst 85% sjokolade daglig, og så kan vi dele en halv stor melkesjokolade på lørdag, dvs jeg spiser en kvart, begynner ofte etter lunsj Skulle gjerne spist mer, men tåler ikke så mye sukker før jeg blir trøtt og uvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 8. april 2022 #12 Del Skrevet 8. april 2022 Kan gå noen uker mellom hver gang. De to siste dagene har jeg spist tre donuts og en belgisk vaffel så nå må jeg skjerpe meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #13 Del Skrevet 8. april 2022 For to år siden: oppimot 200 gram sjokolade de fleste dager i uken. Jeg var sjokoman, og klarte ikke å se for meg et liv uten. I fjor bestemte jeg meg for at nok er nok. Og klarte å avvenne meg helt. Det var supervanskelig! Både fysisk (hodepine, slapphet) og ikke minst mentalt. Jeg hadde konstant sug i et par måneder. Nå spiser jeg det kun om jeg nærmest får påprakket det i sosiale settinger. Ellers har jeg aldri lyst på sjokolade lenger. En ønskedrøm for meg tidligere. Men kroppen er tilpasningsdyktig. Om du ikke sliter med vekten som jeg gjorde pga uvanen så trenger du kanskje ikke endre på noe. Anonymkode: bc5d0...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå