AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XqAWGb/minstil-elli-muller-osborne Er du enig? Anonymkode: 586a2...2bc
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Enig i at folk skal kle seg i det de vil? Ja. Anonymkode: db988...87e 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Jeg kan lett være enig i at det ikke er for henne, for det er ikke min sak. 🙂 Selv er jeg ei halvgammel kjærring, og etter siste leveranse av olabukser i en stil jeg gikk lei av på 90-tallet fra Zalando, så er jeg sånn omtrent en millimeter fra å konkludere med at jeg snart tar skinny jeans’ene inn i varmen igjen. Anonymkode: bc6ef...518 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Er vel bare de klovne/mammajeans buksene å få tak i nå, jeg må hamstre molly bukser på gina tricot!! Anonymkode: 098a0...24b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Enig i at skinny jeans ikke er noe for henne? Anonymkode: e4c9a...f48 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Skal jeg gå til pressen og si at singlet ikke er noe for meg? Eller pique-skjorte? Er det en nyhetssak? Anonymkode: a8635...636 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Ingen under 30 liker skinny jeans, det er i helt ut. Så ikke noe sjokk at hun sier det. Vi over 30 gjør - som alle andre - som vi vil. Anonymkode: bbf29...b92 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Jeg synes det er så rart at unge, gjerne slanke jenter liker disse buksene som er så høye i livet - har de aldri sett seg i speilet bakfra.....? De får visuelt sett den lange rumpa, ser ut som skikkelig hengerumpe. Det ser virkelig ikke bra ut med kort topp, lang rumpe, korte vide bein og gigadigre hvite joggesko. Da er skinnyjeans hakket bedre. Anonymkode: 216cc...71f 5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er så rart at unge, gjerne slanke jenter liker disse buksene som er så høye i livet - har de aldri sett seg i speilet bakfra.....? De får visuelt sett den lange rumpa, ser ut som skikkelig hengerumpe. Det ser virkelig ikke bra ut med kort topp, lang rumpe, korte vide bein og gigadigre hvite joggesko. Da er skinnyjeans hakket bedre. Anonymkode: 216cc...71f De er grusomme!! Anonymkode: 098a0...24b
Anonymbruker*** Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Jeg har ikke eid et par dongeribukser siden videregående, nærmer seg 10 år siden. Så har vell knapt hatt annet enn skinny jeans når det kommer til dongeri. Siden jeg så meg lei på dongeri har det gått i løse bukser med høyt liv. Mest dressaktige bukser, noen trikotbukser. Elsker sånne bukser 🥰
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er så rart at unge, gjerne slanke jenter liker disse buksene som er så høye i livet - har de aldri sett seg i speilet bakfra.....? De får visuelt sett den lange rumpa, ser ut som skikkelig hengerumpe. Det ser virkelig ikke bra ut med kort topp, lang rumpe, korte vide bein og gigadigre hvite joggesko. Da er skinnyjeans hakket bedre. Anonymkode: 216cc...71f Kanskje de ikke ønsker å se hyperdeilige ut bakfra? Når man leser tråder her inne på KG om eldre menn som sikler etter yngre jenter så er det like greit å vite at de muligens ikke synes at rumpa deres ser kjempesexy ut i slike bukser Anonymkode: 9bc21...bfe 4
Gjest Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen under 30 liker skinny jeans, det er i helt ut. Så ikke noe sjokk at hun sier det. Vi over 30 gjør - som alle andre - som vi vil. Anonymkode: bbf29...b92 Da er det mange under 30 som bruker bukser de ikke liker. Mange unge jenter i skinny jeans rundt omkring.
Djungelvrål Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 Jeg synes hun hadde en helt latterlig stygg stil og jeg hadde ikke tatt imot klestips fra henne. 1
AprilLudgate Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje de ikke ønsker å se hyperdeilige ut bakfra? Når man leser tråder her inne på KG om eldre menn som sikler etter yngre jenter så er det like greit å vite at de muligens ikke synes at rumpa deres ser kjempesexy ut i slike bukser Anonymkode: 9bc21...bfe Usikker på om det handler om det, for jeansene trekkes jo LANGT oppi rumpa. Gjerne en croppet topp av noe slag - og vide jeans som dras laaaaaangt opp i bakenden. Chunky sneakers. Rumpa skjules på absolutt ingen måte. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Er vel bare de klovne/mammajeans buksene å få tak i nå, jeg må hamstre molly bukser på gina tricot!! Anonymkode: 098a0...24b Er bootcut og flare som er in nå Anonymkode: ac880...966 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 Disse jentene er egentlig bare narsissister som tror de er flink på mote. De er ikke det. De fleste ser ut som de har bare hoppet i en klessdynge og kom ut med hva som helst de landet på. Anonymkode: 9937a...56a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 Fløff skrev (8 timer siden): Usikker på om det handler om det, for jeansene trekkes jo LANGT oppi rumpa. Gjerne en croppet topp av noe slag - og vide jeans som dras laaaaaangt opp i bakenden. Chunky sneakers. Rumpa skjules på absolutt ingen måte. Jeg antar at jentene ikke vil se hypersexy ut, samtidig som de ikke føler behovet for å dekke seg fullstendig til heller. Kanskje de ser på klær som et plagg som skal varme og være komfortabelt, og ikke så mye hvordan det visuelt fremstår for dem som går bak? Er det så ille? Selv har jeg byttet ut mine skinnyjeans med flare og straight jeans, og buksene sitter jo like stramt rundt rumpen, selv om de ikke sitter som pølseskinn ned til anklene. Ser virkelig ikke problemet. Anonymkode: 23250...bc9 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg synes det er så rart at unge, gjerne slanke jenter liker disse buksene som er så høye i livet - har de aldri sett seg i speilet bakfra.....? De får visuelt sett den lange rumpa, ser ut som skikkelig hengerumpe. Det ser virkelig ikke bra ut med kort topp, lang rumpe, korte vide bein og gigadigre hvite joggesko. Da er skinnyjeans hakket bedre. Anonymkode: 216cc...71f Ja, den typen bukser som er trendy nå gjør jo lite for figuren. 🤷♀️ Var i svømmehallen i går og så ei jente/ung dame med string-bikini. Greit nok det, hvis det ikke var at hun hadde dratt den så langt opp over rumpa at rumpa hennes så dobbelt så lang og flat ut som den egentlig var. 🤷♀️ Anonymkode: bc6ef...518
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #19 Skrevet 8. april 2022 Trender er teit, man burde bare kle seg i det man vil. Og vil hun ikke ha skinny jeans så skal hun vel få lov å ikke bruke de. Anonymkode: 3de57...115
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, den typen bukser som er trendy nå gjør jo lite for figuren. 🤷♀️ Var i svømmehallen i går og så ei jente/ung dame med string-bikini. Greit nok det, hvis det ikke var at hun hadde dratt den så langt opp over rumpa at rumpa hennes så dobbelt så lang og flat ut som den egentlig var. 🤷♀️ Anonymkode: bc6ef...518 Men de på hennes alder synes jo dette er pent. Akkurat som vår generasjon synes lave liv med brede, lange mager og rygger er fint, synes de det er fint med lange bein, lang rumpe og smal midje. Det er et generasjonsskifte, og de før oss likte jo det samme som nå. Jeg forstår ikke det voldsomme behovet for at Kari og Knut på 40 skal synes Mia på 20 har på seg fint tøy. Hvis Mia og for den saks skyld Liam på 20 synes det er fint, er det vel det som betyr noe? Anonymkode: 23250...bc9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå