Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visst du la merke til en mann i skinny jeans og sneakers med tynne sorte, eller hudfarget nylonstrømper, hva hadde du tenkt.

Anonymkode: 8d550...822

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Visst du la merke til en mann i skinny jeans og sneakers med tynne sorte, eller hudfarget nylonstrømper, hva hadde du tenkt.

Nå liker jeg ikke menn i Skinny jeans heller, så om jeg hadde sett dette hadde jeg fått meg en god latter!

Anonymkode: c5dbe...95e

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nå liker jeg ikke menn i Skinny jeans heller, så om jeg hadde sett dette hadde jeg fått meg en god latter!

Anonymkode: c5dbe...95e

Virkelig ? finner du dette så morsomt at du hadde begynt og le ? er det ikke litt kult at folk kler seg litt annerledes, gjør ting som ikke er stereotypisk.Er det vanlig at folk ler av andre mennesker, jeg bare spørr.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Homofil. Definitivt. 

Anonymkode: 2f76d...aee

• Liker 3
Skrevet

Støttestrømper?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt så mye på det. Jeg er vant til at folk går litt annerledes kledd, da 

Anonymkode: a4bb6...932

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Homofil. Definitivt. 

Utrolig at slike avgjørelser blir basert på klær, utrolig at slike kommentarer kommer i 2022

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg hadde ikke tenkt så mye på det. Jeg er vant til at folk går litt annerledes kledd, da 

Anonymkode: a4bb6...932

Så bra :) enig 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Homofil. Definitivt. 

Hadde tenkt noe ala det ja, absolutt. 

Ts, jeg minner deg om at du spurte om hva vi hadde tenkt. 

Anonymkode: f9fed...814

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Homofil. Definitivt. 

Jeg har aldri tenkt over at menn som bruker dette automatiske er homofile og ikke liker kvinner. Jeg ville trodd at vedkommende brukte nylonstrømper for å holde varmen, eller som kompresjon på beina hvis vedkommende slet med dårlig blodsirkulasjon. Men egentlig hadde jeg ikke brydd meg, eller tenkt over det i det heletatt. Hva hadde jeg tenkt hvis jeg så en kvinne med lue? Jeg tenker mer over folk som går uten lue eller strømpebukse når det er kaldt for å være ærlig. 

Anonymkode: 142d9...822

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var en transvestitt, muligens en fetisj, men så har jeg livlig fantasi da.

Anonymkode: c6349...942

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da hadde jeg tenkt at det endelig er en mann som tør å gå i det han føler seg vel i. Vi har vel kommet såpass langt i 2022 at alle kan kle oss i det vi vil uten å bli stigmatisert?

Jeg tror (og håper) kanskje at kjønn når det gjelder klær generelt vil bli visket mer og mer ut fremover

Anonymkode: 311a4...ed9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. Det er en stygg kombinasjon. Hadde tenkt at han så teit ut.

Anonymkode: ce7ca...576

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er rart at vanlig stillongs og strømpebukse går greit til menn. Men hvis det er laget av et annet materiale som nylon, så skal alle mene noe om at det er noe seksuelt som ligger bak? Hvis en kvinne bruker dressokker, er hun da lesbe eller har en fetish? 

Hvorfor skal alt menn gjør skal kobles til noe seksuellt?

Anonymkode: 142d9...822

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Homo

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Sexy

AnonymBruker
Skrevet

Fetish, vanligvis mye omtalt på fetishforum. Så jeg ville tenkt fetish. 

Anonymkode: 74d88...398

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg hadde tenkt så mye egentlig, det kommer litt an på hvordan resten av mannen og stilen hadde sett ut, og alder.

Endret av 17.11
AnonymBruker
Skrevet
17.11 skrev (29 minutter siden):

Vet ikke om jeg hadde tenkt så mye egentlig, det kommer litt an på hvordan resten av mannen og stilen hadde sett ut, og alder.

Helt vanlig velstelt mann, jeans, sneakers og tynn moderne jakke

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Huff så stygt! Hadde jeg tenkt

Anonymkode: 8e269...6dc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...