Gå til innhold

Hvordan få daten til å slutte å bruke søte kalenavn ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Søta, søting, fining,  osv. 

Har sagt det allerede, men jeg tror det er hans måte å gi komplimenter 😐 Hvordan få han til å slutte på en fin måte ? 

Anonymkode: 7d80c...c89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det igjen

Anonymkode: e6a79...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Du skal allerede forandre ham....?

Han er som han er. 

Kanskje dere ikke er så kompatible.

Anonymkode: ded85...cfc

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Si det igjen

Og husk forskjellen på

"åh duu ikke si sånne søte ting da.. (smil)"

og

"Jeg liker ikke å bli kalt sånne sukkersøte kallenavn. Skjønner at du mener det godt, men siden jeg ikke liker det hadde det vært veldig fint om du kunne la være (smil)".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er som han er. 

Ja du verden, for en enorm forandring av personlighet man må gjøre for å slutte å kalle andre for noe de ikke liker å bli kalt :rolleyes:

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker det?

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er som han er. 

Absolutt ikke, men har du opplevd at hver mld ender med søta eller fining ? Av og til kan være ok 

ts 

AnonymBruker
Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker det?

Det blir for mye. Hver melding ender med søta eller fining. Jeg liker ikke blitt kalt sånt og jeg er voksen 35 +. Det høres rett og slett umodent 

ts 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og husk forskjellen på

"åh duu ikke si sånne søte ting da.. (smil)"

og

"Jeg liker ikke å bli kalt sånne sukkersøte kallenavn. Skjønner at du mener det godt, men siden jeg ikke liker det hadde det vært veldig fint om du kunne la være (smil)".

Takk for tips 

AnonymBruker
Skrevet

Finne overdrevne kallenavn tilbake? 😇

Anonymkode: 81830...787

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Jeg ser på det som et rødt tegn at han ikke respekterer det og slutter med det.

Jeg husker når jeg begynte å date min ex, jeg spurte han om å slutte å be en person (bekjent av meg) på eventer flere ganger, da jeg reagerte på dårlig oppførsel fra den personen. 

Han respekterte ikke det og fortsatte å inviterer den person noen jeg synes var rart tanke på om jeg ba han slutte med det, flere ganger. De var ikke venner. 

Jeg skjønner nå at det var rødt varsel tegn som jeg ikke burde ha oversett.

Men jeg har lært nå. 

Endret av ostekaker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det blir for mye. Hver melding ender med søta eller fining. Jeg liker ikke blitt kalt sånt og jeg er voksen 35 +. Det høres rett og slett umodent 

ts 

Si det på en pen måte: Jeg vet du mener det så godt å kalle meg søte kallenavn, men jeg foretrekker til vanlig at du kaller meg ........

AnonymBruker
Skrevet

Dolly Duck pleier vanligvis å løse slike problemer med kakekjevlen, og Donald har ikke så mye han skulle ha sagt ...

386526634396950531007006.jpg

Anonymkode: fa8c6...9d8

AnonymBruker
Skrevet

Det er da virkelig ikke din oppgave!

Hvis du ikke liker fyren, så finn deg noen andre.

Skjønt, det er sikkert ikke så lett, når du er av typen som vil forandre på menn.

Anonymkode: 9fcb6...74b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja du verden, for en enorm forandring av personlighet man må gjøre for å slutte å kalle andre for noe de ikke liker å bli kalt :rolleyes:

Det er jo det da.

Man plukker seg en mann fra nederste hylle, og forventer seg at han skal bli en alfahann.

Med denne måten som du og TS snakker på, ta feks denne fordummende smileyen du bruker her, så kan man maks forvente noe midt på treet. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo det da.

Man plukker seg en mann fra nederste hylle, og forventer seg at han skal bli en alfahann.

Med denne måten som du og TS snakker på, ta feks denne fordummende smileyen du bruker her, så kan man maks forvente noe midt på treet. 

Han er abs ikke fra nederste hylle og bruker kun disse i meldingene. Han er ikke vant til dating og prøver nok til å prøve å være kjærlig på feil måte ( for min del) 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er abs ikke fra nederste hylle og bruker kun disse i meldingene. Han er ikke vant til dating og prøver nok til å prøve å være kjærlig på feil måte ( for min del) 

ts

Greit nok, det finnes jo voldelige menn og konebankere som muligens havner under… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Søta, søting, fining,  osv. 

Har sagt det allerede, men jeg tror det er hans måte å gi komplimenter 😐 Hvordan få han til å slutte på en fin måte ? 

Da sier du "ikke kall meg søta, har jeg sagt. Det er jævlig nedlatende og jeg finner meg ikke i det. Gjør du det EN gang til ryker du på hodet ut"

Og så gjennomfører du konsekvenser. Ikke verre. Du har intet å tape på å dumpe han når eller om han ikke respekterer deg, og alt å tape på å anta at han ikke gjør det av vond vilje (noe han gjør).

Anonymkode: 5e311...de2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...