Rewr9 Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg og samboeren prøver ikke å få barn nå, men det er ikke krise om det skjer (tenker egt. å begynne prøvingen til høsten). Jeg sluttet på pilla i august 2021, og har hatt noenlunde stabil syklus etter de to første månedene etter pilleslutt. Syklusene har likevel vært relativt lange, med et gjennomsnitt på rundt 32-33 dager. Vi brukte kondom til og med desember, og etter dette har vi hoppet av i svingen. Hver syklus har jeg hatt veldig ømme brystvorter i nesten to uker før mensen, samt en god del mensmurringer de siste dagene før mensen. Denne måneden har vært annerledes på alle mulige måter. Jeg gikk ut i fra at jeg hadde eggløsning rundt dag 18-22 ettersom syklusen de to siste månedene har vært 33 dager lang. Derfor kom samboeren min inni meg på syklusdag 25, 29, 32 og 35.. dette vil si at jeg enda ikke har fått menstruasjon, og jeg har ikke kjent noe til ømme brystvorter som jeg pleier å gjøre. Jeg har muligens litt mensmurringer om jeg legger godviljen til, men det er egentlig ingen tegn til at mensen skal komme annet enn at jeg føler meg rar i hele kroppen. Jeg tok en graviditetstest på morgenen på syklusdag 34, men den var negativ. Tror dere at det er noen som helst sjanse for at eggløsningen denne syklusen har blitt forsinket, og at jeg kan ha blitt gravid bare at det er for tidlig for at det synes på test? Er litt bekymret i og med at jeg starter i ny jobb i juni, litt upraktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rewr9 Skrevet 7. april 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 7. april 2022 Glemte å si at jeg er på syklusdag 36 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 Det er vanskelig å si, men mye kan påvirke eggløsning og du kan få både tidlig og sen eggløsning. Stress og sykdom blant annet kan forsinke eggløsning, men som regel vet man jo ikke helt hvorfor det skjer. Jeg ville nok testa meg igjen om jeg var deg. 😊👍Hadde du eggløsning på sykusdag 25 var det jo bare 9 dager siden eggløsning når du testa deg, hvis det skjedde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå