AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Del Skrevet 7. april 2022 Hei, Det er en stund siden jeg har handlet på aksjemarkedet, og fikk nå ganske stort sjokk når Nordea har gått fra fra 1kr i kurtasje til flatt 39,- pr handel. er det noen som vet om noen banker som tar mindre enn det? Anonymkode: 76861...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Del Skrevet 7. april 2022 Noen som har erfaring med Saxobank? Anonymkode: 76861...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Del Skrevet 7. april 2022 Dnb tar 29kr i kurtasje. Men det lønner seg jo % messig å kjøpe mye og stort ift lite for å ikke tape i kurtasje. Anonymkode: 74916...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dnb tar 29kr i kurtasje. Men det lønner seg jo % messig å kjøpe mye og stort ift lite for å ikke tape i kurtasje. Anonymkode: 74916...e1b Ja absolutt den ser jeg. Men jeg pleier å kjøpe litt og litt, pluss at jeg liker å spre risikoen så det blir fort dyrt med mange handler i måneden. Anonymkode: 76861...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): fikk nå ganske stort sjokk når Nordea har gått fra fra 1kr i kurtasje til flatt 39,- pr handel. Åj! Takk for info, dette har jeg ikke fått med meg. Det var en voldsom økning. Når skjedde dette? Burde de ikke sendt ut mail om dette? Anonymkode: a4080...9e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Åj! Takk for info, dette har jeg ikke fått med meg. Det var en voldsom økning. Når skjedde dette? Burde de ikke sendt ut mail om dette? Anonymkode: a4080...9e3 Det skjedde i januar. Ja synes det er helt merkelig at de ikke har informert om det. Anonymkode: 76861...0e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Del Skrevet 7. april 2022 Huff ja, nå er det nesten slutt på å kjøpe aksjer for min del. 🙄 Jeg hadde også småkjøp. Det er det slutt på nå… Jeg kjøper nå aksjer på NordNet. Anonymkode: 55e9a...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå