Gå til innhold

MÅ jeg ha posten appen for hente pakka?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nye dritt! Hvis dette stemmer. Jeg skulle egentlig velge vanlig henting i butikk men har klart å trykke på pakkeboks. Når jeg skal laste ned appen så står det at jeg trenger iOS 14 eller nyere. Gjør ikke nyere prog.vare mobilen treigere? Eller sletter ting? Er det andre måter å få hentet den ut på? 

Anonymkode: 1cc8e...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring kundeservice 22030000,  eller sjekk posten.no. skal være mulig å få pakken flyttet til PIB/utlevering plass.

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde og fikk beskjed at jeg møtte vente til varen var levert. Nå er den det men kundeservice er stengt. Irriterende greier!! Hva skjer om jeg laster ned nyere iOS da? Mister jeg det jeg har nå? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei du mister ingenting ved å oppdatere telefonen din

Anonymkode: 89dc3...fb9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, for å hente i Pakkeautomat må du ha appen. 

Anonymkode: 5778e...ced

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Nye dritt! Hvis dette stemmer. Jeg skulle egentlig velge vanlig henting i butikk men har klart å trykke på pakkeboks. Når jeg skal laste ned appen så står det at jeg trenger iOS 14 eller nyere. Gjør ikke nyere prog.vare mobilen treigere? Eller sletter ting? Er det andre måter å få hentet den ut på? 

Nei er heller motsatt, sletter ikke noe

Anonymkode: 203c2...107

AnonymBruker
Skrevet

Telefonen din er tregere med gammelt software.

At telefoner blir tregere over tid har ikke noe med hvor ofte man oppdaterer software. Produsenten gjort slik at telefonen blir tregere og tregere over tid, selv om det ikke er noe galt med den, for at du skal kjøpe ny telefon. Apple har blitt tatt for dette mange, mange ganger, og det bare fortsetter.

Anonymkode: 8d20f...65e

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg må stille et dumt spørsmål, men hva er pakkeboks? Jeg henter fortsatt i post i butikk eller får levert hjem på døra hvis det er noe større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...