AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Det er en del høyde forskjell mellom oss og jeg har veldig korte ben. Når jeg søker opp sex stillinger for short girls and tall menn, så kommer ofte girl on top opp. Men jeg sliter veldig! Jeg har jo fått til dette før, med tidligere partnere. Har prøvet på forskjellige overflater, men det gjør ingen forskjell. Er som at jeg er for lav! For korte ben! Blir bare små gnukking som ikke gir noen av oss noe særlig. Gjør jeg noe feil med bena? Kan det være noe han gjør som mine tidligere partnere ikke gjør? Hjelper det om han strammer setet litt opp? Dette har forresten ikke noe med penis str å gjøre, da jeg har fått til dette tidligere med større og mindre størrelser på penis Anonymkode: fb05d...f00
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Det samme skjer om vi prøver sittende (at han sitter og jeg over han). Er så frustrerende for jeg har jo vært helt rå på dette før!! ts Anonymkode: fb05d...f00
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Jeg forstår ikke hvorfor høyden hans har betydning, når du sitter på topp? Det er vel heller ikke slik at føttene dine har krympet, så fekk du det til før er det ingen grunn til å tenke at det ikke er mulig nå. Sitter du på huk eller knærne? Anonymkode: 12aa0...9e8 2
Bamseklemmer Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 En vanlig mann ville nok ha vist deg hvordan, dette skal du jo ikke trenge å spørre KG om. Men ok, siden du spør.. Men jeg forsto ikke hvorfor høydeforskjellen på dere, skal påvirke måten du rir en mann på. Om en mann er 160 eller 190cm, har de nok ganske lik høyde når de ligger... Men har du ekstra korte ben, kan du jo hvile leggene på magen.. og la fotbladene hvile mot innsiden av lårene hans, da får du jo bedre støtte til å holde balansen også. Han kan også være behelpelig med å flette fingrere med dine, da får du enda bedre støtte. Google "feet on his legs while riding xxx" det første bildet... så skjønner du beskrivelsen min.. (Men på eget ansvar, det inneholder seksuellt matrialer) Håper det hjelper deg🤗
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 Hvis han er overvektig og har stor mage og rumpe så blir det jo langt ned til underlaget for beina dine da, spesielt om du er som meg og i litt dårlig form, så du sitter "på knærne" og rir, istedenfor "på huk". Ellers er det jo viktig at han enten ligger noenlunde stille eller følger rytmen din, hvis ikke blir det veldig vanskelig å få til. Eventuelt kan dere ta en mer "reversert misjonær" der du ligger oppå han og han styrer rytmen nedenfra. Anonymkode: fefa0...911
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Har også høy mann og er litt lav, men aldri vært noe problem her. Høyde burde ikke ha noe å si, men størrelse på rumpa og bekkenet hans. Høye menn er jo ofte større også, min mann er veldig slank. Hva med å putte noen puter under knærne, så du kommer høyere opp. Evt som andre sier her, at du prøver andre posisjoner enn de hvor du har knærne nedi underlaget på siden av han? Anonymkode: bc7e4...2d8
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Hvis du ikke får det til ved å ta "squats" over han, så er det litt rart. For ingen er så korte i beina. Anonymkode: f100f...a4f
flusa Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Mannen min er endel høyere enn meg,og jeg har ingen problem med å ri han. Han prøver å ligge stille,så jeg kan gjøre jobben. Da blir det lettere for meg å bevege meg opp og ned,fram og tilbake,enn hvis han beveger seg for mye sammen med meg. Da blir det ujevn rytme og mye knoting😅 Jeg skrever over han og lar beina mine ligge flatt langs låra hans. 'Fletter'beina innimellom litt over låra hans for å få 'grep. Føler jeg får mest kontroll og 'nærhet' i den stillingen. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Som flere her har påpekt så er nok ikke høyden problemet. Hva dere veier er nok mer relevant. Anonymkode: 77f9b...c53
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Legg deg fremover og få klitoris ned på hans pubis, penis rot. Gnikk i vei, og la han jobbe når du ikke jobber selv. Opp og ned er jævlig når en har lang kuk. Med kort penis vil du sikkert slippe at penis glipper ut. En annen faktor er nærheten, og hans mulighet til å stimulere mer av deg. Det finnes kvinner som ligner på menn som bare jukker på, og det er de kvinnene som nare hopper opp og ned på penis. Gir meg nada. Bare ubehag. Nærhet klitoris mot penisrot og hud mot hud, mun mot bryster, hender som ivaretar og kjærtegner, kyss og tunge, det gir godfølelsen og de beste orgasmene. Slik jeg leser det ee du noe mekanisk, get the flow and enjoy. . Anonymkode: 54f05...9cb 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Hvis han ikke blir ordentlig hard, kan det være vanskelig å ri. Du kan sjekke om penis bøyer seg mye istedenfor å være rett. Jeg fikk ikke til å ri en eks av meg pga at han aldri ble skikkelig hard. Anonymkode: 85b15...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå