AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1 Skrevet 7. april 2022 Vi har hatt et forhold i skjul i 2 år og nå sitter jeg her og er 1 og en halv måned på vei med et lite nurk i magen. Han har et barn på 16 år fra et tidligere forhold. Han har et sterkt ønske om at vi skal beholde og at jeg skal flytte inn hos han(han bor i hus, og jeg eier en liten leilighet atm). Problemet mitt er at jeg er så redd for å fortelle det til mine nærmeste, jeg vet det vil komme reaksjoner med tanke på aldersforskjellen. Igår dro jeg innom han en tur etter jobb og da holdt han meg på magen og sa «pappa gleder seg til å møte deg». Tanken om abort har slått meg hardt flere ganger allerede, men samtidig har jeg lyst på barn, jeg er 27, har fast jobb og funnet en mann jeg har det veldig fint med og som også ønsker dette barnet. Alt ligger på en måte til rette for å kunne beholde. ❤️ Er det noen som har noen tips å gi meg og som kanskje har vært i samme båt?🙂 Anonymkode: 17555...598 1 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #2 Skrevet 7. april 2022 Det er jo dere som skal ha baby , ikke de rundt dere :). JJeg er 34 og mannen 53 og venter baby selv. 14 uker på vei isj. Går så fint :). Anonymkode: c2ade...075 10 6 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #3 Skrevet 7. april 2022 Over 50 år og nyfødt baby? Når ungen er 10 år vil han være over 60 år og nærmere 70 i tenårene. Vil en såpass gammel mann, i bestefaralder, ha energi og ork til å stå i det? Anonymkode: 73a8f...7a6 9 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Over 50 år og nyfødt baby? Når ungen er 10 år vil han være over 60 år og nærmere 70 i tenårene. Vil en såpass gammel mann, i bestefaralder, ha energi og ork til å stå i det? Anonymkode: 73a8f...7a6 Han er veldig sporty og veldig aktiv, mye mer enn meg selv. Han holder seg godt for alderen🙂 Anonymkode: 17555...598 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er veldig sporty og veldig aktiv, mye mer enn meg selv. Han holder seg godt for alderen🙂 Anonymkode: 17555...598 Nå ja. Men om 10 og 15 år? Høy alder og småbarnslivet er en påkjenning for kroppen Anonymkode: 73a8f...7a6 16
Tanuki Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Gjør det DU føler er riktig, men eg kan skjønne at dine nærmeste vil reagere. - Dere har hatt et forhold i skjul, hvor liv laga er det forholdet når dere ikke kan skjule det mer? Har du møtt venner av ham, familie etc? - Dere har vært sammen i 2 år, som ikke er veldig lenge, uansett alderforskjell. - STOR alderforskjell, før eller siden vil det merkes, enda så sporty han er nå. Personlig ville jeg gått grundig i tenkeboksen, du er veldig ung, han er over 50. Det er 16 år siden han hadde spebarn sist, hvordan tror du han blir som barnefar? Pass på at du ikke går rett i kvinnefella. Uansett, lykke til. NB. Mener ikke at abort er noe du nødvendigvis burde vurdere, men se på helheten, det store bildet. 16 1 3
Gjest Albbas Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå ja. Men om 10 og 15 år? Høy alder og småbarnslivet er en påkjenning for kroppen Anonymkode: 73a8f...7a6 Du har helt rett, man må ha åpne øyne. Men hadde man argumentert slik om mannen var 40 men slet med dårlig helse av andre grunner? Overvektig? Røyker og stillesittende? Kronisk sykdom som forkortet levealder? Tidligere overlevd kreft (=stor fare for tilbakefall)? Får man barn med eldre mann bør man hvertfall gå inn i det med åpne øyne, og forholde seg til at om 10-15 år må man kanskje bære en større del av arbeidet selv. Men barnet vokser jo ikke opp uten en far. Og det er mange som blir fedre i den alderen. Tenk også gjennom ts hva dere gjør hvis du ønsker flere barn. Du er voksen ts. Folk kan gjerne mene noe om alderen, men du er voksen nok til å ta egne valg og lytte til hva du selv ønsker. Dere får et annet utgangspunkt en andre A4-familier. Jeg og mannen har også stor aldersforskjell. Ikke så stor som hos dere, men nok til at folk stusser. Jeg har aldri angret, men det gir helt klart noen ulemper. Som at vi ikke kan/bør få barn nr 3. Som at vi ikke får dele pensjonisttilværelsen sammen. Som at han er mindre sprek enn da han var 25. Ikke noe vi merker i hverdagen, ennå hvertfall. Vi har et veldig godt liv, og det er det jeg må omfavne hvis utfordringene en dag kommer. Og obs - vær ekstra nøye med å sikre deg økonomisk, spesielt mtp særkullsbarn.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi har hatt et forhold i skjul i 2 år og nå sitter jeg her og er 1 og en halv måned på vei med et lite nurk i magen. Han har et barn på 16 år fra et tidligere forhold. Han har et sterkt ønske om at vi skal beholde og at jeg skal flytte inn hos han(han bor i hus, og jeg eier en liten leilighet atm). Problemet mitt er at jeg er så redd for å fortelle det til mine nærmeste, jeg vet det vil komme reaksjoner med tanke på aldersforskjellen. Igår dro jeg innom han en tur etter jobb og da holdt han meg på magen og sa «pappa gleder seg til å møte deg». Tanken om abort har slått meg hardt flere ganger allerede, men samtidig har jeg lyst på barn, jeg er 27, har fast jobb og funnet en mann jeg har det veldig fint med og som også ønsker dette barnet. Alt ligger på en måte til rette for å kunne beholde. ❤️ Er det noen som har noen tips å gi meg og som kanskje har vært i samme båt?🙂 Anonymkode: 17555...598 Skaff deg egen bolig, og så kan han komme og gå, mens du skaper trygge rammer for deg selv og barnet . Tenker barn er en gave (for deg), men jeg ville ikke gjort en så mye eldre fyr til en del av mine permanente planer. Anonymkode: 41a29...007 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Har ikke noe å si! Så kjekt! Gratulerer Ts ♥️🙂 Tenk på alle elsker david. Hedvik og David Eriksen. ikke bry deg hva folk tenker! Det er deres liv og kjærlighet. Alder er bare et tall Anonymkode: 01226...2d0 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Folk kommer til å tro han er faren din og bestefar til barnet.... Anonymkode: 40ae6...81a 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke noe å si! Så kjekt! Gratulerer Ts ♥️🙂 Tenk på alle elsker david. Hedvik og David Eriksen. ikke bry deg hva folk tenker! Det er deres liv og kjærlighet. Alder er bare et tall Anonymkode: 01226...2d0 Hedvig og David, serien på tv 2. De som dømmer deg /dere hadde jeg bare holdt meg unna. Anonymkode: 01226...2d0 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Folk kommer til å tro han er faren din og bestefar til barnet.... Anonymkode: 40ae6...81a Så slem du er! Anonymkode: 01226...2d0 8 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så slem du er! Anonymkode: 01226...2d0 Det er ikke slemt, det er sannheten. Anonymkode: 40ae6...81a 8 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi har hatt et forhold i skjul i 2 år og nå sitter jeg her og er 1 og en halv måned på vei med et lite nurk i magen. Han har et barn på 16 år fra et tidligere forhold. Han har et sterkt ønske om at vi skal beholde og at jeg skal flytte inn hos han(han bor i hus, og jeg eier en liten leilighet atm). Problemet mitt er at jeg er så redd for å fortelle det til mine nærmeste, jeg vet det vil komme reaksjoner med tanke på aldersforskjellen. Igår dro jeg innom han en tur etter jobb og da holdt han meg på magen og sa «pappa gleder seg til å møte deg». Tanken om abort har slått meg hardt flere ganger allerede, men samtidig har jeg lyst på barn, jeg er 27, har fast jobb og funnet en mann jeg har det veldig fint med og som også ønsker dette barnet. Alt ligger på en måte til rette for å kunne beholde. ❤️ Er det noen som har noen tips å gi meg og som kanskje har vært i samme båt?🙂 Anonymkode: 17555...598 Kjære deg stå opp for deg selv. Liker du fyren nok til å flytte inn med han, så gjør han det. Om de reagerer så går det over. Du skal iallefall ikke ta abort fordi du er redd reaksjoner fra familien din. Syntes ikke det var så gøy å få beskjed om en 17 åring på vei med barn. Men det gikk helt fint det også Anonymkode: 60641...f6c 8 1
Gjest O.G. Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Vi har hatt et forhold i skjul i 2 år og nå sitter jeg her og er 1 og en halv måned på vei med et lite nurk i magen. Han har et barn på 16 år fra et tidligere forhold. Han har et sterkt ønske om at vi skal beholde og at jeg skal flytte inn hos han(han bor i hus, og jeg eier en liten leilighet atm). Problemet mitt er at jeg er så redd for å fortelle det til mine nærmeste, jeg vet det vil komme reaksjoner med tanke på aldersforskjellen. Igår dro jeg innom han en tur etter jobb og da holdt han meg på magen og sa «pappa gleder seg til å møte deg». Tanken om abort har slått meg hardt flere ganger allerede, men samtidig har jeg lyst på barn, jeg er 27, har fast jobb og funnet en mann jeg har det veldig fint med og som også ønsker dette barnet. Alt ligger på en måte til rette for å kunne beholde. ❤️ Er det noen som har noen tips å gi meg og som kanskje har vært i samme båt?🙂 Anonymkode: 17555...598 Du har jo ikke vært moden nok for noe forhold hvis du har holdt mannen skjult i to år. Seriøst, skjerp deg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 Kanskje du troller men du sier du har det fint så hvorfor ikke. Jeg vet om en som fikk to barn etter fylte 60 med sin personlige trener. Har skjedd verre ting i historien og barn har vokst opp i verre kår en i dag. Anonymkode: 10645...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #17 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du troller men du sier du har det fint så hvorfor ikke. Jeg vet om en som fikk to barn etter fylte 60 med sin personlige trener. Har skjedd verre ting i historien og barn har vokst opp i verre kår en i dag. Anonymkode: 10645...b8b Hvor gammel var PTn? Anonymkode: b9f7c...066
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #18 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel var PTn? Anonymkode: b9f7c...066 30 og over snittet pen. Anonymkode: 10645...b8b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #19 Skrevet 7. april 2022 58 minutter siden, AnonymBruker said: Over 50 år og nyfødt baby? Når ungen er 10 år vil han være over 60 år og nærmere 70 i tenårene. Vil en såpass gammel mann, i bestefaralder, ha energi og ork til å stå i det? Anonymkode: 73a8f...7a6 Og hva så; er det så mye bedre å ta livet av barnet ...? Er glad ikke foreldrene mine tenkte på det viset, for i en "meg, meg, meg"-verden der alt skal være perfekt og tilpasset er tydeligvis ikke menneskeliv mye verdt. Anonymkode: 35f09...695 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #20 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 30 og over snittet pen. Anonymkode: 10645...b8b Oi! Ikke dårlig. Anonymkode: b9f7c...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå