Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er veldig glad i å trene og trener flere ganger i uken, kommer treningen før kjæresten? Og hadde dere sett noe fremtid med en kjæreste som er helt motsatt av deg? Alså at du syns det er viktig å ta vare på helsa og kroppen mens kjæresten er helt motsatt?

Det jeg prøver å få frem her, er det noe fremtid for et par der den ene er opptatt av trening og en veltrent kropp, mens den andre aldri trener og elsker å feste og drikke seg dritings hver helg? 

Hadde dere gjort det slutt pga dette?

Anonymkode: f72fe...3ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er helt minimum i et forhold å ta vare på seg selv med bevegelse og noenlunde sunt kosthold, god søvn og ballanse i livet. Så er det perioder slikt kan bli vanskelig, men alle kan gjøre en innsats. 

Hadde aldri data en som gikk på fylla hver helg.

Anonymkode: ae1a1...d4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trening kommer før kjæresten i den grad at det er ekstremt viktig for min fysiske og psykiske helse. Jeg må prioritere dette for å fungere optimalt i hverdagen, så det blir som redningsmaskene på fly - sett på din egen maske først :)

JEg er sammen med en som drikker hver helg, og det er en ulempe (og ganske usexy), men de gode kvalitetene veier opp for det. Han er imidlertid opptatt av utseendet sitt, og er i god fysisk form fremdeles. Men hadde likt om han brydde seg mer om helsa også. 

Anonymkode: b96d2...6af

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Anonymkode: 128c6...ad9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener endel å noen av treningene har faste klokkeslett, urikkelige. Samt at jeg ellers trener før/etter jobb. Da må han desverre vente. Noe kan utsettes (joggetur feks) selvsagt men har jeg lyst til å jogge så gjør jeg det også når jeg vil. Det skal være veldig viktig om jeg endrer planer…

Anonymkode: 7d03e...3a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere som er veldig glad i å trene og trener flere ganger i uken, kommer treningen før kjæresten? Og hadde dere sett noe fremtid med en kjæreste som er helt motsatt av deg? Alså at du syns det er viktig å ta vare på helsa og kroppen mens kjæresten er helt motsatt?

Det jeg prøver å få frem her, er det noe fremtid for et par der den ene er opptatt av trening og en veltrent kropp, mens den andre aldri trener og elsker å feste og drikke seg dritings hver helg? 

Jeg trener 5-7 dager i uken. Samboer trener ikke.

Dette er helt uproblematisk. Faktisk en «ikke-sak». Spiller jo selvfølgelig ingen rolle for meg om hun trener eller ikke🤷🏼‍♂️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift med en mann som ikke trener. Det er helt greit, men hadde selvsagt syns det var bra om han gjorde det. Mest for helsen sin del. Han er slank og spiser rimelig sunt. Eneste ulempen jeg ser er at han ikke er glad i så mye grønnsaker, så er ikke bare slenge sammen en wok eller gratenger med masse grønnsaker. Men festing hver helg? Med mindre han er 22 år så hadde det vært en no go. 

Anonymkode: 2a2c4...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Synes DU det er et problem? Spørsmålet er jo om dere respekterer hverandre. Du minner meg om ei som lagde en tråd her for litt tilbake hvor typen festet veldig mye og hadde kompiser hjem på nachspiel uten å spørre TS (som ikke festet). Da blir det jo selvsagt et problem. Men om dere synes det er greit å holde på med hver deres ting og ha ulike kropper og kosthold, så er det jo fint.

Anonymkode: 27e70...4f1

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Synes DU det er et problem? Spørsmålet er jo om dere respekterer hverandre. Du minner meg om ei som lagde en tråd her for litt tilbake hvor typen festet veldig mye og hadde kompiser hjem på nachspiel uten å spørre TS (som ikke festet). Da blir det jo selvsagt et problem. Men om dere synes det er greit å holde på med hver deres ting og ha ulike kropper og kosthold, så er det jo fint.

Anonymkode: 27e70...4f1

Det blir et problem når han spør om vi skal henge med kverandre og jeg har lysst å gå på trening istedenfor, men jeg har bestemt meg for at nå skal trening og min fysiske og psykiske helse komme først uansett hva. 

Om det blir et problem for han dumper jeg han.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (19 timer siden):

Jeg trener 5-7 dager i uken. Samboer trener ikke.

Dette er helt uproblematisk. Faktisk en «ikke-sak». Spiller jo selvfølgelig ingen rolle for meg om hun trener eller ikke🤷🏼‍♂️

Tar hun ellers vare på seg selv? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det blir et problem når han spør om vi skal henge med kverandre og jeg har lysst å gå på trening istedenfor, men jeg har bestemt meg for at nå skal trening og min fysiske og psykiske helse komme først uansett hva. 

Om det blir et problem for han dumper jeg han.

Ts

Kan du ikke trene først og så møte ham, eller omvendt? Du trener vel ikke en hel dag/ ettermiddag? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tar hun ellers vare på seg selv? 

Ja absolutt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 4.42):

Jeg hadde aldri blitt sammen med en mann som MÅTTE trene hver dag og prioriterte trening foran det å ta vare på syke barn, feire familiebegivenheter og så videre. Når paret får barn, vil ikke slike mennesker endre seg, og de vil fortsette å fronte sitt behov for daglig trening uansett om det passer eller ikke. Jeg hadde heller aldri blitt sammen med en som satt en "veltrent kropp" på toppen av preferansene sine. Sykdom, svangerskap, ammeperiode osv kan gjøre at man ikke lenger kan ha sixpack og definerte muskler, og da er man ute og kjører hvis partneren krever at veltrent kropp skal være der hele tiden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...