Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er muslim. Giftet meg da jeg var 20. Ble ikke presset til det av familien, det var helt frivillig, men som muslim følte jeg at jeg hadde en slags plikt til å være en god kone for en mann. Mannen min er kjempesnill, men jeg må innrømme at jeg synes venninnene mine som ikke er religiøse er heldige. Når de forteller at det er helt normalt å ligge med 20-30 menn, så høres jo det mer fristende ut enn å være sliten åttebarnsmor fastgrodd i samme mannen til den dagen jeg dør 😅 

Flere som tør å si at de angrer på livsvalgene sine? religiøse eller ikke. Jeg vil høre alle slags erfaringer 😁

Anonymkode: 8576c...0b2

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt sex med én mann. Vi har vært sammen i ca. 15 år. Jeg var forelsket, men det gikk over. Sexlivet var kjedelig, nå nærmest ikke-eksisterende. Vi er sammen av gammel vane, og fordi vi er venner. Men jeg synes det er trist at jeg aldri fikk oppleve hva kjærlighet er.

Anonymkode: 747e4...60f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har bare hatt sex med én mann. Vi har vært sammen i ca. 15 år. Jeg var forelsket, men det gikk over. Sexlivet var kjedelig, nå nærmest ikke-eksisterende. Vi er sammen av gammel vane, og fordi vi er venner. Men jeg synes det er trist at jeg aldri fikk oppleve hva kjærlighet er.

Vet nøyaktig hva du føler.

Var sexen kjedelig fra starten? Når begynte ting å gå skeis? Tror du at dere kunne klart å bli forelsket igjen hvis dere begge tok dere i nakkeskinnet, og virkelig gikk inn for å date og ha sex og alt det der?

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Jeg har gjort mange dumme valg, og ikke akkurat gjort livet enkelt for meg selv. Nå har jeg det imidlertid veldig bra, så uansett var alt det dumme, tunge og vanskelige verdt det. Det har ført meg hit. 😊

Anonymkode: a4a18...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. 

Jeg har gjort mange dumme valg, og ikke akkurat gjort livet enkelt for meg selv. Nå har jeg det imidlertid veldig bra, så uansett var alt det dumme, tunge og vanskelige verdt det. Det har ført meg hit. 😊

Så bra at du har det bra 😊 Hvor tror du at du hadde vært uten de dumme valgene dine?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så bra at du har det bra 😊 Hvor tror du at du hadde vært uten de dumme valgene dine?

Jeg hadde vært mindre klok iallefall. Hatt mindre forståelse for folk generelt. 

Det ene valget jeg har fått mye pepper for var også å gå for kjærlighet til en mann som hadde (og har) store utfordringer. Det har vært tøft mange ganger. Det har vært mye sorg og fortvilelse. Likevel, jeg elsker fremdeles denne mannen, og han er en stor del av hvorfor jeg nå har det veldig bra. Jeg er vel også årsaken til at han har det så bra nå. Det vi har gått gjennom sammen har vevd oss tett sammen, og vi har funnet måter å håndtere utfordringene på. Han har hatt et veldig tøft liv, og har psykiske diagnoser på bakgrunn av det. Ja det har vært tøft, og det har ikke vært mye støtte fra familien for eksempel i forhold til at jeg har valgt å stå gjennom mye, men resultatet er at han nå er veldig trygg på meg, kjærligheten vi har for hverandre er utrolig sterk, og vi to har valgt å fokusere på å ha et godt liv  videre. Det har vi også hatt de siste årene, og vi har forkastet det å leve slik folk forventer av oss. Har fullt fokus på å nyte livet. 

Så jeg hadde ikke hatt min beste venn, min kjæreste og mannen jeg elsker høyt dersom jeg ikke hadde "vært dum" nok til å stå gjennom ulikt. Jeg hadde ikke sett så mye av verden, eller opplevd så mye fint. Først og fremst hadde jeg vel ikke vært så bevisst på hvor godt det er å ha det godt om jeg ikke hadde vært gjennom så mye tøft. Hadde ikke satt like stor pris på ting. 

Jeg hadde kanskje levd et veldig A4 liv, og ikke vært den jeg nå er. Jeg setter stor pris på den jeg nå er. 😊

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjenner meg igjen her.

Ble sammen med mannen i tenårene og er nå i 40 årene. Angrer ikke så mye på at jeg ikke har hatt sex med flere.
Men synes det er trist at vi har vært sammen så lenge tross dårlig match.

For min del handler det om at jeg ikke tror noen andre vil ha meg. Skulle ønske jeg hadde tatt sjansen på å prøve å finne  kjærligheten, nå er det for sent.

k40

Anonymkode: 5c313...ff8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjenner meg igjen her.

Ble sammen med mannen i tenårene og er nå i 40 årene. Angrer ikke så mye på at jeg ikke har hatt sex med flere.
Men synes det er trist at vi har vært sammen så lenge tross dårlig match.

For min del handler det om at jeg ikke tror noen andre vil ha meg. Skulle ønske jeg hadde tatt sjansen på å prøve å finne  kjærligheten, nå er det for sent.

k40

40 år er da ikke for sent. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

40 år er da ikke for sent. 

Føles slik, er mindre attraktiv nå enn for 10-15 år siden. Og når jeg tenkte ingen ville ha meg da, så står jeg i alle fall ikke høyt i kurs nå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Føles slik, er mindre attraktiv nå enn for 10-15 år siden. Og når jeg tenkte ingen ville ha meg da, så står jeg i alle fall ikke høyt i kurs nå.

Det viktigste er uansett at du lærer å være glad i deg selv. Ikke være avhengig av å ha noen. Bygger du opp troen på deg selv er ingenting umulig heller. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er muslim. Giftet meg da jeg var 20. Ble ikke presset til det av familien, det var helt frivillig, men som muslim følte jeg at jeg hadde en slags plikt til å være en god kone for en mann. Mannen min er kjempesnill, men jeg må innrømme at jeg synes venninnene mine som ikke er religiøse er heldige. Når de forteller at det er helt normalt å ligge med 20-30 menn, så høres jo det mer fristende ut enn å være sliten åttebarnsmor fastgrodd i samme mannen til den dagen jeg dør 😅 

Flere som tør å si at de angrer på livsvalgene sine? religiøse eller ikke. Jeg vil høre alle slags erfaringer 😁

Det er veldig forskjellig fra vennegjeng til vennegjeng. Jeg har ligget med 10 menn i mitt liv, de fleste av disse var kjærester, resten var menn jeg datet, kun ett ons. En liten minoritet har ligget med mange. 

Jeg har tatt valg som ikke endte med bra resultat, men jeg tror ikke på anger. Man prøver så godt man kan der man er, ut fra informasjon man hadde da man tok valget. Hvis jeg tok dumme valg, var ofte alternativet mitt verre. Jeg har feks tatt opp gjeld for å få behandling for sykdom, nå må den betales men jeg er jo frisk. 

Jeg håper virkelig jeg blir fastgrodd til nåværende kjæreste til jeg dør. Datinglivet er slitsomt, og jeg har blitt såret i kjærlighet, med ham begynner jeg å heles og å åpne litt opp for å føle igjen. Nå håper jeg at det blir oss, og at jeg kan få litt ro og noen barn. 

Anonymkode: 3b073...a9b

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke. Jeg har gjort mine feil og tabber som alle andre, men de store valgene har til syvende og sist ført meg hit jeg er idag, og jeg ville ikke vært noe annet sted. Har idag to fantastiske smågutter med mannen jeg elsker, og alle froskene jeg har kysset (og eventuelt ligget med) på veien har bidratt til å forme meg til den jeg er idag, og til den mannen min forelsket seg i. Vi jobber godt sammen og har stor respekt for hverandre, og jeg vet at livet hadde vært mye kjipere uten han og uten de to små som jeg aldri visste at jeg ønsket meg. 

Anonymkode: d6b5c...c84

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, angrer på mye, som nå gjør at jeg sitter i en kjip situasjon nå.

Anonymkode: 8234f...013

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg angrer på at jeg fikk barn med mannen jeg valgte. Ikke fordi han er en dårlig far men fordi vi er en dårlig match og jeg er ikke lykkelig med han. Desverre har vi to små barn så jeg kan ikke dra heller. 

Anonymkode: d6c65...82e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, både utdanning/jobb og partner. Men jeg har det ganske greit, så må bare skyve tankene om at mye kunne vært bedre til side, og fokusere på hva jeg har.

Anonymkode: 2c373...221

Skrevet

Jeg er glad for noen av valgene som jeg tok, men angrer også på noe av livssvalgene mine.

Vi gjør alle feile valg iblant. Det gjelder å akseptere at man feiler, og følge den vei man tror er den beste videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Angrer ikke på noe. 

Ble far i ung alder og det er det beste som har skjedd meg. 🙂

Anonymkode: 7c72c...70a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror man må se på dumme valg\eller valg man har tatt som en livsprosess som gjør at man er den man er idag. Og skal man endre seg er det faktisk kun man selv som kan gjøre det.... andre kan ikke endre den DU er, men andre kan dessverre påvirke dine valg negativt og positivt. 

Anonymkode: c2252...299

• Hjerte 2
Skrevet

Noen av dem angrer jeg på, men de aller fleste valg jeg har gjort angrer jeg ikke på.

AnonymBruker
Skrevet

Generelt er jeg ganske fornøyd. Det ene store valget som jeg fremdeles er usikker på er valget om å få barn. Sånn i retrospekt skulle jeg kanskje ikke valgt å få barn, jeg tror jeg hadde hatt et vel så bra og rikt liv uten. Blir mye tanker om hva som kunne vært uten.

Anonymkode: 93053...b20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...