AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Noen ganger føler jeg at så mye i livet mitt ikke er på plass. I en alder av 34 trodde jeg mer skulle være i orden, men så glemmer jeg at på noen punkter så har jeg også gjort det bra. Hvor mange av disse tingene under føler du at du har oppnådd drømmene/målene dine? Familie Kjærlighet Vennskap Jobb Økonomi Helse Utseende Selvutvikling/hobby/engasjement Annet For meg er jobben og vennskap på plass. Selvutvikling og utseende er delvis på plass, men hadde nok vært skuffet om jeg visste hvordan det sto til som 20-åring. Helsa mi er også dårligere enn jeg trodde. Sliter mer psykisk nå enn jeg gjorde for 10 år siden. Og når det gjelder kjærligheten, familie, økonomi er jeg rett og slett totalt mislykket. Anonymkode: 4a972...da8
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 HAHAHAHA 🤣 nei 😂 Ikke ett eneste punkt 😌 Anonymkode: 213ba...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Jeg er 23 år og har oppnådd alle mine mål. Jeg har aldri brukt en dag i mitt liv til å feste, aldri drukket alkohol, og unngår sosiale anledninger - fordi jeg har 0 tid å kaste. Har vært fotballspiller for landslaget, er ferdig utdannet ingeniør, er fornøyd med eget utseende, er forlovet, har migrene (som påvirker meg når jeg får anfall) men ut over det er jeg takknemlig. Økonomien ble nedre etter utdanningen, noe som er vanlig for mange etter studie. Driver på med master nå! Sliter for øvrig med vennskap, da vennskap ofte krever litt tid og pleie - noe jeg aldri har brukt særlig tid på. Anonymkode: a52f9...206
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 23 år og har oppnådd alle mine mål. Jeg har aldri brukt en dag i mitt liv til å feste, aldri drukket alkohol, og unngår sosiale anledninger - fordi jeg har 0 tid å kaste. Har vært fotballspiller for landslaget, er ferdig utdannet ingeniør, er fornøyd med eget utseende, er forlovet, har migrene (som påvirker meg når jeg får anfall) men ut over det er jeg takknemlig. Økonomien ble nedre etter utdanningen, noe som er vanlig for mange etter studie. Driver på med master nå! Sliter for øvrig med vennskap, da vennskap ofte krever litt tid og pleie - noe jeg aldri har brukt særlig tid på. Anonymkode: a52f9...206 Så trist. Er du aldri ute med venner, aldri drukket vin i solnedgangen med en god venn, aldri sunget av full hals til en konsert...? Bra å være dedikert, men går samtidig glipp av veldig mye.. Hilsen en annen ingeniørstudent. Anonymkode: cb04e...d8e
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så trist. Er du aldri ute med venner, aldri drukket vin i solnedgangen med en god venn, aldri sunget av full hals til en konsert...? Bra å være dedikert, men går samtidig glipp av veldig mye.. Hilsen en annen ingeniørstudent. Anonymkode: cb04e...d8e Nei, jeg er 100% avholds. Solnedgangen har jeg sett på ferier, med en tid venninne, men uten vin. Drar ikke på konserter. Synes ikke det er gøy. Var på en, og dro aldri igjen. Dedikasjon er alt i mine øyne, og jeg er ikke villig til å ofre 3% av det for tull og tøys. Anonymkode: a52f9...206
anonymbruker2312 Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Familie Kjærlighet Vennskap delvis Jobb ja Økonomi delvis Helse delvis Utseende delvis Selvutvikling/hobby/engasjement Annet Jeg er 26 år og brukte mye av livet mitt fra 18-23 til å feste og være sosial. Det var på en måte det viktigste for meg, helt til jeg kom til et punkt hvor jeg følte at jeg kastet bort tiden min og ville gjøre en forandring. På den tiden hadde jeg også en deltidsjobb og gikk på høyskole. Jeg forandret livet mitt totalt, fra å være veldig sosial til å være "innesluttet". Har nå fått meg fulltidsjobb og fokuserer mye mer på meg selv. Fant fort ut at jeg mistet meg selv ved å fokusere så mye på venner og det sosiale, og jeg er evig takknemlig for at jeg endret den veien for meg selv. Jeg kan ikke si at økonomien på nåværende tidspunkt er det beste heller, men det er greit. Skulle gjerne ha hatt enda mer betalt, men det er ikke krise. Når det kommer til helsen min så er alt greit sånn sett, men den mentale helsen min må jeg starte med å fikse/finne ut, da jeg tror jeg sliter med en del ting som jeg vil ha svar på. Vennskapsrelasjoner er i dag i betydelig mindre grad enn før, hvor jeg nå har omtrent 2-3 personer jeg er close med. Før var det mange flere. Utseende er også delvis i den grunn at jeg er fornøyd, men også en del dager ufornøyd om du forstår meg riktig. Har for eksempel begynt å få rynker o.l. Når det kommer til kjærlighet og familie er jeg ikke i nærheten av det, da jeg ikke prater med noen gutter enda. Jeg har høye krav etter mye negativt jeg har gått gjennom før i tiden, og kutter ut gutter med en gang jeg føler at noe ikke stemmer. Etter at jeg begynte å fokusere på meg selv har jeg forstått enda bedre hvorfor de var som de var (ulojale og idioter), og funnet ut hva det er jeg vil ha, som er noe helt annerledes enn det jeg var på utkikk etter før.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Jeg er kvinne og fyller 50 år i år så jeg har faktisk brukt litt tid å tenke over hvordan livet mitt har blitt. - utdanning: ja den er bra, mastergrad, jeg siktet på bachelor men var så gøy at jeg fortsatte - jobb: hadde veldig grei jobb med spennende oppgaver, gode kolleger og bra arbeidsmiljø. Jeg mistet dette pga - helse: utviklet nevrologisk sykdom og jeg ble brått 100% ufør. 10 år siden. De siste 2 år har jeg klart en liten deltidsstilling (2 ganger 3 timer i uka). - familie: gift med 2 barn. Ungene er ungdom og flytter om ikke lenge. - kjærlighet: ekteskapet fikk seg en knekk da jeg ble syk, jeg vet at det var mer lojalitet enn kjærlighet at han ikke gikk fra meg. Har blitt mye bedre da siste par-tre år. - vennskap: det er helt utrolig hvor fort "vennenne" forsvinner når man er syk. Har egentlig bare 2 igjen men det er kanskje like greit. Bedre med 2 ekte venner enn en haug som egentlig ikke fortjener betegningen. - økonomi: jeg hadde grei lønn og bra uføre-forsikring så fallhøyden var ikke så grumsomt. Riktignok er det mannens god inntekt som gjør at vi har veldig ok økonomi. Nedbetalt hus, båt, penger i fond. - utseende: ikke noe å utsette. Var litt lubben før jeg ble syk men har lagt mye innsats å gjøre det jeg kan for å ta vare på kroppen på best mulig måte og innenfor de begrensninger jeg har. Jeg bruker ikke energi å prøve å se yngre ut enn jeg er men jeg er velstelt og pleier det jeg har. - verv/frivillighet/hobby: jeg prøvde så godt jeg kan, var foreldrekontakt i barneskolen. Hobby er lesing og film og det går fint. Jeg elsket å svømme men det kan jeg ikke lengre. - mål/opplevelser: jeg elsket å reise før vi fikk barn, etter det ble det mest pakkereise til syden. Jeg har flere mål på bucketlisten min og håper jeg kan oppfylle noen. Drømmer som fallskjermhopp eller dykking kan jeg bare glemme. Mitt liv fikk en helomvending etter jeg ble kronisk syk, det er før og etter. Likevel kunne det blitt så mye verre og jeg er takknemlig for det jeg har. Anonymkode: 9500a...33a
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Kvinne, 33 år: Familie: Delvis, helt ok Kjærlighet: Delvis, helt ok. Men den stormende forelskelsen har jeg aldri opplevd, det er litt trist. Vennskap: På plass, har mange venner både ekstremt nære og litt mindre nære. Kunne ikke vært bedre. Jobb: Dårlig. Prøver å finne ny, men virker som om alle har Mastergrad (jeg også) og PhD er det nye kravet. Økonomi: Delvis. Tjener dessverre alt for dårlig i jobben til at jeg får spart opp så mye jeg ønsker. Helse: Delvis. Klarer meg bra tross født med handicap. Utseende: Dårlig. Men hva skal man gjøre når man er født slik? Er i det minste slank. Selvutvikling/hobby/engasjement: Delvis. Jobber som frivillig og trives med det. Tja, her ser det ut til at ting ikke har gått helt veien, men jeg er for det meste blid og fornøyd med livet. Bruker mye tid på å tenke på alt jeg har og på de som har det verre enn meg i verden (det er mange). Mye av mitt liv har vært farget av at jeg ble født med en genfeil som har gitt meg et noe spesielt utseende samt noen helseutfordringer. Men jeg har alltid jobbet 100% og regner med at jeg skal klare det til jeg pensjonerer meg. Anonymkode: 5c875...372
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Familie✅ Kjærlighet✅ Vennskap✅ Jobb✅ Økonomi✅ Helse -spiser litt for mye godteri Utseende -trenger å gå ned 5/10 kilo Selvutvikling/hobby/engasjement✅ Annet Anonymkode: a1b09...742
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Familie+ Kjærlighet setter jeg sammen, mannen min er min familie. Barn vil vi ikke ha. Så vi er hverandres familie. Vennskap - Har ei god venninne som jeg dessverre ser alt for lite, pga avstand og travle jobber. Men trives generelt best uten masse venner, da jeg har enormt behov for egentid, og foretrekker «solo-aktiviteter», så jeg er fornøyd. Utdanning / Jobb - hater jobben min, men har ikke utdanning, enda. Jobber 100% + skole nå, så snart håper jeg på å komme i mål. Økonomi - lavlønnet, ca 19k netto pr mnd, men ingen gjeld lenger, så får spart noe av lønna nå. Ikke fornøyd, men ift utdanning og bedre lønn vil det forbedre seg. Helse - under arbeid😅 fedme, diabetes, knær ig rygg som sliter osv. men jobber med å forbedre meg hver eneste dag. Utseende - er både uheldig med utseende, og tjukk, såh ja… holder meg ren og med ok tøy, men legger veldig lite vekt på utseende. Selvutvikling/hobby/engasjement - har mange hobbyer, men ikke noe som fører til videre selvutvikling, men hobby er avkobling for meg. Og har ingen ambisjoner annet enn min egen trivsel. Mildt sagt dårlig oppvekst osv har gjort at livet har vært utfordrende, men endelig på riktig vei. Så får det ta den tiden det tar. Anonymkode: 4ef85...3ab
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Familie - Har de to barna jeg ønsket meg, kjempefine unger uten de store utfordringene. De er nå 10 og 15 og de er fortsatt skummelt harmoniske, nesten så jeg går og venter på at det skal snu (jeg gikk selv fra barn til full blown tenåring på en uke så vet hvor raskt det kan gå). Kjærlighet - Ikke optimalt, er ikke sammen med noen av fedrene til barna mine, men begynner å tenke at jeg ikke er et forholdsmenneske. Jeg har nok av potensielle dater så får den oppmerksomheten og kroppskontakten jeg trenger. Jeg var ekstremt forelsket i en jeg datet i 2-3 år, tok slutt for ett år siden, men han fikk ikke de samme følelsene dessverre. Tror nok han var den siste store kjærligheten for min del, og jeg er takknemlig for å ha fått oppleve det, selv om det ikke ble happy ending. Vennskap - Har 2-3 nære venner og ellers en grei omgangskrets. Av og til misunner jeg de som er en stor vennegjeng som reiser på ferie sammen ol, men jeg kommer fort på at det ikke hadde passet meg, og at de gangene jeg har vært en del av en slik gjeng så ender jeg med å trekke meg unna. Jobb - Har en grei jobb og en lønn vi klarer oss fint på. Fikk for første gang bonus i år. Blir aldri millionær, men er fornøyd. Økonomi - Eier egen leilighet i Oslo og en hytte vi leier ut innimellom for å finansiere den. Har litt sparepenger og vil arve en del (forhåpentligvis er det veldig mange år til enda). Kunne tenkt meg en liten leilighet et sted varmt også, men det blir når ungene er voksne og også kan bruke den. Sannsynligvis blir det heller å leie airbnb. Jeg vil gjerne bli ca. gjeldfri, resten av arv går til ungene. Helse - har hatt noe smårusk, litt plager med rygg og ledd, men alt har gått seg til heldigvis. Akkurat nå er jeg smertefri og uten plager. Ryggen er litt ustabil, men så lenge jeg ikke gjør tungt hagearbeid el. så går det bra. Jeg ser mange sliter mentalt og er takknemlig for at jeg alltid har hatt en robust psyke. Har slanke gener, men kiloene kommer lettere nå når jeg er 45+. Utseende - Er faktisk ganske fornøyd. Jeg holder meg bra for alderen enn så lenge (får jeg beskjed om), og ser bra nok ut. Ev. problemer med å "holde på" en mann kommer nok heller av at jeg er vanskelig å komme innpå. Selvutvikling/hobby/engasjement - Jeg har ingen spesielle hobbyer egentlig, liker å sosialisere med familie og venner og elsker film og serier. Ære være ildsjelene, men jeg er ikke en av dem. Annet - life is good ❤️ Anonymkode: ae33c...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå