AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Bor et sted med masse narkiser og andre i risikosonen for å ende opp daue uten at noen sjekker på dem. Anonymkode: da3ba...18e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Hvis du bor et sånt sted, og kjenner en sånn lukt ringer man politiet. Man ringer forresten politiet uansett hvor man bor. Det kan også hende at noen er hjelpeløse der inne , i live uten av stand til å bevege seg, og at det er søppel som lukter. Anonymkode: 96d19...6f7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Det kommer an på vær, luftfuktighet, innetemperatur, om hen ligger på varmekabler eller ikke, hvordan ventilasjonsopplegget er lagt opp, hvor bra tetning det er rundt dørkarmene, hvilket rom vedkommende ligger i, om varmen fortsatt står på etter hen dør eller om det kun er for eksempel vedfyring og det blir iskaldt inne... Men først og fremst kommer det an på boligtype. Vender for eksempel utgangsdøren inn i en tett felles gang eller rett ut i friluft? Man vil utvilsomt kjenne lukt først hvis det er felles gang og eventuelt felles ventilasjon. Anonymkode: fae79...1e8 1
Majer Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer an på vær, luftfuktighet, innetemperatur, om hen ligger på varmekabler eller ikke, hvordan ventilasjonsopplegget er lagt opp, hvor bra tetning det er rundt dørkarmene, hvilket rom vedkommende ligger i, om varmen fortsatt står på etter hen dør eller om det kun er for eksempel vedfyring og det blir iskaldt inne... Men først og fremst kommer det an på boligtype. Vender for eksempel utgangsdøren inn i en tett felles gang eller rett ut i friluft? Man vil utvilsomt kjenne lukt først hvis det er felles gang og eventuelt felles ventilasjon. Anonymkode: fae79...1e8 Bra skrevet. Har faktisk ikke noe å tilføye. Synd du er anonym for jeg skulle veldig gjerne likt å vite hvem du er.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Majer skrev (8 minutter siden): Bra skrevet. Har faktisk ikke noe å tilføye. Synd du er anonym for jeg skulle veldig gjerne likt å vite hvem du er. Haha, jeg er bare en vanlig privatperson som har bodd rett over en person som lå i månedsvis (jeg flyttet inn ca en uke før han ble funnet) og som i den forbindelse spurte ut mine venner begravelsesagenten og ambulansearbeideren. Jeg kjente ikke mannen og jeg kjente ingen lukt heller, men det var en stor blokk med åtte leiligheter i hver etasje og heis rett opp, så jeg passerte ikke engang etasjen hans på vei opp eller ned trappa. Anonymkode: fae79...1e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå