Gå til innhold

Bachelor samlingsbasert/på nett som gir garantert jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker en nettbasert/samlingsbasert utdanning som gir garantert jobb. Ønsker ikke IT, økonomi, og utdanning som krever fysikk og kjemi. 

Anonymkode: d6101...5be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har forslag? 🙏

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan du tenke deg å jobbe med? Det er jo det viktigste. Sykepleier eller barnehagelærer? 

Anonymkode: 2214a...523

Skrevet (endret)

Bachelor i beredskap og krisehåndtering (samlingsbasert) gir gode muligheter for jobb! I tillegg et sykt spennende felt!

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (4 timer siden):

Bachelor i beredskap og krisehåndtering (samlingsbasert) gir gode muligheter for jobb! I tillegg et sykt spennende felt!

Har sett på denne! Lurer på hva slags lønn man kan forvente etter endt studie - ligger det feks på ca 500 eller 600? Og er det samlinger ofte på skolen? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva kan du tenke deg å jobbe med? Det er jo det viktigste. Sykepleier eller barnehagelærer? 

Anonymkode: 2214a...523

Vurderer nå pedagogikk eller krise og beredskap. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Vurderer nå pedagogikk eller krise og beredskap. 

Pedagogikk bachelor er i alle fall ikke noe som har jobbgaranti.

Anonymkode: 1f747...e2d

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har sett på denne! Lurer på hva slags lønn man kan forvente etter endt studie - ligger det feks på ca 500 eller 600? Og er det samlinger ofte på skolen? 

Det står garantert mer om det på nettsidene til studiet! :) 
Mener studentene er i tett samarbeid med forsvaret og brannvesenet. Lander du på en god jobb i forsvaret er 600 000,- absolutt innenfor rekkevidde.
Husk at poenggrensen i fjor var over 53 (ordinær). Men.. Alle som søkte med førstegangsvitnemålet kom inn! Med andre ord; Er du 21 år eller yngre, er sjansen for å komme inn ganske høy!
Lykke til! 

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pedagogikk bachelor er i alle fall ikke noe som har jobbgaranti.

Anonymkode: 1f747...e2d

Jobbgaranti har bachelorgraden neppe, men jeg har aldri hatt problemer med å få jobb med bachelor i ped. Ble uteksaminert i 2020. Spørshvordan man spisser den. 

Jeg har søkt på mange ulike jobber, og alle synes jeg har hatt en interessant CV. Skal sies at jeg har jobbet en del frivillig, som muligens veier opp for arbeidsgiver. 

Anonymkode: 6b343...6c9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Relatert til beredskap og krisehåntering: noen som har gått master i samfunnssikkerhet ved UiS? Vurderer det, men er redd det er vanskelig å få relevant jobb om man ikke har operativ erfaring (har selv bare fgtj som nok er litt tynt).

Anonymkode: 877a5...860

AnonymBruker
Skrevet
FunnyBoy123 skrev (7 timer siden):

Det står garantert mer om det på nettsidene til studiet! :) 
Mener studentene er i tett samarbeid med forsvaret og brannvesenet. Lander du på en god jobb i forsvaret er 600 000,- absolutt innenfor rekkevidde.
Husk at poenggrensen i fjor var over 53 (ordinær). Men.. Alle som søkte med førstegangsvitnemålet kom inn! Med andre ord; Er du 21 år eller yngre, er sjansen for å komme inn ganske høy!
Lykke til! 

Tusen takk for info. Ønsk meg lykke til, jeg er 37 og håper at jeg har gode nok karakterer til å komme inn 🤞🤞🤞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jobbgaranti har bachelorgraden neppe, men jeg har aldri hatt problemer med å få jobb med bachelor i ped. Ble uteksaminert i 2020. Spørshvordan man spisser den. 

Jeg har søkt på mange ulike jobber, og alle synes jeg har hatt en interessant CV. Skal sies at jeg har jobbet en del frivillig, som muligens veier opp for arbeidsgiver. 

Hvor tok du utdannelsen, og hva jobber du med i dag? 😊 Jeg vurderer pedagogikk på Lillehammer, samlingsbasert. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du fått jobb da? Har selv en bachelor i det, men ikke fått jobb. Hvordan spisset du din?

Anonymkode: 1cc6e...293

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvor tok du utdannelsen, og hva jobber du med i dag? 😊 Jeg vurderer pedagogikk på Lillehammer, samlingsbasert. 

Tok min på nett og noen samlinger på Lillehammer. Hva ønsker du å jobbe med?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Tok min på nett og noen samlinger på Lillehammer. Hva ønsker du å jobbe med?

Ønsker helst å jobbe med organisasjons og kompetanseutvikling. Men er åpen for det meste, ønsker en dagjobb for jeg går fra turnus. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...