Gå til innhold

Kan man finne trygg, casual sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en godt voksen dame, nysingel etter et langt og dårlig forhold, sexløst de siste årene. Men jeg er jo en seksuell og lidenskapelig person, og begynner å føle meg desperat etter sex og nærhet og kos. Jeg føler ikke for å gå på byen og "lete", kan man finne noen som ønsker det samme og samtidig være trygg på at det ikke blir farlig eller ubehagelig?

Anonymkode: 23644...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg TS.. men det er forskjeller mellom en kvinne og mann, på hvordan man finner den rette.

Skal du finne noen av det du ønsker deg, må du gjøre deg tilgjengelig og ta en liten risiko. Her inne er det nok trygt som anonym å skrive at du er desperat, men ikke skriv det i profilen din eller si det på byen. For da har du plutselig mange "natchspielere".. som drikker opp spriten din, roter, knuller deg og stikker av fra oppvasken.. Klok av skade, selv om jeg er en mann😅 ..ok, jeg ser du er ute etter "en venn med fordeler" og ikke et forhold.. stemmer det?

Jeg falt for teksten din.. ikke pga av at du er desperat😅 men jeg vet av teksten din at du er en god elskerinne🥰Så du har store fordeler som en mann ser etter.. men du trenger også trygghet og en mann å stole på, da forsvinner mye av det farlige. Ubehageligheter forsvinner, hvis han i tillegg har seksuell forståelse.. med det legger jeg vekt på at han er flink til å få deg avslappet, evnen til å få deg til å smile og ha det gøy sammen. Men samtidig seriøs og respekterer deg, er er flinkere på å gi enn å få. Sexen er aller best i teamwork, så er du gjenstridig.. blir det søt musikk mellom dere🎶💘

Men hvor finner vi dem med felles ønsker, som også er ganske like som oss? Enten man treffer noen på byen eller i en app, tror jeg det er klink umulig å vite på forhånd.. Det svaret får vi ikke før kysser hverandre på trappa, med ønske om å treffes igjen..

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Jeg er i samme situasjon som deg TS.. men det er forskjeller mellom en kvinne og mann, på hvordan man finner den rette.

Skal du finne noen av det du ønsker deg, må du gjøre deg tilgjengelig og ta en liten risiko. Her inne er det nok trygt som anonym å skrive at du er desperat, men ikke skriv det i profilen din eller si det på byen. For da har du plutselig mange "natchspielere".. som drikker opp spriten din, roter, knuller deg og stikker av fra oppvasken.. Klok av skade, selv om jeg er en mann😅 ..ok, jeg ser du er ute etter "en venn med fordeler" og ikke et forhold.. stemmer det?

Jeg falt for teksten din.. ikke pga av at du er desperat😅 men jeg vet av teksten din at du er en god elskerinne🥰Så du har store fordeler som en mann ser etter.. men du trenger også trygghet og en mann å stole på, da forsvinner mye av det farlige. Ubehageligheter forsvinner, hvis han i tillegg har seksuell forståelse.. med det legger jeg vekt på at han er flink til å få deg avslappet, evnen til å få deg til å smile og ha det gøy sammen. Men samtidig seriøs og respekterer deg, er er flinkere på å gi enn å få. Sexen er aller best i teamwork, så er du gjenstridig.. blir det søt musikk mellom dere🎶💘

Men hvor finner vi dem med felles ønsker, som også er ganske like som oss? Enten man treffer noen på byen eller i en app, tror jeg det er klink umulig å vite på forhånd.. Det svaret får vi ikke før kysser hverandre på trappa, med ønske om å treffes igjen..

Takk for innspill :) Å være desperat er antagelig ikke det beste utgangspunktet 😅 Jeg ser det, at jeg må gjøre meg tilgjengelig (selv om alt er litt skummelt nå). Absolutt ikke ute etter et forhold, men noe uten forpliktelser sånn at jeg kan bli kjent med meg selv på nytt. Trygghet, som du sier, er jo også viktig for å kunne være så nær. Og respekt, ikke bare se på meg som jeg kunne være hvem som helst, sånn at jeg ikke sitter igjen med en kjip følelse etterpå. Jeg kjenner det nå mens jeg skriver at jeg synes terskelen er høy for intimitet, så jeg får bare være tålmodig, kanskje det en dag skjer naturlig.....

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at trygg og casual er motsetninger. For at det skal være trygt så må det være eksklusivt (mtp. sykdommer) og da blir det jo ikke så casual.

Anonymkode: 905ad...b23

AnonymBruker
Skrevet

Har du hørt om Tinder? 

Anonymkode: b10e0...f3c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er en godt voksen dame, nysingel etter et langt og dårlig forhold, sexløst de siste årene. Men jeg er jo en seksuell og lidenskapelig person, og begynner å føle meg desperat etter sex og nærhet og kos. Jeg føler ikke for å gå på byen og "lete", kan man finne noen som ønsker det samme og samtidig være trygg på at det ikke blir farlig eller ubehagelig?

Bruk en nettside for å møtes :) 

Snakk på tlf før møte, evt ta dette på et hotel for trygghet.

Selv har jeg en elsker, vi vet lite om hverandre. Møtes kun for sextreffene....fungerer veldig bra for meg. Da slipper man alt styret ellers. Vi møtes annenhver uke, avtaler den dagen vi møtes. Beholder spenningen og boosten ved å ikke møtes så ofte.

Har "vanlig" sex :) Men merker nå at jeg gjerne er med på mer om han vil dominere meg etc.

Anonymkode: 8cd84...21c

AnonymBruker
Skrevet

Må først berømme deg for å ha prioritetene i orden. Nemlig å ha lyst på casual sex istedet for å «finne den rette» og «lete etter noe seriøst». 

Trygg casual sex finner du overalt. Akkurat som at de aller fleste gater er trygge, men en sjelden gang iblant blir noen ranet. I din alder er nok casual sex veldig trygt da det nok kun er snakk om å ligge med gamle menn. 

Anonymkode: 0e52b...776

Skrevet

Styr unna kortvarig kommunikasjon før sex. Forsøk å la kommunikasjonen gå et par dager for å luke ut de verste idiotene.  Hold deg helst til en partner som FF, så slipper man å tenke for mye på sykdom og smitte.  Vær åpen og ærlig fra første stund - men bruk kanskje anonym app for dialog første tiden. Wickrme f.eks. Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville i hvert fall ikke ha planlagt noe sånt over en app. Du må møte personen og se hvordan han er før du kan avtale noe sånt. For mange desperate idioter som bare er ute etter rask sex. 

Anonymkode: ce1d1...09c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 8.47):

Bruk en nettside for å møtes :) 

Snakk på tlf før møte, evt ta dette på et hotel for trygghet.

Selv har jeg en elsker, vi vet lite om hverandre. Møtes kun for sextreffene....fungerer veldig bra for meg. Da slipper man alt styret ellers. Vi møtes annenhver uke, avtaler den dagen vi møtes. Beholder spenningen og boosten ved å ikke møtes så ofte.

Har "vanlig" sex :) Men merker nå at jeg gjerne er med på mer om han vil dominere meg etc.

Anonymkode: 8cd84...21c

Så for alt du vet kan han ha kone og barn hjemme?

Anonymkode: 905ad...b23

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 4/7/2022 den 4.36):

Hvis ikke dette er en kontaktannonse så vet ikke jeg

Anonymkode: 52c64...b85

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...