AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Jeg har verden beste mann, han er veldig god og snill og ber meg aldri om noe. Jeg vet at han elsker å se meg i de klærne jeg går med på jobb og at han innerst inne blir lei seg over at jeg skifter til noe mer behagelige klær når jeg kommer hjem. SÅ siden lockdownen ble over har jeg gått med de samme klærne hjemme som jeg går i på jobb og stort sett også kledd meg slik i helgene. Og jeg ser hvor mye det gleder han. Kunne dere gått kledd i stramme og ikke som veldig komfortable klær når dere er hjemme fordi dere vet at mannen elsker å se dere idet? Anonymkode: c36dc...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kunne dere gått kledd i stramme og ikke som veldig komfortable klær når dere er hjemme fordi dere vet at mannen elsker å se dere idet? Anonymkode: c36dc...0b1 Ja, og det gjør jeg. Jeg pleier å ta en dusj og skifte fra praktiske jobbklær til mer sexy klær når jeg kommer hjem fra jobb. Vet han liker det. Anonymkode: 859b2...218 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Absolutt ikke hver dag, nei. Jeg liker å være komfortabel. Anonymkode: 1ab7a...fcf 4
Amossa Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Nei, jeg kunne aldri tenke meg å gå kledd i ikke-komfortable klær for å være sexy, verken for mannen min eller noen andre. Det finnes jo en mellomting, altså antrekk som er både komfortable og pene. Jeg liker å gå i skjørt og kjoler. Dessuten synes min mann at trange og utfordrende klær ikke er sexy, men tacky. 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Nei! Jeg ser ingen grunn til å slite mer på de dyre klærne jeg bruker på jobb, ved å lage mat i dem og utsette dem for flekker, eller sitte og gnu sofaen med dem. Dessuten liker jeg å være komfortabel, men komfortabel er jo ikke nødvendigvis det samme som slask. Den dagen han stiller på ettermiddagene i dress og slips, da kanskje jeg kan vurdere det som en gjentjeneste, for da er han like ukomfortabel og like upraktisk kledd for hverdagslige gjøremål som meg. Men før det skjer er det ganske uaktuelt. Anonymkode: ccb0a...c51 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Litt mellomting her, jeg har komfortable klær som kjæresten elsker å se meg i. Han liker meg i kjoler og tights, korte shorts, bare trusa, og enkle hvite topper uten BH under gjør han helt vill. Så jeg går egentlig i de samme "dasseklærne" jeg gjorde som singel, kanskje hakket penere versjoner bare. Har kastet det med nupper og hull og malingsflekker liksomog kjøpt noe nytt med hva han liker i tankene, men de er like komfortable. Anonymkode: 4c82c...1a6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #7 Skrevet 8. april 2022 Mannen min legger ikke merke til hva jeg har på meg. Kunne danset naken og han hadde ikke brydd seg. Anonymkode: cb506...6c1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #8 Skrevet 9. april 2022 Jeg er litt motsatt og synes det er litt rart at så mange plent skal gå i slappe joggebukser hjemme. Det er bare en vanesak. Men om man absolutt skal gå i de mest komfortable klær, så kan man heller bruke litt penger på klær som også ser bra ut som nevnt et par innlegg over, og ikkje noe kjipe og slappe greier. Du klarer helt sikker finne en mellomting TS. Men for å svare på spørsmålet ditt; Ja, jeg kler meg i klær hjemme som jobb, som kunne vært mer komfortable, for partneren min. Anonymkode: 6915f...b48 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #9 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 4/6/2022 den 22.13): Jeg har verden beste mann, han er veldig god og snill og ber meg aldri om noe. Jeg vet at han elsker å se meg i de klærne jeg går med på jobb og at han innerst inne blir lei seg over at jeg skifter til noe mer behagelige klær når jeg kommer hjem. SÅ siden lockdownen ble over har jeg gått med de samme klærne hjemme som jeg går i på jobb og stort sett også kledd meg slik i helgene. Og jeg ser hvor mye det gleder han. Kunne dere gått kledd i stramme og ikke som veldig komfortable klær når dere er hjemme fordi dere vet at mannen elsker å se dere idet? Anonymkode: c36dc...0b1 Mannen her elsker at jeg er så avslappet og kan gå med behagelige joggeklær hjemme og det gjør han og. Gå vi ut kler vi oss deretter! Du bestemmer selv hva du går med! At du vil glede han litt er ok. Men blir vel kjedelig å se deg i det hver dag? Anonymkode: 9139e...b48 1
Lovis Fenja Skrevet 10. april 2022 #10 Skrevet 10. april 2022 Er for glad i komfort. Klarer såvidt å gå med bh når jeg er ute nå etter to år med lock down. Mannen er heldigvis lik, og da blir det jo ekstra stas å gå ut. Men jeg burde nok skjerpe meg litt og finne noe som er hakket finere. Kommer nok aldri til å skje, da😏 Joda. Neida. JODA! Skal prøve!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 22.13): Jeg vet at han elsker å se meg i de klærne jeg går med på jobb og at han innerst inne blir lei seg over at jeg skifter til noe mer behagelige klær når jeg kommer hjem. Hadde dette vært meg så hadde jeg nok heller spurt meg selv hvordan jeg går kledd på jobb… Hvis jeg går kledd på jobb slik min mann ønsker å se meg hjemme, så hadde jeg kort fortalt tenkt at det var feil antrekk på jobb. Anonymkode: 17440...dd0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #12 Skrevet 15. april 2022 Mye joggebukse hjemme her, og kunne ikke tenkt meg å gå i mine "vanlige" klær hjemme hele tiden. Ytterst få mennesker som ser meg i joggebukse, så tror oppriktig at mannen liker å være en av de få. Anonymkode: 1ac5b...498
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #13 Skrevet 15. april 2022 Vi har et meget avslappet forhold til påkledning hjemme. Han stripper ned så fort han kommer hjem, til ullundertøy på vinteren og gjerne kun tskjorte og bokser på sommeren. Jeg går gjerne i joggeklær, ullundertøy eller en fleecedress på vinteren, og tskjorte og tights på sommeren. Anonymkode: 101aa...35d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #14 Skrevet 16. april 2022 Jeg har pleid å gjøre dette. Men siden mannen hver bidige dag bytter fra dress til hullete stillongs og møkkete t-skjorte så gidder jeg ikke mer. Mannen ser råflott ut i dress, men som en boms i klærne hjemme, ikke gidder han å dusje heller annet enn når han skal på jobb. Jeg mener det er viktig å tenke litt på hvordan en kler seg sammen. Anonymkode: ac304...574 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå