AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Mye tyder på det? Anonymkode: ee914...62b
AnnoNymi Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Jeg tipper det ikke er flere av dem her inne enn ellers i samfunnet. Men her inne tør de å vise sitt sanne ansikt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Er mer enn nok av de, ja. Anonymkode: 8ef3d...c19
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Er da langt flere på ytre-venstre her inne som ønsker seg kommunisme og vil ut av nato. Anonymkode: e4431...cdd 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mye tyder på det? Anonymkode: ee914...62b Jeg sier ikke at forumledelsen og moderatorene er konspirasjonsteoretikere og anti-vaxxere... 😏 men de utestenger stadig folk som prøver å snakke disse til fornuft, mens de lar konspirasjonsdiskusjoner stå 🙃 Dette kan kanskje ha noe med hvorfor disse finner seg til rette her på KG 🙂 Hva man tillater på forumet har mye å si. Anonymkode: e07d1...0e0 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #6 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 22.12): Jeg sier ikke at forumledelsen og moderatorene er konspirasjonsteoretikere og anti-vaxxere... 😏 men de utestenger stadig folk som prøver å snakke disse til fornuft, mens de lar konspirasjonsdiskusjoner stå 🙃 Dette kan kanskje ha noe med hvorfor disse finner seg til rette her på KG 🙂 Hva man tillater på forumet har mye å si. Anonymkode: e07d1...0e0 Når steigan og bitchute godkjennes av moderatorene mens seriøse kilder som Yale university m.m sensureres så er det lett å skjønne hva slags side de er på. Anonymkode: 8eeb6...713 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå