AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Del Skrevet 6. april 2022 Så da håper jeg dere menn tenker på dette, før dere går etter dumme bimboer. Det VIL få konsekvenser for avkommet. One study at the Medical Research Council Social and Public Health Sciences Unit in Glasgow, revealed that kids' IQs tend to be similar to their mothers'. https://www.independent.co.uk/news/science/children-intelligence-iq-mother-inherit-inheritance-genetics-genes-a7345596.html https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/parenting/toddler-year-and-beyond/proven-kids-inherit-smartness-from-moms-and-not-dads-study-finds/photostory/74243935.cms https://www.walesonline.co.uk/news/uk-news/babies-inherit-intelligence-mums-genes-19701971 Anonymkode: 3f384...4db 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Del Skrevet 6. april 2022 Puh, det var en lettelse, siden jeg scorer veldig mye høyere enn mannen 🤣 Anonymkode: 8ff3c...966 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Del Skrevet 6. april 2022 Enda godt jeg ikke skal formere meg ser jeg 🤣 K32 Anonymkode: 58af5...794 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Del Skrevet 6. april 2022 Du leverer falsk informasjon https://www.snopes.com/fact-check/intelligence-is-inherited-only-from-your-mother/ Anonymkode: 36653...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Del Skrevet 6. april 2022 La oss ikke diskutere, men bare konkludere siden kiddoen min ligger lengre fremme faglig enn sin alder 😅 Anonymkode: 430c9...142 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du leverer falsk informasjon https://www.snopes.com/fact-check/intelligence-is-inherited-only-from-your-mother/ Anonymkode: 36653...da0 "SNOPES" LOL, nei da kan vi like godt ta faktasjekkere fra tilfeldige blogger og facebookgrupper 😂 Anonymkode: 3f384...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Del Skrevet 6. april 2022 Uffda Anonymkode: 9417b...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Del Skrevet 6. april 2022 Det tror jeg på. Nå er barna voksne, og her er far ekstremt smart og mattegeni. Mens jeg er middels smart, og ikke så flink i matte. Og barna har blitt som meg, ingen av de ble matte genier, eller ekstremt smarte. Barna har klart seg bra, og tatt høyere utdannelse, men de må jobbe for det. Anonymkode: f1a5b...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 6. april 2022 #9 Del Skrevet 6. april 2022 (endret) Nja. Man sier det samme om oksygenopptak, men det er ikke så enkelt. Menn sitt y kromosom er mindre enn x og det gjør at gutter får mest fra mor mens jenter får like mye fra begge. Noen genvarianter som gir super IQ må arves fra begge foreldre. Skal sies at disse variantene ofte disponerer for helseplager som hyperkolesterolomi, demens, aterosklerose og slag. Endret 6. april 2022 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Del Skrevet 6. april 2022 Majer skrev (4 minutter siden): Nja. Man sier det samme om oksygenopptak, men det er ikke så enkelt. Menn sitt y kromosom er mindre enn x og det gjør at gutter får mest fra mor mens jenter får like mye fra begge. Noen genvarianter som gir super IQ må arves fra begge foreldre. Skal sies at disse variantene ofte disponerer for helseplager som hyperkolesterolomi, demens, aterosklerose og slag. Svært høy IQ er ikke nødvendigvis et gode. Det er ingen som kan benekte at min eldste har svært høy IQ. Det er dessverre heller ingen som kan benekte at han er en bedreviter som få klarer å tilbringe mer tid med enn høyst nødvendig. Selv jeg som mor må puste dypt for å takle det. De yngste er mer gjennomsnittlige. De sosiale evnene er imidlertid langt bedre, og jeg er ikke i tvil om hvem som kommer best ut av dette. Anonymkode: 1f083...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 6. april 2022 #11 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Svært høy IQ er ikke nødvendigvis et gode. Det er ingen som kan benekte at min eldste har svært høy IQ. Det er dessverre heller ingen som kan benekte at han er en bedreviter som få klarer å tilbringe mer tid med enn høyst nødvendig. Selv jeg som mor må puste dypt for å takle det. De yngste er mer gjennomsnittlige. De sosiale evnene er imidlertid langt bedre, og jeg er ikke i tvil om hvem som kommer best ut av dette. Anonymkode: 1f083...4d5 Det er gjort noen undersøkelser som viser at 125 er det ideelle for å være lykkelig og få til ting. Over er ikke noe bedre enn under og gir ofte andre utfordringer- det kan jeg skrive under på😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Svært høy IQ er ikke nødvendigvis et gode. Det er ingen som kan benekte at min eldste har svært høy IQ. Det er dessverre heller ingen som kan benekte at han er en bedreviter som få klarer å tilbringe mer tid med enn høyst nødvendig. Selv jeg som mor må puste dypt for å takle det. De yngste er mer gjennomsnittlige. De sosiale evnene er imidlertid langt bedre, og jeg er ikke i tvil om hvem som kommer best ut av dette. Anonymkode: 1f083...4d5 Tja, den besserwisser-holdningen har trolig mer med personlighetstype å gjøre enn selve IQ’en. Anonymkode: 62897...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinnenavn Skrevet 6. april 2022 #13 Del Skrevet 6. april 2022 Majer skrev (21 minutter siden): Det er gjort noen undersøkelser som viser at 125 er det ideelle for å være lykkelig og få til ting. Over er ikke noe bedre enn under og gir ofte andre utfordringer- det kan jeg skrive under på😅 Hva vil du si er de største utfordringene for de med iq over 125? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Del Skrevet 6. april 2022 Kvinnenavn skrev (4 minutter siden): Hva vil du si er de største utfordringene for de med iq over 125? Å være «omgitt av idioter»! Haha neida 😁 Anonymkode: 73f2b...48b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Å være «omgitt av idioter»! Haha neida 😁 Anonymkode: 73f2b...48b Det er jo absolutt det, jeg klarer ikke å ikke forundres hver gang jeg møter en vanlig person som ikke har peiling på noenting, selv ikke ting som angår en selv. Sykepleiere som ikke vet at UNIO forhandler for dem, samfunnsøkonomistudenter som ikke kan forskjellen på M1 og M2 pengetilførsel eller statsvitere som ikke kunne fortalt hvem maktfordelingsprinsippet er oppkalt etter om det sto på livet… Etterhvert må man bare venne seg til at folk er litt treige, det fører til at man heller finner noen få venner som er jevnere matchet. Anonymkode: cd787...a33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 6. april 2022 #16 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg er smartere enn mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo absolutt det, jeg klarer ikke å ikke forundres hver gang jeg møter en vanlig person som ikke har peiling på noenting, selv ikke ting som angår en selv. Sykepleiere som ikke vet at UNIO forhandler for dem, samfunnsøkonomistudenter som ikke kan forskjellen på M1 og M2 pengetilførsel eller statsvitere som ikke kunne fortalt hvem maktfordelingsprinsippet er oppkalt etter om det sto på livet… Etterhvert må man bare venne seg til at folk er litt treige, det fører til at man heller finner noen få venner som er jevnere matchet. Anonymkode: cd787...a33 fant en besserwizzer 👆 Anonymkode: ef4d5...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #18 Del Skrevet 6. april 2022 IQ har ikke noe med intelligens å gjøre. Det handler om generelle problemløsningskunnskaper og påvirkes av mye mer enn genetikk. Anonymkode: b3a86...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #19 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er jo absolutt det, jeg klarer ikke å ikke forundres hver gang jeg møter en vanlig person som ikke har peiling på noenting, selv ikke ting som angår en selv. Sykepleiere som ikke vet at UNIO forhandler for dem, samfunnsøkonomistudenter som ikke kan forskjellen på M1 og M2 pengetilførsel eller statsvitere som ikke kunne fortalt hvem maktfordelingsprinsippet er oppkalt etter om det sto på livet… Etterhvert må man bare venne seg til at folk er litt treige, det fører til at man heller finner noen få venner som er jevnere matchet. Anonymkode: cd787...a33 Dette har jo med kunnskap og interessen for å tilegne seg det. Sier ingenting om hvor på IQ-skalaen man er. Anonymkode: 32d31...891 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): IQ har ikke noe med intelligens å gjøre. Det handler om generelle problemløsningskunnskaper og påvirkes av mye mer enn genetikk. Anonymkode: b3a86...d1d Jo det har med intelligens å gjøre. Logisk intelligens, tallforståelse, romforståelse, prosessforståelse og sette ulike informasjonsbiter i sammenheng. Men IQ dekker ikke alle former for intelligens, som EQ til eksempel som jo kanskje er like viktig som IQ om man skal lede noe til eksempel. Og så er det jo dem som sier at summen av intelligens gjerne er konstant, så de som er ekstremt flinke på en sak er gjerne veldig dårlige på noe annet. Anonymkode: 69d41...940 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå