Gå til innhold

Blir ikke klok på om en kollega er interessert eller ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega som jeg har merket at i det siste har sett en del på meg når vi har vært på felles møter. Han dukker også stadig oftere opp steder jeg pleier å oppholde meg uten at det er en spesiell grunn til det. Noen ganger kan han også smile hvis vi får blikkontakt, men ikke alltid. Samtidig er han en person som er veldig vanskelig å komme innpå. Dersom jeg stiller spørsmål er han veldig knapp i svarene. Kan nevne at han ikke virker som en som naturlig tar kontakt med andre med mindre han kjenner dem godt. Det jeg lurer på er om han kan være interessert til tross for at han ikke er en som er "på" og aktivt viser interesse? Dersom det er noen menn her som kjenner seg igjen i denne oppførselen hadde jeg satt veldig pris på svar. Personlig er jeg ikke spesielt interessert i han slik han oppfører seg nå (foretrekker menn som er mer "på"), men jeg er allikevel litt nysgjerrig da jeg ikke har opplevd at menn har oppført seg slik tidligere. 

Anonymkode: 93369...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fremstår som en vanlig kollega. Ikke interessert vil jeg si.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som en typisk nordmann..

Anonymkode: 896da...780

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har en kollega som jeg har merket at i det siste har sett en del på meg når vi har vært på felles møter. Han dukker også stadig oftere opp steder jeg pleier å oppholde meg uten at det er en spesiell grunn til det. Noen ganger kan han også smile hvis vi får blikkontakt, men ikke alltid. Samtidig er han en person som er veldig vanskelig å komme innpå. Dersom jeg stiller spørsmål er han veldig knapp i svarene. Kan nevne at han ikke virker som en som naturlig tar kontakt med andre med mindre han kjenner dem godt. Det jeg lurer på er om han kan være interessert til tross for at han ikke er en som er "på" og aktivt viser interesse? Dersom det er noen menn her som kjenner seg igjen i denne oppførselen hadde jeg satt veldig pris på svar. Personlig er jeg ikke spesielt interessert i han slik han oppfører seg nå (foretrekker menn som er mer "på"), men jeg er allikevel litt nysgjerrig da jeg ikke har opplevd at menn har oppført seg slik tidligere. 

Anonymkode: 93369...3ff

Hvor mange tråder skal du lage om denne mannen som angivelig ser på deg i møter?

Du skriver at du ikke er spesielt interessert, men du virker jo som du ikke tenker på annet.

Anonymkode: 202b0...7c1

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok antatt at interessen ligger der ja, fra hans side. 

At han dukker opp på plassene du oppholder deg på er et stort tegn, man merker ikke selv at man "viser" interesse på den måten. Du sier selv at det er ingen grunn til at han skal komme dit du er, så det betyr jo i grunn at han vil være nær deg. Han ser mye på deg også og gir deg ofte et smil. Alt dette er typiske "kjennetegn" når man er interessert. 

Men - det er bare en antagelse. Man vet aldri nøyaktig hva vedkommende tenker og føler. Tror du bør være tålmodig og se an fremover hvordan det utvikler seg. Er han interessert nok vil han nok ta initiativet til å møtes utenfor jobb en dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvor mange tråder skal du lage om denne mannen som angivelig ser på deg i møter?

Du skriver at du ikke er spesielt interessert, men du virker jo som du ikke tenker på annet.

Anonymkode: 202b0...7c1

Du leser alt for mye på KG…. 

Anonymkode: 86748...f17

• Liker 2
Skrevet

For profesjonalitetens skyld burde du gå ut fra at han bare er vennlig innstilt til deg og ikke interessert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du må slutte med disse trådene, spør mannen!

Anonymkode: c5f87...bad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du leser alt for mye på KG…. 

Anonymkode: 86748...f17

Jeg er faktisk ny her, og dette er den andre tråden på bare et par dager med NØYAKTIG den samme ordlyden... Tydeligvis ikke fått svaret ho er ute etter enda. Helt unødvendig å lage flere identiske tråder.

Anonymkode: 2439d...e61

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok helt sikkert kjempe forelska i deg og nå gjenstår det bare at du river av han klærne! Du er jo hverken opphengt eller særlig interessert. Og er synsk. Har trua, ja! 

Anonymkode: ccb94...862

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er nok helt sikkert kjempe forelska i deg og nå gjenstår det bare at du river av han klærne! Du er jo hverken opphengt eller særlig interessert. Og er synsk. Har trua, ja! 

Og jeg er synsk *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...