Gå til innhold

Du som leier liten leilighet på 20 kvm.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett kan det jo være veldig forskjellig hvilken type seng/madrasser folk liker å sove i. Stor forskjell om du er 80 el 50 kilo. 

Anonymkode: d4502...713

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er mulig å stå innunder hemsen, er det helt klart det beste alternativet. Da er jo hybelen i realiteten større.

Anonymkode: 32f4a...199

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det må vel være bedre med en ny overmadrass en gang i året? Hvor ofte tror du de skiftes på et hotellrom?

Men ikke hems når du ikke har mer takhøyde, det blir bare varmt og klamt.

Anonymkode: 3bb77...88d

frykter det fort er 4 ganger i året, men hva vet jeg🤷‍♀️

TS

Anonymkode: 8507d...443

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis det er mulig å stå innunder hemsen, er det helt klart det beste alternativet. Da er jo hybelen i realiteten større.

Anonymkode: 32f4a...199

blir kanskje ikke ståhøyde, men en sofa får fint plass under.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bodde på 23 m2 med hems. Det var vanlig takhøyde. Hems virket som en god idé, men det var dritt å sove der. Det blir varmt om sommeren. Det var trangt. Dropp hems. Dropp møbler. Folk har egen seng. 

Anonymkode: c5cf7...996

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bodde på 23 m2 med hems. Det var vanlig takhøyde. Hems virket som en god idé, men det var dritt å sove der. Det blir varmt om sommeren. Det var trangt. Dropp hems. Dropp møbler. Folk har egen seng. 

Anonymkode: c5cf7...996

Tror nok kanskje det er best ja. Det kan jo tenkes de bare vil ha en enkeltseng. Eller kanskje de har en sovesofa. 

Anonymkode: d4502...713

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo men det var innbakt i husleien.

Anonymkode: 31ecd...fd3

ja for deg var den innbakt, for utleier var det en ekstrautgift.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

ja for deg var den innbakt, for utleier var det en ekstrautgift.

TS

Beklager men jeg skrev feil, det jeg mente var at leieboer betalte for overmadrassen og fikk dermed ta med seg overmadrassen når han flyttet ut.

I annonsen skrev utleier at han hadde kjøpt ny overmadrass og at den kostet 1200, og at dette beløpet ble lagt på husleien med hundre kroner det første året

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager men jeg skrev feil, det jeg mente var at leieboer betalte for overmadrassen og fikk dermed ta med seg overmadrassen når han flyttet ut.

I annonsen skrev utleier at han hadde kjøpt ny overmadrass og at den kostet 1200, og at dette beløpet ble lagt på husleien med hundre kroner det første året

100 kr ekstra de første 12 månedene

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

ah, ja det blir noe annet. Det hadde jeg ikke tenkt på...

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

huff nei, slik er pes. Det samme med sovesofa. 
Hems er best utnyttelse av plassen og man behøver ikke "pakke sammen" hver gang man får besøk

Anonymkode: 526a3...287

AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis det er nær ståplass der (jeg er 160) og vindu nær hemsen. Ellers blir det klaustrofobisk. Luften må sirkulere godt.

Jeg bodde på 17 kvm i 3 år som student.

Anonymkode: 82c1f...e0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde skrudd av beina på senga om det var hems. Hadde bedt utleier ta ut senga om de hadde stilt med seng, uavhengig av om den stod i et vanlig rom eller på en hems. Ikke interessert i å ligge på noen andre sin madrass. Hadde helt klart foretrukket hems om jeg kunne velge, for det er sjukt digg å slippe å pakke sammen senga si hver dag for at det skal se litt ålreit ut. 

Anonymkode: 0d50c...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...