AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 jeg og kjæresten min skulle ha sex etter nesten to år sammen, syntes alltid det er ekkelt å ligge med han siden han har så mye hår på kroppen, dessuten er han fra et land i midtøsten, men jeg har hatt sex med andre i den perioden i det vi skulle ha sex kledde vi oss nakne og når jeg så han naken var jeg så dum å si æsj, etter det har jeg ikke hørt noe ifra han og det har gått 4 måneder, jeg savner han og tenker på han ofte men føler jeg er så hjelpeløs. kan nesten sverge jeg så han med ei dame fra han eget land, ble gal av sjalusi noen tips hvordan jeg kan få han tilbake? Kvinne 27 Anonymkode: 1c551...005
Million Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Du sa æsj når du så han naken? Hvorfor i alle dager vil du ha tilbake en mann du ikke finner attraktiv? Skjønner godt at han stakk, jeg. Det hadde jeg også gjort, for godt, om noen sa æsj når jeg sto der avkledd. Det skjønner sikkert du også at er en kommentar man aldri kommer over. 3
Gjest BethD Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Haahahah dette må være det dummeste forsøket på trolling jeg har sett på lenge😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Æsj? Ingen sier sånn om kroppen til kjæresten sin... I tillegg har du jo vært utro mot han, så han fortjener så mye. bedre Anonymkode: 3feed...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå