AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Ønsker å overraske mannen med et sexleketøy, som han enten kan kose seg med alene eller sammen med meg☺️ Men vet virkelig ikke hva. Han elsker når jeg suger/slikker på ballene hans, så vet noen av dere om det finnes noe som stimulerer ballene hans imens vi har sex f.eks? Anonymkode: b2839...214
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Jeg har prøvd elektrisk stimulans på ballene, det kan være ganske effektivt. Anonymkode: 320a9...958
Jentegutt Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Kjøp en vanlig vibrator, den får han mye glede av, legger den på baksiden av penishode, gir helt intense orgasmer.Bare en helt vanlig stav på 10-15 cm, oppladbar og vanntett.pris mellom 500-1000 kr.bruker dette selv, får så intense orgasmer at ansiktet vrenger seg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Fun Factory Manta Anonymkode: cf003...593
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fun Factory Manta Anonymkode: cf003...593 Kunne ALDRI tatt meg meg noe i senga for egenkos som ligner på en krabbeklo!!!!! Anonymkode: dad55...93d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Kunne ALDRI tatt meg meg noe i senga for egenkos som ligner på en krabbeklo!!!!! Anonymkode: dad55...93d Hehe, nei vel. Men den er jo laget veldig anatomisk riktig for å brukes på penis. Jeg ble ganske imponert over hvor mange variasjonsmuligheter den byr på. Anonymkode: cf003...593
Hr. Aktiv Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ønsker å overraske mannen med et sexleketøy, som han enten kan kose seg med alene eller sammen med meg☺️ Men vet virkelig ikke hva. Han elsker når jeg suger/slikker på ballene hans, så vet noen av dere om det finnes noe som stimulerer ballene hans imens vi har sex f.eks? Anonymkode: b2839...214 Det beste er ei kvinne som liker å bidra og ikke bare sier hun gjør det. Skal du på død og liv dra inn et leketøy så bruk en finger der bak. 1
feliek54 Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 vurder denne: https://www.nytelse.no/herrevibrator/arcwave-ion-pleasure-air-stroker/menn/
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Jentegutt skrev (20 timer siden): Kjøp en vanlig vibrator, den får han mye glede av, legger den på baksiden av penishode, gir helt intense orgasmer.Bare en helt vanlig stav på 10-15 cm, oppladbar og vanntett.pris mellom 500-1000 kr.bruker dette selv, får så intense orgasmer at ansiktet vrenger seg. Støtter denne. Hitachi magic wand på penishodet. Gjerne på utsiden av trusa hvis det blir for intenst. Tar bare noen sekunder før han kommer da. Anonymkode: 5bc5b...2b9
Jentegutt Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Støtter denne. Hitachi magic wand på penishodet. Gjerne på utsiden av trusa hvis det blir for intenst. Tar bare noen sekunder før han kommer da. Anonymkode: 5bc5b...2b9 😁er helt avhengig av min, reiser aldri noe sted uten den, jeg ser helt syk ut når jeg kommer, ansiktet mitt vrenger seg og jeg stønner uhemmet😂
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Hr. Aktiv skrev (10 timer siden): Det beste er ei kvinne som liker å bidra og ikke bare sier hun gjør det. Skal du på død og liv dra inn et leketøy så bruk en finger der bak. For alle menn er jo like? 🙄 Min mann får ingenting ut av en finger bak der, eller noe som helst bak det. Han går bare vondt, uansett hvor tålmodig og varsomt. Vi har prøvd, fordi han ønsket å prøve, men det er ikke noe for ham. Vi har både fleshlite, vibratorer, ulike typer håndmastrubatorer og ganske mye. Det min mann liker best er de små "håndfitter" man kan runke med, samt vibratorer. Vanskelig å si hva din mann vil like best, men jeg pleier å lese anmeldelser på leketøy før jeg kjøper. Anonymkode: 137d1...b59
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 Flesh light. Himmelsk deilig i 69stilling når dama skifter på å suge og bruke den, mens jeg slikker å fingrer henne. Så kan du jo kose/suge ballene i samme slengen. Anonymkode: 45f4f...f89
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 21.08): Hva med denne? Anonymkode: 80c0b...349 😆😆😆😆 Anonymkode: 6af49...7b9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 Kjøpte en pocketpussy til mannen min ista faktisk. Tenner meg å se han nyte. Han får gjerne knulle en annen fitte foran meg Anonymkode: e78b0...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå