AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Folk som bruker tiden sin på å støvsuge huset kaster bort tiden sin. F. eks. støvsuging og tørking av overflater og gjenstander, (støvsuging av gulv er ikke inkludert i dette). Det er en meningsløs aktivitet, siden du ser at så snart du er ferdig dukker støvet opp igjen, fra dine egne klær og døde hudceller og annet ymse. Anonymkode: 8761f...584 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Det er det robotstøvsuger er til. Kjør den en gang om dagen mens man er ute og tørk støv 1x måneden Anonymkode: 49265...724 4
Gjest Lunaris Skrevet 7. april 2022 #4 Skrevet 7. april 2022 Midd og parasitter i huset er sikkert digg det… Det er en grunn til at man vasker og holder det rent…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Skrevet 7. april 2022 Jau, det hadde nok funka her med en 60kilos hårete hund i hus som drar med seg sandkasse-mengder med sand inn hver dag ☺️ Anonymkode: 41238...0c2 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Enig. Derfor jeg lever et minimalistisk liv ut nips og ting jeg ikke trenger. Har det med andre ord alltid ryddig og rent hos meg og ingen støvsamlere hos meg Anonymkode: ecccd...9b7 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 Du står selvsagt fritt til å velge å vil gro ned i skitt, TS. Bare pass på å finne deg en partner som er på samme nivå. Og ikke bring barn inn i elendigheten. Anonymkode: 0c149...03b 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du står selvsagt fritt til å velge å vil gro ned i skitt, TS. Bare pass på å finne deg en partner som er på samme nivå. Og ikke bring barn inn i elendigheten. Anonymkode: 0c149...03b Du vet at støv og " skitt" ikke er det samme? Støv er det som svever i lufta og lander pent og legger seg på alle flater. Skitt eller smuss som det egentlig heter er søl som er fastgrodd og som det gror bakterier i. Støv er egentlig ganske bakteriefritt frodi bakterier trenger fuktighet for å formere seg. Anonymkode: 2076d...2e1 2
Kaneel Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du vet at støv og " skitt" ikke er det samme? Støv er det som svever i lufta og lander pent og legger seg på alle flater. Skitt eller smuss som det egentlig heter er søl som er fastgrodd og som det gror bakterier i. Støv er egentlig ganske bakteriefritt frodi bakterier trenger fuktighet for å formere seg. Anonymkode: 2076d...2e1 Sukk hørt om mugg og soppsporer og døde hudceller.. støv er et mye større hygienisk problem enn hva du tydlig evner til å forstå 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 Liker å ha det rent og pent rundt meg. Trivsel er viktigere enn å «ikke kaste bort tiden», så da tørker jeg gjerne litt støv. Anonymkode: 6e046...f8d 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 Mange av oss er allergisk som støv 🙄 Ikke så gøy med huset fullt da! Anonymkode: aca1f...b84 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 Å tørke støv er utrolig kjedelig, men gjør man ikke det blir ting veldig seigt og det er veldig vanskelig å få det helt rent igjen. Tørker heller støv en å la alt jeg eier blir seigt og ekkelt. Anonymkode: 3fe91...51a 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du vet at støv og " skitt" ikke er det samme? Støv er det som svever i lufta og lander pent og legger seg på alle flater. Skitt eller smuss som det egentlig heter er søl som er fastgrodd og som det gror bakterier i. Støv er egentlig ganske bakteriefritt frodi bakterier trenger fuktighet for å formere seg. Anonymkode: 2076d...2e1 Støv som blir liggende blir skitt om en ikke fjerner det. Anonymkode: c38bf...a5d 1
newman01 Skrevet 8. april 2022 #15 Skrevet 8. april 2022 (endret) On 4/6/2022 at 7:38 PM, AnonymBruker said: Det er en meningsløs aktivitet, siden du ser at så snart du er ferdig dukker støvet opp igjen, Samme kan sies om mat... Man spiser fordi man er sulten, og så går det litt tid så er man sulten igjen. Å spise er ikke meningsløst av den grunn Hvis man lufter samtidig som man støvsuger og tørker støv forsvinner veldig mye av støvet i rommet ut av vinduene. Et vindu i hver ende av huset gjør susen Endret 8. april 2022 av newman01 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #16 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 8.14): Enig. Derfor jeg lever et minimalistisk liv ut nips og ting jeg ikke trenger. Har det med andre ord alltid ryddig og rent hos meg og ingen støvsamlere hos meg Anonymkode: ecccd...9b7 Jeg vet ikke om du er ironisk eller ikke, men dette var dagens i og med at støv legger seg på alle flater, ikke bare på nips og ting du ikke trenger. Hvis man har et tak, vegger, møbler, lamper osv, må man, uavhengig av "støvsamlere" regelmessig tørke støv hvis man vil ha et godt innemiljø. Anonymkode: 903ed...0da 2
Gjest Lunaris Skrevet 8. april 2022 #17 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg vet ikke om du er ironisk eller ikke, men dette var dagens i og med at støv legger seg på alle flater, ikke bare på nips og ting du ikke trenger. Hvis man har et tak, vegger, møbler, lamper osv, må man, uavhengig av "støvsamlere" regelmessig tørke støv hvis man vil ha et godt innemiljø. Anonymkode: 903ed...0da Du har virkelig ikke skjønt det du?
Djungelvrål Skrevet 8. april 2022 #18 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 19.38): Folk som bruker tiden sin på å støvsuge huset kaster bort tiden sin. F. eks. støvsuging og tørking av overflater og gjenstander, (støvsuging av gulv er ikke inkludert i dette). Det er en meningsløs aktivitet, siden du ser at så snart du er ferdig dukker støvet opp igjen, fra dine egne klær og døde hudceller og annet ymse. Anonymkode: 8761f...584 Så du lever i støv du da? Det høres ihvertfall ut som et bortkastet liv!
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #19 Skrevet 9. april 2022 Lunaris skrev (9 timer siden): Du har virkelig ikke skjønt det du? Jeg har visst ikke det. Kan du forklare det til meg? Anonymkode: 903ed...0da
Vhgj Skrevet 9. april 2022 #20 Skrevet 9. april 2022 Vet du hva som er enda mer bortkastet tid? Dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå