Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei nå har jeg og typen vært sammen i snart 3 måneder.

blitt kjent med noen av han sine venner før vi ble sammen.

tingen er at typen min prioterer meg forran fest med kompisen sin i helgene for han vil bare henge vis det inkluderer alkohol ellers gamer de mye sammen via pc’n, meg og typen er begge studenter så vi lager alltid tid i helgene for å henge sammen. 
altså han kompisen er grei når typen min hoster fest, men han inviterer bare typen min over på sine fester og spør om han kan «låne» typen min. Jeg lar typen svare selv. Hadde forstått om det var guttekveld men at han inviterer andre jenter og utestenger meg (typen drar ikke bort da).. ja hans hus men da jeg hostet en fest inviterte jeg han også for typen min sin skyld, han ville ikke komme da vi skulle på pub etter på men han hadde valget da.

synes bare dumt å bli utestengt.. 

sorry for dårlig skriving pga skrive vansker :) 

Anonymkode: 20f74...d3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

tingen er at typen min prioterer meg forran fest med kompisen sin i helgene for han vil bare henge vis det inkluderer alkohol ellers gamer de mye sammen via pc’n, meg og typen er begge studenter så vi lager alltid tid i helgene for å henge sammen. 
altså han kompisen er grei når typen min hoster fest, men han inviterer bare typen min over på sine fester og spør om han kan «låne» typen min. Jeg lar typen svare selv. Hadde forstått om det var guttekveld men at han inviterer andre jenter og utestenger meg (typen drar ikke bort da).. ja hans hus men da jeg hostet en fest inviterte jeg han også for typen min sin skyld, han ville ikke komme da vi skulle på pub etter på men han hadde valget da.

Mente at han kompisen synes typen min er blitt kjedelig pga at han ikke er med så mye på fest og drikker for han vil finne på med ting med meg som ikke innebærer å drikke hele tiden 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker kompisen til typen din er sjalu på deg. Du 'stjeler' tid med typen din fra han og han er ikke like tilgjengelig som før. Jeg har opplevd det samme, og kompisen var da direkte ufin mot meg, overså meg fullstendig og eller var veldig uhøflig. Bra typen din ikke drar på de festene du ikke blir invitert på syns jeg.

Anonymkode: 85fe1...d3d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker kompisen til typen din er sjalu på deg. Du 'stjeler' tid med typen din fra han og han er ikke like tilgjengelig som før. Jeg har opplevd det samme, og kompisen var da direkte ufin mot meg, overså meg fullstendig og eller var veldig uhøflig. Bra typen din ikke drar på de festene du ikke blir invitert på syns jeg.

Anonymkode: 85fe1...d3d

Uffda e det værste vis de er ufine..Jeg har ikke gjort noe for å gi han noe grunn for å ikke invitere meg osv.. tror bare ikke at typen min ser det som så mye vits nå som jeg og han finner på andre aktiviteter som ikke innebærer alkohol, jeg er også hans første seriøse forhold. Jeg drar selv ikke vis en av mine venninner hadde utestengt typen min på fest der det er begge kjønn 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er så ferske at jeg ikke ville stresset så mye med å bli kjent med hans venner. 

At han ikke vil være med deg i helgene er kanskje litt rarere 

Anonymkode: b873c...812

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er så ferske at jeg ikke ville stresset så mye med å bli kjent med hans venner. 

Det var jo det totalt motsatte av hva TS skrev i innlegget 😅

Anonymkode: f0a01...c1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er med meg i helgene som jeg skrev :)  jeg stresser ikke med hans venner osv er typen jeg bryr meg om

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er med meg i helgene som jeg skrev :)  jeg stresser ikke med hans venner osv er typen jeg bryr meg om

Overskriften er at typens kompis utestenger deg.. 

Jeg tror ikke de utestenger deg, men heller at de ikke prioriterer å bli kjent med deg før det er mer seriøst. Kjærester kommer og går... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Overskriften er at typens kompis utestenger deg.. 

Jeg tror ikke de utestenger deg, men heller at de ikke prioriterer å bli kjent med deg før det er mer seriøst. Kjærester kommer og går... 

Det gjør venner også..

AnonymBruker
Skrevet

Han må dele kameraten sin med ei dame, han er redd for å bli dumpa for godt av kameraten sin. Kun de som kan ordne opp i dette.

Anonymkode: 7a91b...6e0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette har jeg vært ute for før, altså...  Dvs. at kompis har utesteng dama, og lagt skylden på henne for at det var lite festing byturer osv... Når alt kom til alt var den han som ikke ville ha med dama...   Det finnes mange varianter av "denne". Just sayingz :opplyser:

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4/6/2022 den 19.33):

Syns det er en uting at kompiser holder på på den måten! Det er ikke ok! Han er sjalu på deg og deres forhold! Snakk med typen din. Hva sier han?

Han skjønner det den dagen han får dame! Bra typen velger deg! 

Anonymkode: d8bed...f88

AnonymBruker
Skrevet
Beeblebrox skrev (På 4/6/2022 den 21.54):

Dette har jeg vært ute for før, altså...  Dvs. at kompis har utesteng dama, og lagt skylden på henne for at det var lite festing byturer osv... Når alt kom til alt var den han som ikke ville ha med dama...   Det finnes mange varianter av "denne". Just sayingz :opplyser:

Ja! Og mange av mennene vil kanskje være med damen framfor å feste? Men så tror kompisen det er damen som er problemet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja! Og mange av mennene vil kanskje være med damen framfor å feste? Men så tror kompisen det er damen som er problemet?

Synes egnt det er vennenes egen feil som skylder på dama til kompisen for sine egne sjalusi følelser som dama har ingenting med.. synes synd på andre som har vært i slik situasjon som har ikke gjort noe en å være grei med typens kompiser for at de bare skal være ufine tilbake for kompisen ikke er med på drikke fylla lenger.. livet er mer en bare gå på byen eller fest.  Jeg hadde aldri latt venninner være ufin mot typen og utestengt han vis det er miks av begge kjønn på fester

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nettopp. Som sagt - så har jeg vært borti fenomenet før (dvs. begge veier). Det er jo også veldig unaturlig (for meg og i min omgangksrets) å direkte invitere kjæresten til en kompis.  Det er iaf. ikke sånn at jeg inviterer en kompis for så å ringe kjæresten og invitere henne også :klo:   De er med på "kjøpet" lizm :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...