Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har en bonusdatter som pleier å ha besøk og dra på besøk til venninner i klassen. Leggetiden hennes er 20:30 på hverdager, da skal hun ha pusset tenner, spist og vært på do. Så kan hun lese i senga til 21:00.

Når må deres seinest hjem for å spise kveldsmat, lande osv? 

her i huset har ikke faren noen rutiner/regler og jeg synes det er litt rart at hun på 10 ikke får noen tid.

Anonymkode: 5d136...3f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

19.30 når de var 10 år 

Anonymkode: 4f62c...98f

AnonymBruker
Skrevet

Senest klokka 8.

Anonymkode: 471d8...16f

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor slik til at de fleste må hentes. De blir som regel hentet mellom kl. 18.30-20.00. Flere tilpasser det med butikkhandling, henting av søsken etc, så derfor varierer det veldig. 

Anonymkode: 0c571...815

Skrevet

Hva skjer når hun ikke har noen tid? Ringer han henne? Kommer hun hjem til "riktig" tid allikevel? Hvorfor er det et problem for deg at hun ikke har en innetid, når det ikke er et problem for faren eller henne?

• Liker 1
Skrevet

Akkurat fylt 10 og må inn kl. 20 på hverdager, 20.30 fredag og lørdag. Barnet våkner tidlig uansett når det legger seg, så hverdag og helg er ganske likt her i huset når det gjelder leggetid. 

Skrevet

Mine har ikke hatt noen fast tid på den alderen. Ungene har hatt forskjellig søvnbehov, og det spørs på om de skal gå eller bli henta. Når passer det å kjøre i forbindelse med legging og henting av andre søsken, om de skal gå: når er det mørkt? Er de langt unna eller hos naboen? Når vil foreldrene hos de andre at vi skal hente?

AnonymBruker
Skrevet

På hverdager liker jeg best at barna drar fra oss 19, så da pleier jeg å sende hjem de som fremdeles er hos oss. Jeg synes det er greit å få tid sammen hjemme før det er natta. I helger kan de være lenger, eller sove her hvis de vil for min del. 

Anonymkode: 3e655...7b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er et stykke unna og må ta  buss, så er det kl.19. Er hun derimot hos nabobarna, så kan jeg strekke meg til 20. Barnet mitt er veldig tregt, og trenger god tid til alt som skal gjøres. Så for å rekke å spise, evt dusje, og lande litt før man skal sove, må man jo komme hjem i rett tid før man skal legge seg.

Anonymkode: a9722...baf

AnonymBruker
Skrevet

20.00 til hverdags. 

I helgene får hun av og til være lenger (til 21) med en venninne som bor i nabohuset. 

Anonymkode: 709fe...9f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...