AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Jeg har kontaktet barnevernet for a fa innsyn i min 'mappe '. Jeg vet at jeg og familien min hadde kontakt med barnevernet i lengre tid da jeg vokste opp. Min mor tok selv kontakt med barnevernet. Hun slet. Jeg vil gjerne vite hva som sto der. Jeg trenger ogsaa den pa grunn av en sak. Jeg ble seksuelt misbrukt av en nabo og jeg vil vite om barnervernet har fanget det opp. Tok komtakt med dem i dag. De saq de hadde ingenting registrert paa meg. Det stemmer ikke! Anonymkode: 07718...461
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Du kan høre med byarkivet, men vet ikke om det er der gamle saker fra barnevernet havner da. Men du kan iallfall finne journalen din fra helsestasjonen der. Anonymkode: 31b8e...bab 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Den skal de ha. Ellers har de ikke gjort jobben sin rett og slett. Anonymkode: 42505...645
GammelKaktus Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 (endret) Prøv byarkivet, du kan og finne informasjon i helsejournalen din. Papirene er jo et sted, hvor lenge er det siden? Endret 6. april 2022 av FrøkenMånestråle
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Hvor langt tilbake snakker vi? Jeg jobber med sak- og arkivsystemer i vår kommune, og vi har arkiver tilbake til rundt midten på 70-tallet, men før det er det virkelig tynt. Og de første si ti årene fra 75 til 85, er det også en enkelte mangler, men vi tror vi har det meste! Vokste selv opp under barnevernets omsorg, og fikk mappen utlevert for en tid tilbake. Feit bunke med papirer, fra rundt 1980 og oppover. Anonymkode: 8cdba...550
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor langt tilbake snakker vi? Jeg jobber med sak- og arkivsystemer i vår kommune, og vi har arkiver tilbake til rundt midten på 70-tallet, men før det er det virkelig tynt. Og de første si ti årene fra 75 til 85, er det også en enkelte mangler, men vi tror vi har det meste! Vokste selv opp under barnevernets omsorg, og fikk mappen utlevert for en tid tilbake. Feit bunke med papirer, fra rundt 1980 og oppover. Anonymkode: 8cdba...550 Ts her. Fra 1980 til 1995. Mamma tok selv kontakt med barnevernet. Det var ikke snakk om alvorlig omsorgssvikt. Hun hadde bare problemer med aa haantere bli enke ( min far dode plutselig). Og ha to barn under 10 aar. Anonymkode: 07718...461
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå