Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For 6 måneder siden begynte jeg i ny jobb. Den ene kollegaen snakket stygt om sjefen nesten med en gang. Hun virket sur på sjefen. I dag spurte jeg o  det var en grunn. Og det mente hun at det var. Hun og ei venninne har jobbet sammen der i mange år. Men like etter at ny sjefen begynte ble de w venninnene  50% ufør. Da bestemte sjefen at de får dele en 100% stilling. Og jobbe motsatte dager. Var lettere å få kabalen til å gå opp da. 

Men pga det mener hun at sjefen er ute etter henne. Hun gikk gjennom noe på hjemmefronten da og hadde trengt venninne på jobb. Men bør sjefen ha tatt hensyn til det? Jeg sier ikke noe når hun slenger dritt om sjefen og jeg synes det er ubehagelig. 

Anonymkode: d6a61...af7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner prioriteringen til sjefen godt jeg, er de venninner så kan de støtte hverandre på fritiden og ikke på jobb.

Anonymkode: e89f9...54b

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud for en syklubb det er på enkelte arbeidsplasser.

Selvsagt skal ikke en sjef ta hensyn til at to venninner må få jobbe sammen. Å i det hele tatt forvente det sier mye.

Anonymkode: 4d483...f45

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner prioriteringen til sjefen godt jeg, er de venninner så kan de støtte hverandre på fritiden og ikke på jobb.

Anonymkode: e89f9...54b

Jeg skjønner det også. Men har aldri sett noen være så sint på noen bak ryggen før. Foran sjefen er hun blid som ei sol 

Anonymkode: d6a61...af7

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår begge sider. Forståelig at uken ble delt opp slik når de begge er 50 % ufør. Sjefen trenger jo noen til å være der hele tiden. Det er jo en kabal å få det til å gå opp når folk ikke jobber fullt. Jeg forstår likevel at det er kjipt å bli splittet når de er gode venner, men sånn er det. Ikke greit å baksnakke sjefen uansett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du er på jobb så er du på jobb, du trenger ingen veninnen der da. Skjønner sjefen godt, hun kan ikke ta hensyn til slike forhold. Overhør de som baktaler. 

Anonymkode: ce43e...ad6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...