Gå til innhold

Krevende dager i påvente av "videre ansettelse"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er pedagogisk leder i en super duper barnehage,  den er helt fantastisk. Jeg har bare jobbet der to måneder,men blitt så utrolig godt tatt imot og føler meg som en del av gjengen. Får gode tilbakemeldinger. 

Jeg fikk beskjed når jeg begynte at det skal avgjøres gjennom styret i slutten av måneden om de kan ansette meg videre, dette fordi de da øker pedagognormen litt. Nå er jeg vikar for en syk, men han ønsker ned i stilling, personen skal også over på annen avdeling.

Om fire uker får jeg vite om jeg får fortsette. Jeg er så spent og nervøs. De andre kollegaene snakker som om jeg skal fortsette. 

Jeg er så dårlig på å takle sånne ventesituasjoner. Flere som har vært i en situasjon hvor det er "laget en stilling " for deg?

Anonymkode: 1a681...866

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kunne svare?

Anonymkode: 1a681...866

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i litt samme situasjon, har et vikariat som går til august. Min nærmeste leder og medarbeidere snakker som om jeg skal fortsette, men jeg har også fått signaler om at jeg må søke på stillingen. Så får se😬 

Anonymkode: b94a0...8da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sannsynligvis tenkt og planlagt som at jeg ikke fikk den slik at skuffelsen ikke ble så stor. Men det er nå meg da.. liker bedre å bli positivt overrasket enn negativt.

Anonymkode: ae4b7...f77

Skrevet

Det er veldig belastende å være i den situasjonen. Har vært der selv.. Jeg fortsatte å se og søke aktivt etter andre stillinger. Det angrer jeg ikke på da vikariatet mitt ble ikke videreført da en ansatt ikke ville slutte allikevel.

Jeg fikk fast jobb et annet sted. 

AnonymBruker
Skrevet

Du bør søke på andre jobber samtidig… 

Anonymkode: 80fdf...3b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...