AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Del Skrevet 6. april 2022 Er 37 så blitt henvist til gynekolog da vi har prøvd over 6 måneder. Ønsker å få sjekket eggledere og har lest at det kan gjøre det lettere å bli gravid. Noen med erfaring? Anonymkode: 39c8b...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Del Skrevet 6. april 2022 Har ikke gjort det selv, men kjenner flere som lykkes etter skylling. Anonymkode: 7277e...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Del Skrevet 6. april 2022 Jeg ble gravid på eggløsningen etter skylling av egglederne. Da hadde vi prøvd i nesten 1 år (og hatt en MA i mellomtiden). Jeg prøvde flere andre ting samme syklus (akupunktur, hostesaft, diett etc), men har tro på at skulkingen bidro til graviditeten. Kanskje det kviknet til litt nedi der? 😅 Anonymkode: 24999...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Del Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg ble gravid på eggløsningen etter skylling av egglederne. Da hadde vi prøvd i nesten 1 år (og hatt en MA i mellomtiden). Jeg prøvde flere andre ting samme syklus (akupunktur, hostesaft, diett etc), men har tro på at skulkingen bidro til graviditeten. Kanskje det kviknet til litt nedi der? 😅 Anonymkode: 24999...a60 Hvorfor skyller man egglederne egentlig? Hva skal oppnås med det? Sorry, vet lite om dette. Anonymkode: 18fac...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #5 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor skyller man egglederne egentlig? Hva skal oppnås med det? Sorry, vet lite om dette. Anonymkode: 18fac...71d Får å se om de et åpen, noe de må være for å bli gravid. Så er noe de gjør hvis man plages med å bli gravid for å se om man kan bli det. Og så sies det at det faktisk at det også kan øke sjansen for graviditet de neste syklusene. Anonymkode: 39c8b...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #6 Del Skrevet 7. april 2022 Gjøres dette på sykehus eller privat? Anonymkode: 85e0b...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #7 Del Skrevet 7. april 2022 Skylte og ble gravid 3 mnd etterpå. Vet ikke om det har noe å si i grunn. Det tok totalt 11 mnd å bli gravid. Anonymkode: 99921...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 Er det smertefult? Får man bedøvelse? Anonymkode: 6cafa...756 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Del Skrevet 14. april 2022 Hjalp ingenting. For kvaliteten var så dårlig hos mannen at ICSI var nødvendig. Så mitt tips er å starte der. Anonymkode: b20f5...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det smertefult? Får man bedøvelse? Anonymkode: 6cafa...756 Smerter er vel veldig individuelt. Leste mange skrekk historier i forkant så jeg var veldig nervøs. Tok ibux en stund i forveien før jeg dro, man får ingen bedøvelse. Er ikke smertefullt, men fikk litt følelse av menssmerter mens skyllingen pågikk. Men det gikk jo veldig raskt, og de menssmertene forsvant med en gang etterpå. Er jo i utgangspunktet en undersøkelse for å se om egglederne er tette, og ikke for å øke fertiliteten. Anonymkode: 99921...e76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Del Skrevet 15. april 2022 Jeg har gjort dette og ble ikke gravid. Har ikke sjekket min samboer, så kanskje feilen ligger der. Når det kommer til smerter: syns det var helt overkommelig, litt ubehagelig i noen få sekund - som mensensmerter og noe ubehag etterpå. Tok ingen smertestillende og hadde ikke hatt problem med å gjøre det igjen Anonymkode: b77e8...cb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå