Gå til innhold

Hva om din mann/kjæreste ønsket at du dominerte?

Hva hadde du sagt om han foreslå cuckold/hotwife play  

17 stemmer

1. 1. Hva om han oppmuntret deg til å ha sex med andre mens han selv er trofast?

• Hey honey, let's play
      2
    • Takk for følget, lykke til videre i livet
      6
    • Takk for at du deler innerste tanker, dette virker spennende, la oss snakke mer om det
      1
    • Jeg kan godt prøve, for din skyld, lover ingenting
      5
    • Jeg vil gjerne være sammen med deg men dette ønsker jeg ikke å være med på
      2
    • Hva om jeg kommer til å digge det, da er det vel ingen angrerett for deg?
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se for deg at din mann/kjæreste tok mot til seg og fortalte deg at han har et sterkt ønske om å underkaste seg deg i den seksuelle leken. Ikke at du skal ikle deg klær eller latex med håndjern og pisk men snarere at du skal piske han mentalt. Gjennom å ydmyke han i et mer cuckold spill der du foretrekker andre, har sex med andre, enten foran han eller at han ikke får være med, holde han på pinebenken (eller venterommet), nekte han sex (i perioder) der du tillater deg å ha sex med andre, som eventuelt også gir deg noe din partner ikke evner, som også han nyter. At du liksom får "carte blanche" til å leke med og nyte andre der du er/blir trygg på at han også finner nytelse, glede og spenning i dette. Kanskje sjalusien hans er en drivkraft til å skape deilig spenning mellom dere også. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja, dette er noe jeg kunne ha gjort.
jeg ville dog ikke ha taklet om han hadde noen andre, men jeg kunne fint hatt sex med andre da jeg  vet hvor mine følelser ligger og at jeg ikke ville ha sluttet å elske min partner av den grunn.
dette er også en av grunnene til at jeg ikke har sagt det til min partner, da jeg følger det blir dobbeltmoralsk å ønske dette for meg selv, men samtidig nekte han den samme muligheten.

min partner har uttrykt, ikke ønske om, men fortalt om drømmer hvor jeg ligger med andre og det tenner han. han har vel også sagt at såfremt det ikke er faren eller broren jeg ligger med, gjør det han ikke noe om jeg ligger med andre.
jeg har ikke fortalt han at jeg kunne tenke meg sex med andre på de premissene da det er noe jeg fint kan leve uten også, og ønsker ikke gjøre han usikker på meg og selvom han har nevtt slikt i forbifarten er jo ikek det ensbetydene med at dette er noe han faktisk ønsker og vil.

Anonymkode: 59cdb...abc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Partneren min tenner veldig på dette og har brukt lang tid på å overtale meg til å prøve litt forsiktig. Det viste seg at jeg liker det kjempe godt, men han ble veldig mye mer sjalu enn han så for seg, så det funket ikke så bra for oss likevel. 

Anonymkode: 121bc...481

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 17.55):

Partneren min tenner veldig på dette og har brukt lang tid på å overtale meg til å prøve litt forsiktig. Det viste seg at jeg liker det kjempe godt, men han ble veldig mye mer sjalu enn han så for seg, så det funket ikke så bra for oss likevel. 

Anonymkode: 121bc...481

Det er veldig vanskelig å vite på forhånd hvordan en reagerer når virkeligheten står foran deg. Fantasien er selektiv og trenger ikke ta hensyn til praktiske reelle konsekvenser.

Anonymkode: 84651...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...