AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Hei, hva er deres erfaring med omeprazol for halsbrann? Noen bivirkninger? Jeg sliter sykt med halsbrann (er i uke 29). Både på dag og natt. Har prøvd «alle» de reseptfrie tablettene uten tilfredsstillende effekt. Ba derfor om omeprazol fra legen fordi jeg leste at det kunne funke, men så ble jeg redd for alle mulige bivirkninger 😬. Anonymkode: 828a0...fc9
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 fikk ingen merkbare bivirkninger, men omeprazol ble redningen her! kunne ikke spise noe som helst, ikke ligge flatt eller noe. alt forsvant så fort jeg begynte på medisinen 👌🏼 Anonymkode: d52d6...f47
dillyduzit Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Ikke gravid, men fikk også utskrevet dette fra legen. Var som natt og dag i forhold. Kunne omtrent ikke spise noe før halsbrannen var i gang, kunne ikke ligge, ikke sitte etc. merket fort bedring. Fikk en resept som jeg hentet ut før jeg flyttet for å ha i bakhånd skulle det blusse opp igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå