Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 21.18):

Fra oktober -20 til april i år så har jeg solgt for 23.600.-

Det har vært helt vanlige ting som støvler, sko, klespakker til barn (og joda, man får solgt HM og Cubus klær), leker, smykker, parfymer, spisestoler, airfryer, koffert og konsertbillett.

Mye har jeg hatt liggende i boden og det har blitt lagt ut når jeg har ryddet.

Merker også at det går litt i perioder. Jeg selger mye også er det en lang døtid før jeg så får solgt igjen. Men har god plass og god tid så det bare ligger og venter på neste kjøper 😉

Anonymkode: e6bc2...d81

Men bare av interesse, hva var ca. verdien på dette i utgangspunktet? 

AnonymBruker
Skrevet

Søkeord! Det er noe av det viktigste i annonsen, jo flere søkeord som folk kan søke seg fram til akkurat din annonse jo bedre.

F. eks kan en parkdress kan både være høstdress, vårdress, overgangsdress, utedress, softshelldress eller skalldress. 

Anonymkode: 1dde9...785

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 16.21):

Jeg legger ut ting til salgs på Finn, men responsen er dårlig. Det eneste jeg får solgt kjapt er sportsutstyr til barn. Klær er helt umulig (har prøvd alt fra barnetøy til ubrukte feilkjøp). Får du solgt noe på Finn? I så fall hva? Og hva er trikset? Er det andre steder jeg heller bør selge (har ikke Facebook)? 

Har ikke høye priser. 

Anonymkode: 3e7f0...3c9

Selger babyutstyr, møbler og større interiørobjekter. Har aldri fått solgt klær via finn. Prøv Tise.

Anonymkode: 909eb...fab

AnonymBruker
Skrevet

Designerklær og vesker. Av og til ytterklær etter ungene.

Anonymkode: 5eb48...fa3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selger litt innimellom. Alt fra elektronikk til klær og møbler. Jeg passer på å ha gode bilder og beskrivelse og priser det lavt. Jeg kjøper også en del på finn, men mye har dårlig informasjon og er priset alt for høyt. Spesielt møbler. Det som er vanskelig å selge er bøker, er nok ikke noe særlig marked for det. 

Anonymkode: 01d28...219

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg selger litt innimellom. Alt fra elektronikk til klær og møbler. Jeg passer på å ha gode bilder og beskrivelse og priser det lavt. Jeg kjøper også en del på finn, men mye har dårlig informasjon og er priset alt for høyt. Spesielt møbler. Det som er vanskelig å selge er bøker, er nok ikke noe særlig marked for det. 

Anonymkode: 01d28...219

Har opplevd d samme. Ikke bare på finn men også Facebook.  

Anonymkode: 689d2...b2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...