Gå til innhold

Menn på 40+ Som prøver seg på ungjenter..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 17 år gammel jente og opplevde for noen dager siden at meg og min venninne på samme alder ble skjekket opp av 2 menn på pappa sin alder i byen.. De var rundt 40 årene og de spurte om vi ville ta en øl med de. Vi drikker ihelgene men er ikkje det ulovlig å tilby folk under 18 drikke? Synes det var spesiellt rart når jeg til og med sa vi var bare 17 og det virket ikke som de brydde seg. Gikk jo selvfølgelig bare fra dem. Hva tenker folk om dette? Hvordan hadde dere reagert?

Anonymkode: cb26f...f9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en 17 år gammel jente og opplevde for noen dager siden at meg og min venninne på samme alder ble skjekket opp av 2 menn på pappa sin alder i byen.. De var rundt 40 årene og de spurte om vi ville ta en øl med de. Vi drikker ihelgene men er ikkje det ulovlig å tilby folk under 18 drikke? Synes det var spesiellt rart når jeg til og med sa vi var bare 17 og det virket ikke som de brydde seg. Gikk jo selvfølgelig bare fra dem. Hva tenker folk om dette? Hvordan hadde dere reagert?

Det er ulovlig å tilby folk under 18 alkohol. Dere handlet helt riktig i denne situasjonen :)

Anonymkode: c4f6b...4c8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke overraskende. Unnskyld for å si det her men en dem gamle norske menn oppfører seg som griser.

Anonymkode: 10f52...f8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var litt i yngste laget ja...

Anonymkode: 9c005...212

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker de må få lov til å spør en vennlig gang. Så er det opp til dere å takk nei. 
(Ikke alltid lett å gjennomskue presis alder.)
Hilsen Kvinne 37

Anonymkode: 10130...441

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ta feil av alder, men godt voksne bør holde seg unna når de får vite at man er 17 år. Så syntes ikke noe om det. 

Anonymkode: 603c2...6bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle likt å se den 17-åringen som skriver "pappa" på et offentlg forum, og i tittelen beskriver seg som "ungjente".

Beklager, men dette minner meg om et av de utallige trådene på KG skrevet av ihuga feminister som skal bevise hvor fæle alle menn er; bare tittelen sier sitt: "Menn på 40+ Som prøver seg på ungjenter". Oversatt: Alle menn er kåte griser.

Ikke vanskelig å gjette hva som er hensikten med denne tråden.

Anonymkode: cd681...710

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skulle likt å se den 17-åringen som skriver "pappa" på et offentlg forum, og i tittelen beskriver seg som "ungjente".

Beklager, men dette minner meg om et av de utallige trådene på KG skrevet av ihuga feminister som skal bevise hvor fæle alle menn er; bare tittelen sier sitt: "Menn på 40+ Som prøver seg på ungjenter". Oversatt: Alle menn er kåte griser.

Nå er jeg 31 da, men ordvalget kunne  vært meg for 15 år siden.

Anonymkode: 56633...624

AnonymBruker
Skrevet

Man ser selvfølgelig godt at jenter på 17 ikke er i nærheten av å være i nærheten jevnaldrende, uansett hvor voksne disse jentene ser ut. Griseoppførsel, ja. Noen menn er dessverre sånn og de forblir til en viss grad sånn. Bra dere takket nei. Disse prøvde seg nok videre på noen andre unge kvinner senere.

Anonymkode: 315c4...062

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De fleste skriver ikke at alle menn er det. Man snakker som oftest om noen.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er jeg 31 da, men ordvalget kunne  vært meg for 15 år siden.

Anonymkode: 56633...624

Tror neppe du hadde klart å skrive et like supernaivt innlegg om to søte, uskyldige 17-åringer som får tilbudt alkohol, og som troskyldig spør om ikke dette er ulovlig, og for sikkerhetens skyld forteller disse fiktive mennene at de er 17. I en alder der man gjerne vil virke eldre enn man faktisk er. Samt plusser på en tittel som lyser av en viss holdning som man finner i Ottar.

Dessuten ordlegger 17-åringer seg litt annerledes idag enn for 15 år siden, da man kanskje hadde en Nokia i vesken uten å henge på sosiale medier dagen lang slik man gjør i 2022; dette påvirker også skriftspråket.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
On 4/7/2022 at 1:25 PM, AnonymBruker said:

Man ser selvfølgelig godt at jenter på 17 ikke er i nærheten av å være i nærheten jevnaldrende, uansett hvor voksne disse jentene ser ut. Griseoppførsel, ja. Noen menn er dessverre sånn og de forblir til en viss grad sånn. Bra dere takket nei. Disse prøvde seg nok videre på noen andre unge kvinner senere.

Må man være på samme alder? Nei, det må man ikke.

Det går fint an å ha god sex, eller en spennende affære, eller et godt ekteskap med noen der det er stor aldersforskjell.

Anonymkode: a2a77...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 16.20):

Hva gjør en 17 år ung jente på byen?Troll !!

Anonymkode: 05e9d...cf9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør en 17 år ung jente på byen?Troll !!

Anonymkode: 05e9d...cf9

Vi gikk på vyen da vi var 17, gjør de ikke det nå lenger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 13.36):

Tror neppe du hadde klart å skrive et like supernaivt innlegg om to søte, uskyldige 17-åringer som får tilbudt alkohol, og som troskyldig spør om ikke dette er ulovlig, og for sikkerhetens skyld forteller disse fiktive mennene at de er 17. I en alder der man gjerne vil virke eldre enn man faktisk er. Samt plusser på en tittel som lyser av en viss holdning som man finner i Ottar.

Dessuten ordlegger 17-åringer seg litt annerledes idag enn for 15 år siden, da man kanskje hadde en Nokia i vesken uten å henge på sosiale medier dagen lang slik man gjør i 2022; dette påvirker også skriftspråket.

Jaha, ja.....så en 17-årig jente er for ung til å ordlegge/ uttrykke seg på en bestemt måte, men hun er "moden" nok til å ha en likeverdig, voksen , seksuell relasjon med menn som er 30 - 40- 50 år eldre enn henne, som så mange menn her på forumet liker å hevde? 

AnonymBruker
Skrevet

Var det Enoksen?

Anonymkode: fdf68...a51

AnonymBruker
Skrevet

Det rare er at ts sier hun er ute i helgene og drikker, innrømmer at det er ulovlig, men skylder på menn som tilbyr dem drikke?

Anonymkode: 758bc...34a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det rare er at ts sier hun er ute i helgene og drikker, innrømmer at det er ulovlig, men skylder på menn som tilbyr dem drikke?

Anonymkode: 758bc...34a

Kanskje de tilbyr henne sprit? Som tross alt er 20 års aldersgrense. Øl og vin får jo hun uansett lov til å kjøpe snart. 

Anonymkode: fdf68...a51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker hvordan det var å være ungdom på 90 tallet. Fy så gøy vi hadde det 😉

Vi drakk, dansa, klina og pulte. Livet var en dans på roser. Forelskelse, lyst, utforskning, p-piller, angrepiller, fylleangst. De solgte 10 pakninger med røyk!!! Kunne livet bli bedre? 

Mer så forbasket glad for å ikke vokse opp med jævla #hashtag det ene og #hashtag det andre, men gutter som plystret, gutter som fulgte hjem og kysset på trappen.

Kjæreste med den ene og kjæreste med den andre. Litt sjalusi drama meg her og litt sjalusi drama der. 

Ikke denne vanvittige se ned på folk, og indignerte oppførselen over alt og ingenting. Han prøvde seg på meg, og det var uønsket, jeg ble støtt. Hvordan kunne han tro jeg ville ha oppmerksomhet fra HAN, uff jeg følte ubehag. Jeg takket nei, han respekterte det, men vett du hva? Han var eldre enn meg, han var rikere enn meg, han var gift, han var en makt person. 

Den tiden kommer aldri tilbake, tiden før galskapen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...