AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Jeg har aldri i mitt liv spottet før mens. Har vært gravid en gang tidligere og da hadde jeg blod som kom rundt når jeg skulle ha mensen, og testet noen dager senere. Igår fikk jeg små flekker med brunt blod, i tillegg til idag. Er kanskje 1-2 dråper. Tar ikke eggløsningstester men har en syklus på mellom 28-31 dager, og tror jeg er på dag 11dpo. Tok en test idag og kan skimte noe men vet ikke? Kan det være festeblødning? Eller ville testen vært positiv da? Anonymkode: 2e98a...d67
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Syns jeg kan se en veeeldig svak strek Anonymkode: a0286...01e
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Syns jeg kan se en veeeldig svak strek Anonymkode: a0286...01e Ja jeg også men syns det faktisk var tydeligere på bilde enn i virkeligheten. Her er et til bilde av testen i ett dårligere lys, og da synes streken nesten ikke 😰 Anonymkode: 2e98a...d67
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg også men syns det faktisk var tydeligere på bilde enn i virkeligheten. Her er et til bilde av testen i ett dårligere lys, og da synes streken nesten ikke 😰 Anonymkode: 2e98a...d67 Kan fortsatt skimte noe. Men du bør ta en ny om et par-tre dager bare for å være sikker. Jeg hadde en sånn test et par dager før det var en tydelig strek Anonymkode: a0286...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå