Gå til innhold

Sofias engler

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Noen her som har sett på dette programmet? Ser på episoden nå med hun damen som mistet begge sønnene sine i en mordbrann hvorav barnefaren gjorde det, så horribelt 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk serie.

Endelig hus-hjelp til de som virkelig fortjener det og ikke bare fordi de kjenner noen i kanalen eller bor i rett by.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (Akkurat nå):

Fantastisk serie.

Endelig hus-hjelp til de som virkelig fortjener det og ikke bare fordi de kjenner noen i kanalen eller bor i rett by.

Virkelig de som fortjener det aller mest ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (1 time siden):

Fantastisk serie.

Ser en episode nå der de hjelper broren til en i programmet men det er vel greit tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

Ser en episode nå der de hjelper broren til en i programmet men det er vel greit tenker jeg

Absolutt innenfor. Episoden er langt ute i serien og skjebnen hans er like trist som resten i serien.....uten at jeg husker alle detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (4 minutter siden):

Absolutt innenfor. Episoden er langt ute i serien og skjebnen hans er like trist som resten i serien.....uten at jeg husker alle detaljer.

Rart de ikke har laget en norsk versjon enda, ville heller sett på det enn for eksempel rydde revolusjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (3 timer siden):

Rart de ikke har laget en norsk versjon enda, ville heller sett på det enn for eksempel rydde revolusjonen

Tenkt det samme selv. Men i norske oppusningsprogram må deltagerene betale materielle selv. Mens i Sofias Engler blir alt dekt, det er jo en del av konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me for life skrev (2 minutter siden):

Tenkt det samme selv. Men i norske oppusningsprogram må deltagerene betale materielle selv. Mens i Sofias Engler blir alt dekt, det er jo en del av konseptet.

I alle de norske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så jeg på hver dag da jeg var sykemeldt, gravid og hormonell - skikkelig gråteprogram. De som er med på dette fortjener ihvertfall all hjelp og støtte de kan få, og programlederen er så fine og ekte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (7 minutter siden):

Dette så jeg på hver dag da jeg var sykemeldt, gravid og hormonell - skikkelig gråteprogram. De som er med på dette fortjener ihvertfall all hjelp og støtte de kan få, og programlederen er så fine og ekte. 

Sett den med hun som mistet sønnene i en mordbrann?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cid said:

Sett den med hun som mistet sønnene i en mordbrann?:(

Ja, huff, så grusomt! 😱 Det var også en der en eks helte bensin over og tente på en mamma og sønn, de kom seg ut men ble hardt brannskadd. Så mange triste historier, spesielt når det er barn involvert :(De andre som har satt seg best hos meg er en der et barn fant faren sin som hadde tatt selvmord hengende i trappa i det hun kom hjem, og en som far rygget på og drepte deres ett år gamle sønn ved et uhell på gårdsplassen 😢 Jeg klarer ikke å se for meg at jeg hadde klart å bli boende et sted med slike vonde minner.

Endret av Trotwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (4 minutter siden):

Ja, huff, så grusomt! 😱 Det var også en der en eks helte bensin over og tente på en mamma og sønn, de kom seg ut men ble hardt brannskadd. Så mange triste historier, spesielt når det er barn involvert :(De andre som har satt seg best hos meg er en der et barn fant faren sin som hadde tatt selvmord hengende i trappa i det hun kom hjem, og en som far rygget på og drepte deres ett år gamle sønn ved et uhell på gårdsplassen 😢 Jeg klarer ikke å se for meg at jeg hadde klart å bli boende et sted med slike vonde minner.

Mange sterke inntrykk :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av de fineste og sterkeste seriene jeg vet om. En episode var om en ung kvinne med to barn og ektemann som hadde fått Als. En grusom sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...