AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Jeg er sammen med en mann som har fotfetish. dette er ikke noe som tenner meg (føtter altså), men at han har fetish for det gjør meg ikke noe, og det at han tenner på meg, om det er føtter eller ikke- kjennes jo godt. jeg synes jo også det er deilig å få føttene slikket og "nibblet" på. da føtter ikke er en fetish for meg, kommer det ikke naturlig hva som eksakt tennes på,... men jeg ønsker jo å gjøre mitt for at det med føtter skal være en del av vårt sexliv. du som har fotfetish, hva kan jeg gjøre for at føttene mine skal bli enda mer attraktive for min partner? tips til pleie, fotsmykker, etc? mannen er veldig glad i rød neglelakk, og f.eks opi sin apple red er en favoritt, men det blir jo litt kjedelig med bre en farge hele tiden, og forandring fryder, er det ikke det som sies? han vil heller ikke at jeg skal file hard hud på føttene, men dette er ikke noe jeg har noe av i utgangspunktet. Anonymkode: f4434...c63
Gjest Paramount Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Tror du bør diskutere med mannen din. Jeg synes ankellenker er fint, og ringer. Neglelakk i forskjellig farger er også fint.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Paramount skrev (12 minutter siden): Tror du bør diskutere med mannen din. Jeg synes ankellenker er fint, og ringer. Neglelakk i forskjellig farger er også fint. takk for svar. jeg prøver å lete opp fotsmykker, men ønsker ikke slike "jalla smykker" i metall som ser og føles billig ut- typ de som setter grønne merker på huden. føler det er mest det som kommer opp når jeg prøver å google hvor kan jeg finne fine fotsmykker f.eks? gjerne i sølv da jeg reagerer på mye som ikke er edle metaller. jeg har prøvd å snakke med han om hva han liker, men han har ikke hatt noen kjærest før meg så han vet ikke helt sikkert selv heller. også er det jo litt det, at noe av "spenningen" etc. føles som det faller vekk når man må instruere/ instrueres i alt,..når noe gjøres på eget initiativ, føles det vel mer genuint ut for han også, at dette er noe jeg gjør for å glede han/oss begge fordi jeg har lyst til det,...og ikke ut i fra en pliktfølelse. Anonymkode: f4434...c63
Gjest Paramount Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): takk for svar. jeg prøver å lete opp fotsmykker, men ønsker ikke slike "jalla smykker" i metall som ser og føles billig ut- typ de som setter grønne merker på huden. føler det er mest det som kommer opp når jeg prøver å google hvor kan jeg finne fine fotsmykker f.eks? gjerne i sølv da jeg reagerer på mye som ikke er edle metaller. jeg har prøvd å snakke med han om hva han liker, men han har ikke hatt noen kjærest før meg så han vet ikke helt sikkert selv heller. også er det jo litt det, at noe av "spenningen" etc. føles som det faller vekk når man må instruere/ instrueres i alt,..når noe gjøres på eget initiativ, føles det vel mer genuint ut for han også, at dette er noe jeg gjør for å glede han/oss begge fordi jeg har lyst til det,...og ikke ut i fra en pliktfølelse. Anonymkode: f4434...c63 Søk på fotlenker i sølv så finner du mye. Jeg synes forresten lærreimer, gjerne surret flere ganger rundt kan være vel så fint, og mer praktisk da det ikke fester seg i andre ting. Men det er bare min smak.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Hva med en sli ankel lenke, som signaliserer at du er selvstendig og kan leke på egen hånd (hans penis er innelåst i bur) 😈 Anonymkode: 988f9...237
Michaelhe Skrevet 16. april 2022 #7 Skrevet 16. april 2022 Disse fotfetish greiene skjønner jeg ingenting av. Jeg har støtt på disse et par ganger, og prøvd å late som om alt er normalt. I bunn og grunn så klarer jeg overhodet ikke å se noe attraktivt med føtter. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #8 Skrevet 16. april 2022 Jeg liker føtter men ikke alt dilldallet i denne tråden. Fine føtter, fine sokker, jeg liker de rene, andre liker noe annet, kule joggesko er greia for meg. Ikke neglelakk og smykker. Hør med din kjære, ofte litt spesifikt det man tenner på. For meg indikerer joggesko og rene, gjerne sporty sokker noe sundt og friskt. Anonymkode: a52d1...b6b
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #9 Skrevet 17. april 2022 On 4/6/2022 at 2:00 PM, AnonymBruker said: Jeg er sammen med en mann som har fotfetish. dette er ikke noe som tenner meg (føtter altså), men at han har fetish for det gjør meg ikke noe, og det at han tenner på meg, om det er føtter eller ikke- kjennes jo godt. jeg synes jo også det er deilig å få føttene slikket og "nibblet" på. da føtter ikke er en fetish for meg, kommer det ikke naturlig hva som eksakt tennes på,... men jeg ønsker jo å gjøre mitt for at det med føtter skal være en del av vårt sexliv. du som har fotfetish, hva kan jeg gjøre for at føttene mine skal bli enda mer attraktive for min partner? tips til pleie, fotsmykker, etc? mannen er veldig glad i rød neglelakk, og f.eks opi sin apple red er en favoritt, men det blir jo litt kjedelig med bre en farge hele tiden, og forandring fryder, er det ikke det som sies? han vil heller ikke at jeg skal file hard hud på føttene, men dette er ikke noe jeg har noe av i utgangspunktet. Anonymkode: f4434...c63 Høye høler gjerne med mye toe cleavage er en vinner Anonymkode: 51b2f...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå