Gå til innhold

3 åring og 8 åring vil dra på kino. Hvilken film kan de se??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei
Har 2 gutter på 3 og 8 år. Vil ta med dem på kino i påskeferien. Er det en film som dere kan anbefale som begge kan se sammen? Bor i Lillestrøm.

Anonymkode: 787ac...23c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Velg en film som passer best for minstemann. Vi har en gutt på 4 år som nettopp så "Monsterfamilien" på kino, og den var altfor voksen/uinteressant for han. Ville gå etter 20 minutt.

Anonymkode: f3a4d...5d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 år er for liten syns jeg. Var nettopp på Syng 2, og det ble litt ødelagt av en 3-4-åring som bak oss som syntes det ble altfor skummelt. Og langt. Og mista popcornet sitt. Gråt, fikk kjeft, flytta seg rundt, snakket og ropte. Ikke hyggelig for ham, og ikke for oss andre.

Anonymkode: 05df2...ef2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei
Har 2 gutter på 3 og 8 år. Vil ta med dem på kino i påskeferien. Er det en film som dere kan anbefale som begge kan se sammen? Bor i Lillestrøm.

Anonymkode: 787ac...23c

Hva slags filmer pleier de å se på sammen hjemme? 
For jeg antar du har testet ut at de klarer å interessere seg for samme film gjennom en hel film hjemme, før du får det for deg at dere skal på kino? 

I så fall bør samme type film sikkert fungere fint også på kino. 

Ville anta "Bamse", Kutoppen eller Syng 2 kan fungere. (På Syng 2 bør de vel ha sett Syng først.)

Anonymkode: 341cd...113

AnonymBruker
Skrevet

Vi så Petter Kanin med våre barn på den alderen og paw patrol filmen med stor suksess.

Anonymkode: a54a9...40c

AnonymBruker
Skrevet

Den nyeste Batmanfilmen er bra.

Anonymkode: 10baf...19a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok med 3-åringen på Hopper - jakten på mørkets hamster i helga. Den likte han i hvert fall. Og jeg 😄 Aner ikke om den går i Lillestrøm, men.

Anonymkode: c84cd...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Se på kinoprogrammet og les om filmene. 

Anonymkode: 467db...74c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi så syng 2 med treåring og åtteåring da den kom ut. Passet godt for begge to. Kun eldste som hadde sett første filmen. 

Anonymkode: 54605...6fe

AnonymBruker
Skrevet

Mine var ikke interessert i å sitte stille og se film i halvannen time da de var tre, men det er jo forskjell på barn. 

Se gjennom programmet og se som det er noen av barnefilmene som ser ut til å falle i smak for minstemann.

Anonymkode: bea8d...f80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Se på kinoprogrammet og les om filmene. 

Anonymkode: 467db...74c

Ja, vi er flere som blir imponerte av de store problemstillingene folket skaper seg 😂😂🤷🏻‍♀️

Anonymkode: fb068...c71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...