AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Om dere menn fikk velge, hvilke type hår foretrekker dere på en kvinne? Er klar over at det finnes massevis av ulike preferanser. Kort hår i ulike varianter Skulderlangt hår - Mellomlangt hår Langt hår? Og, er det finest med helt glatt/slett hår, bølgete eller krøllete? Anonymkode: f6ef1...6bb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Alt annet enn kort hår. Håret er uansett ganske urelevant da det har lite å gjøre med om noen er attraktiv å gjøre. Anonymkode: ed24c...259 5
Gjest Paramount Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Det kommer an på så mye; stil, ansiktsfasong, alder, hårfarge, osv. Generelt vil jeg si jeg foretrekker glatt glansfullt hår med litt lengde. Men det finnes så mange fine unntak, også med skulderlangt har med krøller så det gir ingen mening å like noe framfor noe annet. Det er helheten som teller.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 glatt - langt/mellomlangt - blondt/lyst er penest Anonymkode: fad48...2df 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Om dere menn fikk velge, hvilke type hår foretrekker dere på en kvinne? Er klar over at det finnes massevis av ulike preferanser. Kort hår i ulike varianter Skulderlangt hår - Mellomlangt hår Langt hår? Og, er det finest med helt glatt/slett hår, bølgete eller krøllete? Anonymkode: f6ef1...6bb Alt annet enn kort. Kort hår er skikkelig kjerring eller traktorlesbe sveis. Anonymkode: 42c00...143 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 Langt hår, gjerne i flette(r). Anonymkode: 2b87f...261 2
feliek54 Skrevet 7. april 2022 #7 Skrevet 7. april 2022 Jeg er veldig svar for mellomlangt(lenger et til skuldrene) med lit krøller. Og helst sort men liker også lyst 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #8 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Alt annet enn kort. Kort hår er skikkelig kjerring eller traktorlesbe sveis. Anonymkode: 42c00...143 Hva er det? Er ellers enig i at langt er penest, men denne må du utdype. Jeg har aldri sett noen gå til frisør og bestille «lesbeklipp» før. Anonymkode: d78ee...481
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #9 Skrevet 7. april 2022 Lengde mellom skuldre og pupper er det fineste synes jeg. Krøller eller glatt, hårfarge spiller Ingen rolle Anonymkode: 9021f...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #10 Skrevet 7. april 2022 Ok, mange ulike preferanser. Ser ingen har nevnt langt, bølgete rødbrunt hår som jeg har. Jaja, kjæresten liker det i alle fall. 😅 Anonymkode: f6ef1...6bb 2
Mamajune11 Skrevet 7. april 2022 #11 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 14.02): glatt - langt/mellomlangt - blondt/lyst er penest Anonymkode: fad48...2df Takk 🤩
Mamajune11 Skrevet 7. april 2022 #12 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva er det? Er ellers enig i at langt er penest, men denne må du utdype. Jeg har aldri sett noen gå til frisør og bestille «lesbeklipp» før. Anonymkode: d78ee...481 Du vet veldig godt hva hen mente. Du trenger ikke leike dum eller fyre opp. 7
Gjest ABM Skrevet 7. april 2022 #13 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 13.46): Om dere menn fikk velge, hvilke type hår foretrekker dere på en kvinne? Er klar over at det finnes massevis av ulike preferanser. Kort hår i ulike varianter Skulderlangt hår - Mellomlangt hår Langt hår? Og, er det finest med helt glatt/slett hår, bølgete eller krøllete? Anonymkode: f6ef1...6bb 🧐...Hår? Alt hår på en kvinne som ikke vokser på overleppa, mellom puppene...eller på ryggen er ok.
Hr. Aktiv Skrevet 7. april 2022 #14 Skrevet 7. april 2022 Jeg tenker det som passer til akkurat den dama. 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #15 Skrevet 7. april 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det? Er ellers enig i at langt er penest, men denne må du utdype. Jeg har aldri sett noen gå til frisør og bestille «lesbeklipp» før. Anonymkode: d78ee...481 Fra naturens side har kvinner lite hår på kroppen, slik at (nesten) alt håret samles på hodet, og siden man her i vesten lenge har hatt tradisjon for at kvinnen har langt hår, mens mannen er kortklipt, endrer kvinnen symbolsk sett identiteten sin ved å klippe håret sitt; derfor er kort hår så upopulært hos mange menn - den eneste naturlige grunnen til at kvinnen ikke har lengre hår, er enten er hun behandles for kreft, har fått klippet håret i fylla, eller satt det fast i en støvsuger. Å klippe håret kort er kvinnens form for kastrering. Derfor foretrekker jeg langt hår; det trenger ikke å være altfor langt, og fargen er uvesentlig, bare det ikke er kort. Anonymkode: c7897...ecb 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #16 Skrevet 7. april 2022 46 minutter siden, AnonymBruker said: Fra naturens side har kvinner lite hår på kroppen, slik at (nesten) alt håret samles på hodet, og siden man her i vesten lenge har hatt tradisjon for at kvinnen har langt hår, mens mannen er kortklipt, endrer kvinnen symbolsk sett identiteten sin ved å klippe håret sitt; derfor er kort hår så upopulært hos mange menn - den eneste naturlige grunnen til at kvinnen ikke har lengre hår, er enten er hun behandles for kreft, har fått klippet håret i fylla, eller satt det fast i en støvsuger. Å klippe håret kort er kvinnens form for kastrering. Derfor foretrekker jeg langt hår; det trenger ikke å være altfor langt, og fargen er uvesentlig, bare det ikke er kort. Anonymkode: c7897...ecb Må si meg litt enig her, det er vel det at vi oppfatter det som mer feminint med langt hår enn kort (på kvinner, men man tenker sjelden det samme ang. menn)...så ja, kulturelt. Siden tidlig ungdom var jeg alltid ekstra tiltrukket av brunetter. Men endte opp med ei som har rødlig hår. Og er glad for at hun beholder lengden på det. Kan godt like alt som kan gjøres med langt hår, enten fletter, hestehale eller musefletter. Bare det ikke skjules at det er langt, liksom... Anonymkode: 45d19...939 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #17 Skrevet 7. april 2022 Det er forskjellig alt etter hva hun kler, men kort utgår alltid. Og så er det også en grense for hvor langt et pent hår kan trekke opp sex appeal’en. Pent hår er bra, men det er ikke slik at jo penere hår man har, jo mer sexy blir man. Anonymkode: c5f05...fba 4
Grandidosa83 Skrevet 7. april 2022 #18 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 13.46): Om dere menn fikk velge, hvilke type hår foretrekker dere på en kvinne? Er klar over at det finnes massevis av ulike preferanser. Kort hår i ulike varianter Skulderlangt hår - Mellomlangt hår Langt hår? Og, er det finest med helt glatt/slett hår, bølgete eller krøllete? Anonymkode: f6ef1...6bb Personlig er mellomlangt-langt det jeg liker best, men skulderlangt fungerer også. Kort hår er som disse fæle neseringene på damer; Det tilfører ingenting positivt, men man ser jo selvfølgelig dersom det er en attraktiv dame der. En tommelfingerregel er også: Hvis venninnene dine sier at klippen din er "gøy/gøyal/artig/kul" så er det et godt hint om at mannfolk ikke vil like den spesielt godt heller. 7 1
ClausSaus Skrevet 7. april 2022 #19 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 13.46): Om dere menn fikk velge, hvilke type hår foretrekker dere på en kvinne? Er klar over at det finnes massevis av ulike preferanser. Kort hår i ulike varianter Skulderlangt hår - Mellomlangt hår Langt hår? Og, er det finest med helt glatt/slett hår, bølgete eller krøllete? Anonymkode: f6ef1...6bb Langt. Ingen øvrige preferanser. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #20 Skrevet 8. april 2022 Liker at kona har klippet seg kortere,hun hadde langt hår nedover ryggen. Nå har hun ned på skuldrene. Anonymkode: 642cf...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå