AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Hei! Håper noe kan hjelpe meg Jeg er 37+ 4 idag og to dager siden har jeg fått en veldig liten mengde lekkasje. Jeg skulle gå på do og så noe små flekker på trusa. Jeg tar ikke på bind til vanlig. De var glassklar og lukta ikke noe. Så det var ikke urin, tenker jeg. Ringte føden og de sa om at jeg skulle ta på bind og se om det kommer mer. Tok på bind, følte fortsatt at det renner noe men bindet ble aldri gjennombløt. Det kom altså ikke noe på bindet, det er det som jeg kunne se. Så jeg lå det være. Gikk med bindet forrige i går og i går, for å se om det kommer noe. Ingenting, bindet var helt hvitt. Kanskje litt vått, men vanskelig å avgjøre. I dag tok jeg ikke på bind, og det skjedde det samme. Små flekker på trusen. Samme konsistens, lukt og «farge» som to dager siden. Så nå stresser jeg litt, fordi tenkte at kanskje det er fostervann? Men bindet har absorbert godt det så jeg kunne ikke se? Dette er veldig rart, fordi uten bind ser at jeg det lekker noe, mens med det, ser jeg ikke. Føden vil at jeg tar med bindet til sykehuset, sier at de skal vurdere ut fra det. Nå kommer et dumt spørsmål.. må bindet være gjennombløt slik at jeg går å sjekke den opp? Hvordan sjekker de opp da? Litt flau å gå med en bind som ser ut som ny fra pakningen Anonymkode: 91372...4ba
Splittbinders Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Nei, det er absolutt ingen som forventer det ene eller andre. Dersom de har bedt deg å komme så drar du "som du er", inkludert bindet. Helt uavhengig av menge som har kommet. Jeg hadde lignende lekkasje da jeg var gravid med min først for 10 år siden. Kom noen små lekkasjer som jeg ikke helt skjønte hva var. Tok på bind, snakket med føden, og etterhvert fikk jeg beskjed om å komme inn. De så på bindet i typ tre sekunder og bare "ja, det er nok fostervann". To timer etterpå ble jeg satt i gang. Dersom de vet, eller sterkt mistenker, at det er fostervann, vil de nok etter hvert sette deg i gang. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Jeg var usikker på om det var lekkasje av fostervann. Var lite, men lignet absolutt ikke utflod, og var heller ikke noe lukt. Var da 38+2. Fikk beskjed om å komme inn for sjekk uansett. Var ikke noe i truseinnlegget når jeg kom. Jeg ble undersøkt nøye med ultralyd. Konklusjonen ble at det ikke var noe lekkasje. Anonymkode: a341d...6d2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Det kan være urin så sent Anonymkode: 7a19e...747
Pysa Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Fostervann lukter litt søtt, ikke så ulikt sæd. Men sjekk alt alltid når det gjelder babyer, tenker jeg. Dra til sykehuset. Og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå