Gå til innhold

Jeg blir redd av å lese her :/ Penis trådene hvor alle skryter på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte meg stor helt til jeg hører andre. Jeg er 18cm lang fra rot til tupp og ca 13 i penisomkrets. Om du hadde vert partneren min hadde det vert noe å klage på?. Det jeg er mest redd for er at fremtidige kjæreste har hatt sex med andre og hvis de er i strl som de på kvinneguiden så blir jeg liten enda jeg syns jeg er greit stor.

Anonymkode: ebd8f...4a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg følte meg stor helt til jeg hører andre. Jeg er 18cm lang fra rot til tupp og ca 13 i penisomkrets. Om du hadde vert partneren min hadde det vert noe å klage på?. Det jeg er mest redd for er at fremtidige kjæreste har hatt sex med andre og hvis de er i strl som de på kvinneguiden så blir jeg liten enda jeg syns jeg er greit stor.

Anonymkode: ebd8f...4a5

Tror ikke du trenger å bekymre deg over alle de som troller og lager tråder for å spre usikkerhet. Du er langt over snittet i lengde og over snitter i tykkelse, så har virkelig ikke noe å bekymre deg over.

Anonymkode: fe1e5...a7f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over begrepet "snikskryt"?

Anonymkode: 9cda0...34c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

😴😴💤💤

Anonymkode: 0580c...a9e

Skrevet

Jeg tror en del skryter på seg større en det som er sant. Den normale er vel 14-15cm og selv om den er mindre så vil den fungere greit. g-punkt på jenter er ikke langt inne i vagina så de alle fleste kan treffe den.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i mot for streng moderering, men skulle ønske moderatorene kunne fjernet disse penisstørrelse-trådene med en gang. Det holder med en i uka.

Anonymkode: c5cf1...f54

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er i mot for streng moderering, men skulle ønske moderatorene kunne fjernet disse penisstørrelse-trådene med en gang. Det holder med en i uka.

Anonymkode: c5cf1...f54

Enig. Det forsøpler forumet.

Å hvem pokker bryr seg liksom… er bare snakk om en penis. Blir helt oppgitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...