Gå til innhold

Bilde okay å bruke i bryllup i mai mnd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Anonymkode: 9951b...dfe

Fjernet bilde med identifiserende innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper dette bilde blir klarere 

Screenshot_20220406_124427_com.android.gallery3d.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Gjort en tabbe på screenshotet håper det kan bli slettet.. 

Skrevet

Ja, det vil jeg si, selv om enkelte kanskje vil reagere på rød kjole (det er SÅ mange regler her inne på KG som egentlig ikke er i bruk i den virkelige verden).

Men i mai kan man absolutt bruke langermet kjole, og modellen passer godt til de fleste bryllupskleskoder, med mindre det er full galla. 

PS: hvis du vil ha slettet bildet i hovedinnlegget kan du be om det ved å rapportere ditt eget innlegg og skrive hvorfor. :) Ikke sikkert de gjør det, men kanskje hvis det er godt begrunnet. 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du trykker på rediger, så kan du slette første bildet så navnet ditt blir borte :)
Noen mener det er fy med rødt i bryllup, men om det er greit for bruden så var kjolen fin :) Eneste "minuset" er om det er varmt så kan det være kjipt med langarmet.

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (1 minutt siden):

Ja, det vil jeg si, selv om enkelte kanskje vil reagere på rød kjole (det er SÅ mange regler her inne på KG som egentlig ikke er i bruk i den virkelige verden).

Men i mai kan man absolutt bruke langermet kjole, og modellen passer godt til de fleste bryllupskleskoder, med mindre det er full galla. 

PS: hvis du vil ha slettet bildet i hovedinnlegget kan du be om det ved å rapportere ditt eget innlegg og skrive hvorfor. :) Ikke sikkert de gjør det, men kanskje hvis det er godt begrunnet. 

Takk 🙂 er det sånn og forstå at du ikke synes det passer til galla og kjolen er uformelt? Eller hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet
saltvann skrev (1 minutt siden):

Hvis du trykker på rediger, så kan du slette første bildet så navnet ditt blir borte :)
Noen mener det er fy med rødt i bryllup, men om det er greit for bruden så var kjolen fin :) Eneste "minuset" er om det er varmt så kan det være kjipt med langarmet.

Jeg får det ikke til kan du/dere raportere det for meg? På forhånd takk. 

AnonymBruker
Skrevet
saltvann skrev (2 minutter siden):

Takk 🙂 vi skal være inne og det er på kveldstid, men noe å tenke på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk 🙂 er det sånn og forstå at du ikke synes det passer til galla og kjolen er uformelt? Eller hva mener du? 

Galla er en veldig høytidelig kleskode, og mer høytidelig enn denne kjolen. Det betyr ikke at kjolen er en hverdagskjole eller uformell av den grunn. :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (4 minutter siden):

Jeg får ikke til å rapportere. Kan du gjøre det? På forhånd takk. 

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (Akkurat nå):

Galla er en veldig høytidelig kleskode, og mer høytidelig enn denne kjolen. Det betyr ikke at kjolen er en hverdagskjole eller uformell av den grunn. :) 

Okay, da ble jeg usikker. Tror ikke det er så formelt som gala, men likevel formelt..  Hum..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får ikke redigert fordi du har skrevet som anonym bruker. JEg kan gjerne rapportere, men rapporteringsmuligheten skal du ha selv om du har vært anonym. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan ikke redigere innlegg som er postet som anonym. Men jeg har rapportert det for deg. 

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (1 minutt siden):

Du får ikke redigert fordi du har skrevet som anonym bruker. JEg kan gjerne rapportere, men rapporteringsmuligheten skal du ha selv om du har vært anonym. 

Gjør det gjerne 🙂 klarte ikke å finne en rapporterings knapp. 

AnonymBruker
Skrevet
Hulderen skrev (1 minutt siden):

Man kan ikke redigere innlegg som er postet som anonym. Men jeg har rapportert det for deg. 

Takk 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Okay, da ble jeg usikker. Tror ikke det er så formelt som gala, men likevel formelt..  Hum..

Beklager at innlegget mitt skapte forvirring. Det var ikke meningen.

De færreste har galla som kleskode i bryllup, selv om det skjer av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (Akkurat nå):

Beklager at innlegget mitt skapte forvirring. Det var ikke meningen.

De færreste har galla som kleskode i bryllup, selv om det skjer av og til. 

Neida 🙂 Ble bare litt usikker på kjolen ble for avslappet, ærlige svar tas imot med glede. 

AnonymBruker
Skrevet

Til TS:

Du kan fjerne bildet fra profilen din. Da vil det forsvinne selv om du ikke får redigert innegget. Trykk på brukernavnet ditt oppe til høyre, og deretter på "Mine vedlegg".

Anonymkode: 1cf1a...0a9

• Nyttig 1
Skrevet

Bildet fra hovedinnlegget er fjernet på grunn av identifiserende innhold. 

Perelandra, mod. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (1 minutt siden):

Bildet fra hovedinnlegget er fjernet på grunn av identifiserende innhold. 

Perelandra, mod. 

Takk 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...