Gå til innhold

Hvilke litt usexy klesplagg kan gi deg en litt sexy feeling?

Kvinner: Hvilke litt usexy klesplagg kan gi deg en litt sexy feeling?  

31 stemmer

1. 1. Alle er forskjellige, hvilke klesplagg kan få deg til å føle deg sexy? (flere alternativer er mulig, begrunn gjerne valgene, eller tilføy noe du syns mangler for deg)

• Turbukse
      14
    • Mom jeans
      4
    • Regntøy
      0
    • Refleksseler/vest
      1
    • Dressbukse
      4
    • Fotballshorts
      4
    • Lue
      3
    • Skjerf
      0
    • Joggebukse
      11
    • Kåpe
      2
    • Knestrømper i ull
      9
    • Sykkelshorts
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tilføy gjerne noe i tråden dersom du har et overraskende plagg å legge til, eller ønsker å protestere på utvalget.

Anonymkode: f225b...138

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes mannen min blir grådig sexy i refleksvest. Aner ikke hvorfor, egentlig ganske sært 😂😂

Anonymkode: 62ae0...d5b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har flere ganger følt meg ganske så sexy i hverdags strømpebukser, når mannen min river dem opp mens han forsyner seg og halvt opprevet strømpebukse henger og slenger på meg :flau:

Han hevder dessuten at han synes jeg er sexy i tynne nylon knestrømper også, svarte - ikke "tan"

Endret av Tennplugg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (3 timer siden):

Har flere ganger følt meg ganske så sexy i hverdags strømpebukser, når mannen min river dem opp mens han forsyner seg og halvt opprevet strømpebukse henger og slenger på meg :flau:

Han hevder dessuten at han synes jeg er sexy i tynne nylon knestrømper også, svarte - ikke "tan"

Strømpebukser ER veldig sexy,flere damer bør forstå at det egentlig tenner veldig mange av oss menn.Mer skjørt og strømpebukser,jenter:-)

Anonymkode: 19fe6...b77

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

God gammeldags «bestemor» truse , altså en helt vanlig og komfortabel truse tenner meg voldsomt. Tror det er noe med «uskyldigheten»

Anonymkode: 02efc...e42

Skrevet

Jeg føler meg litt deilig i joggebukse men det kommer an på joggebuksa da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det om meg selv kanskje, men kan synes både joggebukse, hettegenser, en litt stor t-skjorte, hvite sokker som Nike, til og med treningsdress synes jeg noen ganger kan være skikkelig sexy. Noen joggesko. Knestrømper er sexy, om det er ull eller bomull. Leggvarmere synes jeg er sexy. 

Anonymkode: 41fa9...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...