AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Klarte å kjøre favorittgenseren i trommelen. Den passer heldigvis fortsatt, men spørsmålet mitt er om den nå er «ferdigkrympa» sånn at jeg liksågodt bare kan fortsette å tromle den (som jo er mer praktisk enn å henge opp til tørk)? Eller krymper den litt og litt for hver tromlerunde?😅 håper noen forstår spørsmålet mitt😅 Anonymkode: 01f99...6be
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Mitt rent erfaringsbaserte svar er at den er ferdig krympet. Jeg hiver alt mulig rart i trommelen, og det krymper som regel litt og så stopper det. Så kjøper klær i en litt større størrelse enn hva jeg egentlig bruker, så alt kan tromles 🤣 Anonymkode: a7bda...737
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Mitt rent erfaringsbaserte svar er at den er ferdig krympet. Jeg hiver alt mulig rart i trommelen, og det krymper som regel litt og så stopper det. Så kjøper klær i en litt større størrelse enn hva jeg egentlig bruker, så alt kan tromles 🤣 Anonymkode: a7bda...737 Det er faktisk en lur ide😅 har ikke tid til å stå å henge opp klær med småbarn hengende på beina😅 Anonymkode: 01f99...6be
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er faktisk en lur ide😅 har ikke tid til å stå å henge opp klær med småbarn hengende på beina😅 Anonymkode: 01f99...6be Hvorfor ikke henge opp klær mens ungene klatrer oppover beina dine🤣 Anonymkode: 42496...146
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå