AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Før hadde jeg datteren min 70%, men for ett år siden byttet vi til 50/50 da både hun og faren ville det. nå vil faren gå tilbake til gammel løsning, da han bruker mye tid på kjøring og hele opplegget er stressende for han. De bor 15 min kjøring fra skolen. for meg har det vært uvant å ikke ha hun det meste av tiden, litt deilig å ha tid til meg selv, men også litt trist å ikke se henne mer. på en måte tenker jeg at faren må ta sin del, ikke mitt problem at han bor der han bor. Han valgte selg å ikke flytte nærmere oss. men så vet jeg at for datteren vår hadde det vært perfekt å være mer hos meg i forhold til venner ol, da alle bor rundt oss. Og jeg er flinkere til å invitere og gjøre ting som er best for henne. Selvom hun kanskje syns det er rart å gå tilbake til gammel ordning. Men det kan jeg nok klare å selge inn som en god løsning. er så usikker på hva jeg skal gjøre. Hun er forresten 11 år, så for det meste med venner og selvgående. Jeg er singel også, så litt ensomt når hun ikke er der. Faren har kone og 2 nye barn. hva ville dere gjort? Anonymkode: 9f3a1...677
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Tatt i mot med åpne armer. Anonymkode: c2178...a43
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tatt i mot med åpne armer. Anonymkode: c2178...a43 Ja ikke sant, er jo en glede å få med seg mest mulig av deres barndom. Liker bare ikke å gi etter for x’en sine krav. For jeg er alltid den som føyer meg og gir alt. Men ja, jeg setter alltid datteren før meg🥰 Anonymkode: 9f3a1...677
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Ts her ingen andre som vil dele sine tanker om hva de ville gjort? Anonymkode: 9f3a1...677
Pås Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Jeg ville selvsagt hatt datteren min hjem igjen og svelget det sure eple "å føye exen"!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 Du tar i mot med åpne armer 🥰 Men tenker han må forklare jenta hvorfor. Kan det bli sårt for henne at pappa nå vil ha henne mindre igjen. Stress å levere…🤦🏻♀️ Anonymkode: 98f57...d19
Gjest CamillaCollett Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 Jeg hadde jublet! Eksen kunne tenkt hva han ville om at jeg hadde føyd meg. Det ville likevel vært jeg som vant. Det ville i hvert fall jeg tenkt.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 Bare du som vinner her 🥰 Anonymkode: a177b...592 1
Ulrikke Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 Å ha barnet mer trumfer definitivt at eksen får vilja si.... Så lenge jenta synes det er ok, så ser jeg ingen problemer med det!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her ingen andre som vil dele sine tanker om hva de ville gjort? Anonymkode: 9f3a1...677 Men hva mener du? Du har jo lyst, og barnet har det best sånn? Anonymkode: f26ed...c09
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 Hadde blitt overlykelig over mere tid med barnet:) Anonymkode: 64863...c75
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 Dette er en gave for deg, men datteren din vil kunne føle seg sviktet og nedprioritert. Med grunn! Så jeg tenker at pappaen skal forklare endringen. Så at historien ikke blir at mamma ønsket mer samvær, men sannheten at pappa kunne ikke ha så mye samvær Anonymkode: a5eaa...61c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en gave for deg, men datteren din vil kunne føle seg sviktet og nedprioritert. Med grunn! Så jeg tenker at pappaen skal forklare endringen. Så at historien ikke blir at mamma ønsket mer samvær, men sannheten at pappa kunne ikke ha så mye samvær Anonymkode: a5eaa...61c Ts her ja jeg tenker det kan bli sårt. Han må forklare det ja, så ikke jeg blir den slemme. Håper hun tar det bra. ja jeg syns også han gjør feil her, men kommer ingen vei med å si noe. Han som taper på det, han bare skjønner det ikke selv. Anonymkode: 9f3a1...677 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå