Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten bare kvinner på jobb. Det er en kul gjeng på jobb som ikke hilser på meg. De liker også å dumme meg ut i plenum. Det jeg sier er liksom alltid feil. Er engstelig og tør ikke å si dem imot. Noen som kjenner seg igjen? Nett-troll  blir rapportert uten svar 

Anonymkode: 6e20e...773

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du snakke med sjefen din om dette?

Anonymkode: aceef...b41

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er nesten bare kvinner på jobb. Det er en kul gjeng på jobb som ikke hilser på meg. De liker også å dumme meg ut i plenum. Det jeg sier er liksom alltid feil. Er engstelig og tør ikke å si dem imot. Noen som kjenner seg igjen? Nett-troll  blir rapportert uten svar 

Anonymkode: 6e20e...773

Nå hadde jeg selvsagt sagt ifra at dette ikke er greit til dem, men skjønner at ikke alle er som meg. Ja, prat med sjefen din. 

Skrevet

Jeg er dame sjæl, og vil tørre å påstå at dette er et typisk kvinnelig fenomen. Dette og baksnakking. Du kan ta det opp med sjefen, men jeg tror neppe det vil ha noen effekt. Voksne mennesker som oppfører seg sånn tror jeg aldri vil bli noe bedre. 

Har vært borti sånne situasjoner selv, men jeg har ikke giddi å bry meg om det. Heldigvis har jeg alltid hatt mannlige sjefer, og flest mannlige kollegaer. Det fungerer best for meg og min væremåte, rett og slett. 

Sånne kvinnemafiagrupper som rotter seg sammen holder jeg LANGT unna. Jeg skjønner dette er vanskelig for deg, men prøv å huske dette: Du fikk denne jobben av en grunn! Du har kunnskaper og evner som gjør at du fikk denne jobben. Aldri glem det. :)

Gjest Natterangler
Skrevet

Si i fra til sjefen. Og fortsetter de så svar dem frekt tilbake, snu ryggen til dem og gi blaffen. Gjør det helt til de slutter med det, for det gjør de til slutt når de skjønner at det er de som driter seg ut. Husk at det er de som er taperne som er nødt til å holde på sånn for å føle seg bedre enn andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...