AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Er litt bekymret for sønnen min på 13, snart 14, som fremdeles har en ganske liten penis. Vi skammer oss ikke over kroppen i vår familie, så til og fra badet hender det at vi går i undertøy foran barna, eller naken om vi skal dusje, og det samme med barna. Jeg lurer på om jeg bør være bekymret, eller om han fremdeles har noen år på seg? Far har normal/gjennomsnittlig penis. Sønnen min er høy for alderen, blitt 180 allerede, så er det kanskje derfor? Det meste av puberteten har gått til lengdevekst så langt, og så kommer mer vekst på penis, skjegg/hårvekst senere? Anonymkode: 2a936...f49
GammelKaktus Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Penis og slikt er vel i utvikling til de er nærmere 20 mener jeg å ha lest..så den kommer nok til å vokse mer.
intexus40 Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Hvis han er komfortabel med å vise seg naken fremfor familiemedlemmer i den alderen har han ingen komplekser for den hvertfall. Finner det litt merkelig at foreldre ytrer bekymring rundt dette.. Alle vet jo at det har lite å si hva slags størrelse han har erigert kontra slapp. For å være ærlig lukter det litt trolling fra en usikker fjortis dette innlegget her, som de aller fleste andre når det er snakk om snopp og snurrebass issues. 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Det er i erigert tilstand størrelse har betydning. Slappe peniser kan være i alle slags størrelser, fra små svisker til digre middagspølser. Foran mor vil den nok være en sviske uansett. Anonymkode: 63068...69a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå