AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Styrer du unna dem? Jeg tenker at om han vil hoppe i seng med meg ved første møte så gjør han sannsynligvis det med alle, så spesiell er jeg ikke. Og det vitner om lav impulskontroll og stor risikovillighet samt at det kan tyde på at for han har sex ingen kobling mot følelser. En potensiell far til mine barn bør vel ha mer kontroll over seksualdriften sin enn som så? Hva tenker andre damer, er det noe som gjør deg skeptisk? Anonymkode: 53034...5b7 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Dette kommer jo an på hva man vil selv. Hvis jeg ønsker en kjæreste, er jo sex på første date noe jeg ikke planlegger for - selv om det kan skje hvis det føles riktig. Men hvis jeg bare har lyst på sex, en ONS rett og slett, blir det jo helt annerledes. Eller om jeg bare er i humør til å være litt gæer'n, litt frekk. Da kan jeg planlegge å suge ham. Konklusjonen er vel at dette kommer an på meg, ikke mannen. Anonymkode: b9f15...49c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Hvorfor er du mer spesiell om vi venter med å ligge med deg? Det er kvinnelogikk jeg ikke helt skjønner meg på. Om det er noen som er digg så venter vi jo ikke med å ligge om sjangsen byr seg. Om man venter med å ligge betyr det som oftest at man er usikker på om det er verdt det å ligge med denne dama fordi hun er såpass lite attraktiv. Det er jo mildt sagt ikke et pluss - og gjør deg vel ikke så spesiell. Anonymkode: c984f...8eb 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Styrer du unna dem? Jeg tenker at om han vil hoppe i seng med meg ved første møte så gjør han sannsynligvis det med alle, så spesiell er jeg ikke. Og det vitner om lav impulskontroll og stor risikovillighet samt at det kan tyde på at for han har sex ingen kobling mot følelser. En potensiell far til mine barn bør vel ha mer kontroll over seksualdriften sin enn som så? Hva tenker andre damer, er det noe som gjør deg skeptisk? Anonymkode: 53034...5b7 Jeg er en av de mennene du referer til. Har hoppet til sengs med 8/10 damer på første date. Hun siste jeg hoppet til sengs med på første date er 17 år siden. Jeg deler fortsatt seng med henne - 17 år senere. Hva sier det om oss, vi hoppet jo til sengs på første date vi også. Anonymkode: c8599...01e 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Kjønn betyr lite i denne sammenhengen, jeg er mann og har akkurat de samme tankene som i HI selv om jeg dater kvinner. Jeg ligger ikke med noen jeg ikke kjenner selv, og foretrekker å date noen som er på samme planet. Anonymkode: 61ab3...23e 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er du mer spesiell om vi venter med å ligge med deg? Det er kvinnelogikk jeg ikke helt skjønner meg på. Om det er noen som er digg så venter vi jo ikke med å ligge om sjangsen byr seg. Om man venter med å ligge betyr det som oftest at man er usikker på om det er verdt det å ligge med denne dama fordi hun er såpass lite attraktiv. Det er jo mildt sagt ikke et pluss - og gjør deg vel ikke så spesiell. Anonymkode: c984f...8eb Nei nettopp, jeg er ikke spesiell. Så om de vil ligge med meg ved første møte så ligger de vel med alle som vil. Det er spørsmålet, hvordan luke ut de som ligger ved enhver sjanse som byr seg. Anonymkode: 53034...5b7 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en av de mennene du referer til. Har hoppet til sengs med 8/10 damer på første date. Hun siste jeg hoppet til sengs med på første date er 17 år siden. Jeg deler fortsatt seng med henne - 17 år senere. Hva sier det om oss, vi hoppet jo til sengs på første date vi også. Anonymkode: c8599...01e Det er jo fint Men det vil jo si at 8/10 minus ett tilfelle så var det bare sex. Kan ikke ligge med alle på første date i tilfelle det resulterer i noe langvarig. Anonymkode: 53034...5b7 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 Jeg har litt tanker som en over her. Hvis jeg leter etter kjæreste, ønsker jeg kanskje å bli kjent på et annet plan før jeg hopper i seng med han. Tenker jeg at det ikke blir noe mellom oss, og jeg kjenner at jeg har lyst på sex, så ligger jeg med han. Men, jeg har også holdt på med menn over lange perioder etter at vi lå sammen første gang vi traff hverandre. Det kommer veldig an på situasjonen. Det viktigste er jo at begge enten har lyst på sex, eller at begge respekterer hverandre hvis man ikke har lyst. Anonymkode: 8eab6...fbc
BeLeven Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan ikke ligge med alle på første date i tilfelle det resulterer i noe langvarig Det er jo satt på spissen - men man kan jo det? Jeg tenker at om jeg er fysisk tiltrukket av dama, ønsker jeg å ha sex med henne. Hvis det i tillegg etterhvert viser seg at det er bra kjemi, kan det bli et forhold ut av det. Hvis ikke, har man hatt en god opplevelse sammen og kan ønske hverandre lykke til videre. Bare oppsider etter min mening. Jeg synes det er en fremmed tanke at man har tapt noe ved å ligge med noen man ikke blir sammen med - men der er vi ulike tydeligvis. 1
RealistiskDot Skrevet 6. april 2022 #10 Skrevet 6. april 2022 Man må jo ofte prøve ut bilen før man kjøper den vel. For et idiotisk spørsmål 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 Som kvinne så har jeg sex når det passer meg.....gidder ikke holde igjen eller spille kostbar. Går det mange dater uten så gidder jeg ikke, da er det bortkasta tid. Hvorfor skal jeg bruke mndr på dating, så finne ut at han er udugelig seksuellt? Han har kanskje skrytt av det ene og det andre, liten penis kan han ha også. Så, ha sex ganske tidlig....om du har LYST. Anonymkode: 0191b...d79 6
Anonymbruker*** Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 (endret) Jeg har ingenting imot menn som har sex på første date så lenge de gjør dette med en partner som gir entusiatisk samtykke og det er gjensidig respekt i bildet. Altså ingen press, manipulasjon, lyving for å få noen til sengs etc. Det som verre er er menn som gjerne ligger med kvinner på første date samtidig som de mener kvinner som gjør det samme ikke er noe å samle på. De mener kvinner som gjør det ikke er kjærestemateriale og mangler integritet og selvrespekt gjerne. Ergo er de både villig til å ligge med kvinner de ikke har respekt for og har en dobbelmoral uten sidestykke. For hvorfor er det slik at skulle være uproblematisk for mannen å ha tilfeldig sex, men ikke kvinnen? Menn med et slikt syn vil jeg helst holde på god avstand... Endret 6. april 2022 av Anonymbruker*** 7 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #13 Skrevet 6. april 2022 Har sex når du har lyst. Å holde igjen, vente, analysere og spille spill kan like lett slå tilbake på deg. Du er ikke mer spesiell om han vil vente, og det er ikke større sannsynlighet for at forhold vil vare om dere dater i uker og måneder uten. Anonymkode: 70dbc...ca4 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #14 Skrevet 6. april 2022 Deilig å ligge på første date. Anonymkode: 1aa6b...c4b
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #15 Skrevet 6. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei nettopp, jeg er ikke spesiell. Så om de vil ligge med meg ved første møte så ligger de vel med alle som vil. Det er spørsmålet, hvordan luke ut de som ligger ved enhver sjanse som byr seg. Anonymkode: 53034...5b7 Hvorfor vil du luke ut de? Forstod du ingenting av det jeg skrev? Om man ikke ligger er det fordi man er usikker på om dama i det hele tatt er verdt å ligge med. Da er du hvertfall ikke spesiell. Unntaket kan være om dere begge er såpass langt nede at vi snakker om usikre, uattraktive menn som tror de må gjøre alt kvinner ønsker de skal for å endelig få seg en kjæreste som skal gjøre livet dems bedre. De gutta der venter nok med å ligge, men kun fordi de tror de får mer sjangs. Så det er omtrent like kynisk. Anonymkode: c984f...8eb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #16 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil du luke ut de? Forstod du ingenting av det jeg skrev? Om man ikke ligger er det fordi man er usikker på om dama i det hele tatt er verdt å ligge med. Da er du hvertfall ikke spesiell. Unntaket kan være om dere begge er såpass langt nede at vi snakker om usikre, uattraktive menn som tror de må gjøre alt kvinner ønsker de skal for å endelig få seg en kjæreste som skal gjøre livet dems bedre. De gutta der venter nok med å ligge, men kun fordi de tror de får mer sjangs. Så det er omtrent like kynisk. Anonymkode: c984f...8eb Jeg tenker ikke sånn. Jeg tenker sex er så pass spesielt at jeg ikke har det med folk jeg ikke ønsker et varig forhold til. Ønsker heller ikke sex med menn som ikke tenker som meg på den fronten. Og så skjærer ting seg noen ganger, men da har vi nå i hvert fall prøvd. En annen fordel med min modell, er at hvis jeg liker og kjenner fyren, er det stor sannsynlighet for at sexen tar seg opp over tid, selv om den ikke er tipp topp første gang, hvilket den sjelden er😁 Anonymkode: d96ef...9e5 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #17 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor er du mer spesiell om vi venter med å ligge med deg? Det er kvinnelogikk jeg ikke helt skjønner meg på. Om det er noen som er digg så venter vi jo ikke med å ligge om sjangsen byr seg. Om man venter med å ligge betyr det som oftest at man er usikker på om det er verdt det å ligge med denne dama fordi hun er såpass lite attraktiv. Det er jo mildt sagt ikke et pluss - og gjør deg vel ikke så spesiell. Anonymkode: c984f...8eb Kvinne her, og helt på linje med han jeg siterer. Jeg ligger absolutt ikke med alle på første date. Men de som er spesielle, de jeg både liker og tenner på kan jeg fort finne på å ligge med på første date, nettopp fordi de tenner meg. Så er det noen ganger at det ikke er så mye mer enn det da, at det ikke stikker noe dypere eller blir noe mer. Men da har vi i det minste hatt en fin kveld sammen. Anonymkode: bf018...9bb
Kipling Skrevet 6. april 2022 #18 Skrevet 6. april 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Styrer du unna dem? Jeg tenker at om han vil hoppe i seng med meg ved første møte så gjør han sannsynligvis det med alle, så spesiell er jeg ikke. Og det vitner om lav impulskontroll og stor risikovillighet samt at det kan tyde på at for han har sex ingen kobling mot følelser. En potensiell far til mine barn bør vel ha mer kontroll over seksualdriften sin enn som så? Hva tenker andre damer, er det noe som gjør deg skeptisk? Anonymkode: 53034...5b7 Tror så godt som alle menn gjør dette gitt muligheten, kvinner er bremsen mens menn er gasspedalen. Derfor det er mye mer stigma rundt det å ha for lite sex enn for mye sex for en mann, og motsatt for en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #19 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei nettopp, jeg er ikke spesiell. Så om de vil ligge med meg ved første møte så ligger de vel med alle som vil. Det er spørsmålet, hvordan luke ut de som ligger ved enhver sjanse som byr seg. Anonymkode: 53034...5b7 Hvorfor skal du være spesiell? Hva tror du skiller deg dra alle andre kvinner? Anonymkode: 5d638...ffb
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #20 Skrevet 6. april 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du være spesiell? Hva tror du skiller deg dra alle andre kvinner? Anonymkode: 5d638...ffb Det er jo nettopp det som er poenget at hun ikke er spesiell. Så daten knuller rundt med hvem som helst når som helst. Anonymkode: 52083...28f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå