AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Førstgangsgravid.....nå er det helt håpløst med kåthet 😅. Klarer nesten ikke styre meg, litt redd for samleie også pga barnet. Men gjør det mens jeg ligger på siden. Men kunne fint hatt samleie 2-3 ganger HVER dag. Men "avlaster" meg med å gi mannen oralsex også. Hvor lenge er det trygt å ha samleie? Anonymkode: d1930...845
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Så lenge du ikke får beskjed av lege/jm at du må holde deg unna så er det bare å kjøre på. Trygt med sex hele veien Anonymkode: fb338...dee 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #3 Skrevet 6. april 2022 Hadde det også sånn mot slutten. Vi holdt på nesten til termin, helt til mannen ble for bekymret for at det skulle sette i gang noe. Anonymkode: f9319...0c0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #4 Skrevet 6. april 2022 Ha sex, kos dere 😛 babyen er så godt beskyttet atte. Med mindre du får beskjed fra lege/jordmor om noe annet så har dere sex som før (men vær veldig forsiktige med feks dildo da den ikke gir etter slik som en penis gjør). Anonymkode: a4003...94d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #5 Skrevet 6. april 2022 Hadde det sånn i alle svangerskapene, mannen var fin altså......han mistet ikke lysten og var med på noten.....egentlig ganske happy. Vi hadde sex helt fram til fødselen hver gang. Tror det var med på å bidra til at sexlivet var raskt tilbake etter fødsel også. Ingen pause for mannen liksom, utenom de ukene med renselse, da ordnet vi det på andre måter. 😉 Anonymkode: 267fe...b1e 1
boblevann Skrevet 6. april 2022 #6 Skrevet 6. april 2022 Du kan ha så mye sex du vil helt til the bitter end, så sant helsepersonell ikke har sagt noe annet. Noen kan få sexforbud pga truende prematur fødsel, fare for blødninger eller lignende - men så lenge du er frisk er det bare å ha sex så mye dere orker 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #7 Skrevet 6. april 2022 Sånn hadde jeg det med førstemann også. Mannen ble jo utslitt stakkars 😂 Har hatt sex frem til termin med alle mine. Anonymkode: 8d3c3...13e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #8 Skrevet 6. april 2022 Takk for alle svar... Lurer heller på hvordan dette blir etter fødsel nå da 😄 Er jo kroppen som lurer meg litt nå pga ekstra kåt. Hvilke stillinger synes dere funka best? Tror jeg vil prøve ut fler enn på siden nå Anonymkode: d1930...845
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #9 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for alle svar... Lurer heller på hvordan dette blir etter fødsel nå da 😄 Er jo kroppen som lurer meg litt nå pga ekstra kåt. Hvilke stillinger synes dere funka best? Tror jeg vil prøve ut fler enn på siden nå Anonymkode: d1930...845 Etter fødsel må du ta tiden til hjelp. Alle er forskjellig der. Noen føler for sex to uker etter fødsel, mens andre har behov for å vente i flere mnd. Umulig å si noe om hvordan dette vil være for deg Anonymkode: a4003...94d
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #10 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Etter fødsel må du ta tiden til hjelp. Alle er forskjellig der. Noen føler for sex to uker etter fødsel, mens andre har behov for å vente i flere mnd. Umulig å si noe om hvordan dette vil være for deg Anonymkode: a4003...94d Ja, helt umulig. å vite. Blir man trangere om man blir sydd? Anonymkode: d1930...845
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #11 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, helt umulig. å vite. Blir man trangere om man blir sydd? Anonymkode: d1930...845 Ikke nødvendigvis. Det er vanskelig å sy, det er jo hovent og blodig og varierer hvor flinke de er til å sy. Ikke alltid det blir helt vellykka. Anonymkode: f9319...0c0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #12 Skrevet 6. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ja, helt umulig. å vite. Blir man trangere om man blir sydd? Anonymkode: d1930...845 Det er også vanskelig å si, siden det kommer an på hvor mye du evt må bli sydd og hvor stramt de gjør det. Anonymkode: a4003...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå