AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #1 Skrevet 6. april 2022 Har truffet en fyr som jeg ble veldig overrasket over at jeg tente skikkelig på! Det er nesten noe dyrisk over han, han er en stor og røsslig arbeidskar, med uflidd skjegg, mage og bustete hår. ( ikke normalt typen jeg snur meg etter). Og når han kikker bort på meg så ser jeg litt tilbake før jeg ser ned, det blir liksom to much. Det eneste jeg tenker på er at han skal slenge lille meg ned på senga og ta meg så hardt at jeg ikke vet hva som traff meg. Jeg skjønner ihvertfall at det med seksuell tenning ikke bare har med utseendet å gjøre.... Flere som blir overrasket over hvem de tenner på? (Jeg har full mulighet til å be han på "date", men jeg er redd jeg gjør det for de feil grunnene og at jeg skal gi han falske forhåpninger... ) Anonymkode: b021c...848
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #2 Skrevet 6. april 2022 Synes han høres deilig ut og skjønner ikke hvorfor det er overraskende å tenne på en skikkelig mannemann. Anonymkode: 61dc3...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå